پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۱، ۰۲:۱۴ ق.ظ

۰

 خبرگزاری فارس: سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه در انتخابات 92 مردم قطعا حضور گسترده‌ای خواهند داشت، گفت: آنها فریب ساکتین فتنه را نخواهند خورد چه برسد به اینکه به عوامل فتنه 88 رای بدهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدحسن قدیری‌ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با حضور در غرفه خبرگزاری فارس درباره تحریم‌ها، مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل آنها اظهار داشت: تحریم‌ها از جوانب مختلفی قابل بررسی است؛ اول اینکه هدف تحریم کنندگان ایجاد قحطی در کشورمان است چرا که برخی عوامل غرب که در پوشش خبرنگار و گردشگر وقتی وارد ایران شدند، از اینکه هنوز در ایران قحطی ایجاد نشده ابراز تعجب می‌کردند.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه هدف دشمن از ایجاد تحریم‌ها اخلال در معیشت مردم بوده است، خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند با این کار به نظام اتهام بزنند و طوری القا کنند که راه رهایی از این تحریم‌ها و رای دادن به افراد نزدیک به تفکر غرب است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه دشمن در صدد تحول و تغییر از درون به ضرر نظام است، یادآور شد: آنها می‌خواهند افرادی شبیه موسوی روی کار بیایند در حالی که نمی‌دانند مردم ما بسیار هوشیار هستند و به خاطر این تحریم‌ها علیه مسیر نظام موضع‌گیری نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه بر فرض محال هم که عوامل نزدیک به تفکر غربی بر سر کار بیاید، نه تنها فشارها برداشته نخواهد شد بلکه تشدید هم می‌شود، گفت: هدف دشمن از این فشارها عقب نشینی است و زمانی که ایران عقب بنشیند آنها فشارها را تشدید می‌کند همانطور که در دوران خاتمی، بوش ایران را محور شرارت خواند.

قدیری‌ابیانه ادامه داد: ایران توانسته تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کند و در اوج تحریم‌ها به پیشرفت‌های چشمگیری برسد؛  لذا این پیشرفت‌ها در شرایط تحریم‌ها ارزش بیشتری دارد.

سفیر سابق کشورمان با بیان اینکه این تحریم خود تحریم‌کنندگان را به شکست کشانده است، یادآور شد: اگر مردم در انتخابات پیش رو شرکت گسترده‌ای داشته باشند و به نیروهای وفادار به نظام و ضد غربی رای دهند، تحریم‌ها نتیجه معکوس خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه استراتژی غرب این است که کشورهای نفت خیز و کشورهای حوزه آسیای میانه و آمریکای لاتین تولید ثروت نداشته باشند و اقتصادشان وابسته به نفت خام بماند، خاطرنشان کرد: تحریم واقعی ایران در زمانی بود که حکومت پهلوی بر مردم حکومت می‌کرد و خود رژیم کاری علیه ایران کرده بود که دیگر نیاز به تحریم کشورمان نداشته باشد.

قدیری ابیانه در ادامه گفت‌وگو با فارس درباره شاخص‌های رئیس جمهور آینده تصریح کرد: برخی مطالبات مردم از دولت و نظام تا حد زیادی بر القائات استوار است و تصور آنها از درآمد نفتی صدها برابر واقعیت است. در حالی که در همین سال 91 کل بودجه پیش بینی شده برای صاردات نفت به ازای هر ایرانی در هر ماه 67 هزار تومان بود.

این دیپلمات سابق کشورمان با بیان اینکه پایین بودن ساعت مفید کار و مصرف‌زدگی زیاد و نوع سبک زندگی فعلی از عوامل این مسئله است، افزود: در عین حال دولت موظف است بهترین تصمیم‌ها را برای تحقق اهداف انقلاب محقق کند اما اگر همچون سال‌های جنگ، بسیج مردمی ایجاد شود موفقیت‌ها بیشتر به دست خواهد آمد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده درباره روابط بین‌الملل با کشورهای جهان باید سیاست عزت،‌ حکمت و مصلحت را که پایه سیاست خارجی مطرح شده از سوی رهبر انقلاب است مد نظر قرار دهد، چرا که کسانی که به سازش فکر می‌کنند صورت مسئله را هنوز تشخیص نداده‌اند.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: معتقدم در انتخابات 92 مردم به طور گسترده‌ای در انتخابات شرکت می‌کنند و فریب ساکتین فتنه را نخواهند خورد چه برسد به اینکه به کسانی که بخواهند به کسانی که در فتنه نقش داشتند، رای بدهند.

این دیپلمات سابق کشورمان یادآور شد: هر فردی که می‌خواهد نامزد ریاست جمهوری شود باید اعلام کند کجا و چه زمانی علیه فتنه موضع گرفته و اگر در مقابل فتنه سکوت کرده صلاحیت ندارد.

وی گفت: اصلاح طلبان در سال 88 با ادعای دروغ تقلب 11 میلیونی تلاش کردند علیه جمهوریت نظام کودتا کنند، بنابراین آنها به دلیل مشارکت در این توطئه حتی اگر توبه و عذرخواهی هم بکنند دیگر در پست‌های مهم و حساس نظام جایی ندارند.

۹۱/۰۸/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">