پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۰۵ ب.ظ

۱

احتمال ترور اوباما جدی است

دوشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۰۵ ب.ظ
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۰

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: هر رئیس جمهور آمریکا که منافع کشورش را بر منافع اسراییل ترجیح دهد قربانی توطئه‌های صهیونیستی می‌شود و پیشنهاد ترور اوباما ناشی از موضع ضدصهیونیستی او نیست بلکه ناشی از عدم برآورده شدن انتظارات اسراییلی‌هاست.


محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، پیشنهاد یک صهیونیسم در روزنامه آتلانتا جوییش تایم برای ترور اوباما و زمامداری معاون صهیونیست وی برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران را مسبوق به سابقه دانست و گفت که جان اف‌کندی هم به همین روش و در جهت تأمین منافع صهیونیستها ترور شد.


وی افزود: بر اساس اسنادی که بعد از ترور جان اف کندی در رسانه‌ها منتشر شد وی سه ماه قبل از مرگش اعلام کرده بود باید مانع اتمی شدن اسراییل شد تا این رژیم بمب هسته‌ای نسازد و در غیر این صورت باید اسراییل را تحریم کرد.


قدیری ابیانه اضافه کرد: پیرو اظهارات جان اف کندی صهیونیستها تصمیم به ترور وی گرفتند و از آن پس تا کنون رؤسای جمهور آمریکا همواره حامی اتمی شدن اسراییل بودند.


سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه باید با طرح پیشنهاد ترور اوباما توسط یک روزنامه صهیونیستی برای افشای ماهیت صهیونیستها استفاده کرد، اظهار داشت: اگر یک مسلمان چنین پیشنهادی داده بود علیه اسلام جنجال رسانه‌ای ایجاد می‌شد اما به خاطر تسلط اسراییل بر آمریکا و رسانه‌های غربی این موضوع با یک عذرخواهی نمایشی سرپوش گذاشته شد.


وی ادامه داد: باید ضمن افشای ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی در افکار عمومی آمریکایی‌ها از این روزنامه صهیونیستی به دلیل ترغیب به ترور که ذات این رژیم است به مجامع قضایی بین‌المللی شکایت شود.


سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: دلیل طرح پیشنهاد روزنامه صهیونیستی برخورداری اوباما از مواضع ضدصهیونیستی نیست بلکه صهیونیستها مایلند کسی در آ‌مریکا بر مسند امور باشد که فرمانبر و مجری اوامر آنها باشد.


قدیری ابیانه افزود: اوباما نتوانسته آن طور که صهیونیستها انتظار دارند نظر آنها را تأمین کند و اکنون یک روزنامه‌ صهیونیستی افشا می‌کند که معاون اوباما که رابطه خوبی با اسراییل دارد و او را یک صهیونیست معرفی کرده‌اند بر وی ارجح است.


وی اضافه کرد: صهیونیستها ترور را حتی برای سران کشورهای غربی در دستور کار قرار دادند و اگر نیاز باشد این کار را عملی خواهند کرد.


قدیری ابیانه افزود: آنها همچنین برای سردمداران غرب دام‌های اخلاقی پهن می‌کنند تا در بزنگاه‌ها از آنها استفاده کنند و رسوایی اخلاقی کلینتون نمونه‌ای از این توطئه صهیونیستی است.


وی در پایان تأکید کرد: هر رئیس جمهوری که منافع آمریکا را بر منافع اسراییل ترجیح دهد و حاضر نشود منافع اسراییل را تأمین کند قربانی توطئه‌های این رژیم می‌شود و نباید احتمال ترور اوباما را به هر نحوی که ممکن است تجلی یابد نادیده گرفت، چرا که آنها تا عمق کاخ سفید نفوذ کرده‌اند.

۹۰/۱۱/۰۳

نظرات  (۱)

۰۳ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۵۰ نهضت جهانی مقاومت
http://www.nehzatejahani.com/1390/11/%d9%82%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%a8%db%8c%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%85%d8%a7-%d8%ac%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b3 / سلام علیکم اقای دکتر ورحمة الله / صمیمانه امیدواریم در انتخابات پیروز باشید حاج آقا احساس میکنم شمادراین راه دست تنها هستید حقیقتش باید تیم داشت باشید وکمکتون کنن دوره زمونه نامردی شده مطمئنا از دوستان بیشتر ضربه می بینید تا از دشمنان شاید کمو بیش احساس کرده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">