پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۵۰ ب.ظ

۰

📆۱۴ دی ۱۴۰۲

محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با ایلنا، درباره حادثه تروریستی کرمان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی گفت: این یک جنایت بزرگ است که طبیعتا از طرف دشمنان ملت ایران انجام شده و نشان می‌دهد کسانی که پشت این جنایت هستند وحشی‌هایی بیش نیستند. این جنایت می‌تواند توسط رژیم‌صهیونیستی یا جیش‌الظلم و داعش انجام شده باشد. باید منتظر نتیجه تحقیقات باشیم و ببینیم چه کسانی چنین جنایتی را مرتکب شدند تا آنها را به اشد مجازات برسانیم. اگر این عملیات توسط جیش‌الظلم انجام شده باشد طبیعتا حامیان معنوی آن هم باید مورد مجازات قرار بگیرند. دستگاه امنیتی ما باید مراقبت‌ها را بیشتر کند.

وی افزود: البته شناسایی عوامل این جنایت در جمعیت عظیمی که در مراسم سالگرد شهید سلیمانی شرکت کردند زمان می‌برد. دستگاه‌های امنیتی مشغول هستند و ما هم منتظریم ببینیم آیا کسی مسئولیت آن را برعهده می‌گیرد یا خیر.

این فعال سیاسی تصریح کرد: این یک نمونه و ذره‌ای از جنایاتی است که رژیم‌صهیونیستی علیه مردم غزه انجام می‌دهد. من شهادت این افراد را تبریک و تسلیت می‌گویم. این نشان می‌دهد که چقدر دشمنان ما از شهید سلیمانی و نظام جمهوری اسلامی و شکست‌هایی که مرتب در قبال جمهوری اسلامی خوردند، ناراحت هستند. آنچه که درباره موضع آمریکا مشهود است، آمریکا فقط گفته ما نبودیم یا حتی گفته دلیلی ندارند که اسرائیل بوده باشد؛ اما حتی این جنایت را محکوم هم نکردند. ما قبلا از این انفجارها زیاد داشتیم؛ اوایل انقلاب منافقین و دیگرانی این عملیات‌ها را انجام می‌دادند اما به جایی نرسیدند، الان جمهوری اسلامی خیلی قوی‌تر از گذشته است. همه باید از نظام جمهوری اسلامی و مسئولین امنیتی حمایت کنیم و هرگونه حرکت مشکوکی را به اطلاع مسئولین امنیتی کشور برسانیم. 

قدیری ابیانه در خصوص پیگیری‌های بین‌المللی این حادثه گفت: اگر مشخص شود که چه کسی این کار را انجام داده و چه کسانی مسئولیت این جنایت را برعهده دارند آن زمان تکلیف ما روشن می‌شود که با چه کسانی باید مقابله کنیم ما باید در یادداشت به سازمان‌های بین‌المللی یادآوری کنیم که مرتکبین این جنایات به مجازات سختی خواهند رسید و اگر مشخص شود کشور یا دولتی پشت این جنایت است، آن دولت هم باید منتظر مجازات از طرف ما باشد. ضمن اینکه تلاش کنیم مجامع بین‌المللی مثل شورای امنیت و امثالهم این جنایت را محکوم کنند.

وی در خصوص رمز ماندگاری شهید سلیمانی گفت: در زمان حیات شهید سلیمانی و پس از آن مردم احساس می‌کردند که او با تمام وجود به نفع انقلاب، اسلام، مردم و حفظ امنیت کشور تلاش و فداکاری می‌کند، از جان خودش می‌گذرد و چنین فردی دوست‌داشتنی است. البته او برای دوست‌ داشته شدن این کارها را نمی‌کرد؛ او برای رضای خدا این کارها را می‌کرد و کسی که برای رضای خدا این کارها را انجام دهد و دنبال جلب محبوبیت برای خود نباشد و خالص باشد؛ خدا محبوبیت و محبت او را در دل مردم می‌گذارد. 

این فعال سیاسی یادآور شد: تشییع پیکر پاک او در ایران نشان داد که مردم واقعا به او علاقه‌مند و قدردان او بودند. از ویژگی‌های شهید سلیمانی این بود که از مرگ نمی‌ترسید، بلکه به دنبال شهید شدن بود. کسی که دنبال شهادت باشد و از مرگ نترسد، خدا به او قدرتی می‌دهد که این قدرت، زمینه‌ساز موفقیت‌های زیادی خواهد بود. در عملیات‌های مختلف با تعداد نیروی کم برای انجام تکلیف وارد عرصه شد. اما یاوران زیادی در ادامه مسیر پیدا کرد. یادمان نرود تمام کشورهای غربی تلاش کردند حکومت سوریه را ساقط کنند. نظر رهبرمان این بود که نباید حکومت سوریه ساقط شود و ساقط نشد. در این مسیر شهید سلیمانی و یارانش زحمات زیادی کشیدند. شهید سلیمانی در قبال این فداکاری‌ها، چیزی از نظام و مردم مطالبه نمی‌کرد.

قدیری ابیانه درباره نقش شهید سلیمانی در ثبات و امنیت منطقه گفت: طبیعتا در حالی که دشمنان اسلام، انقلاب، ملت ما و سایر ملت‌ها تلاش می‌کردند که به قول خانم کاندولیزا رایس، خاورمیانه جدید یعنی سقوط دولت‌های مردمی، تجزیه کشورها و حاکمیت آمریکا و اسرائیلی‌ها را بسازند، همه این تلاش‌ها با مجاهدت شهید سلیمانی و یارانش خنثی شد. این عشق و علاقه‌ای که ما به شهید سلیمانی داریم را در مردم لبنان، سوریه، عراق، یمن و بسیاری از کشورها هم مشاهده می‌کنیم. به خصوص امروز که ماهیت رژیم‌صهیونیستی با جنایت‌های بی‌سابقه‌ای که مرتکب می‌شود، برای افکار عمومی جهانیان روشن شده، مردم دنیا به اهمیت کار شهید سلیمانی بیش از گذشته پی برده‌اند.

وی با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی گفت: مراسم تشییع پیکر ایشان اثر خودش را گذاشته و هنوز هم در ایران و سایر کشورها این اثر باقی است. مردم ما در مقاطع مختلف نشان دادند که پای کار انقلاب ایستاده‌اند. شهادت شهید سلیمانی هم در این انسجام و مشارکت نقش خوبی را ایفا کرده است. ما این خلوص نیت‌ را در این سطح مشاهده می‌کنیم و این افتخاری است برای همه ما و البته چراغ راهنما و الگویی برای ما و ملت ما است که اگر کسی در راه خدا قدم بردارد، می‌تواند دستاوردهای بزرگی داشته باشد. گویی که در این عملیات‌هایی که شهید سلیمانی با تعداد اندک می‌رفت و پیروزی حاصل می‌شد، خدا فرشتگانش را به یاری او و مدافعان حرم می‌فرستاده است. وگرنه از منظر منطق ارزیابی‌های نظامی این دستاوردها، دستاوردهای فوق‌العاده‌ و معجزه‌گونه‌ای است. من معتقد هستم هرکسی که در راه خدا قدم بردارد، خدا او را یاری می‌رساند و این وعده الهی است.

https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1433155

    

۰۲/۱۰/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">