پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۴۰ ق.ظ

۰

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد حسن قدیری ابیانه ظهر جمعه به عنوان سخنران پیش از خطبه های زنجان و به مناسبت روز دانش‌آموز، اظهار کرد: با سرنگونی رژیم ستمشاهی ضربه سنگینی به استکبار وارد شد که با تخسیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام مبارزات ملت ایران با آمریکا و استکبار به صورت علنی آغاز شد.

خبرگزاری فارس: سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: تحریم در برابر تحریم پاسخگوی تحریم‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همه برنامه‌ها و توطئه‌های این کشور علیه نظام آشکار شد، خاطرنشان کرد: مطابق اسناد و مدارکی که از این سفارتخانه به دست آمد، نشان داد که سفارتخانه آمریکا در ایران نه تنها محلی برای توطئه علیه ایران بوده بلکه از این سفارتخانه برای توطئه علیه ملت‌های منطقه نیز استفاده می‌شد.

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا موجب تقویت انقلاب اسلامی شد، افزود: اسناد به دست آمده از این سفارتخانه همه توطئه‌های دشمنان را علیه نظام آشکار کرد.

وی با بیان اینکه روابط ایران و آمریکا قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب ادامه داشت، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان داد که این رابطه هیچ منفعتی برای نظام نداشته و فعالیت‌های تجزیه طلبانه و تروریستی از اهداف دشمنان در این روابط بوده است.

قدیری ابیانه با اشاره به وضعیت مردم مصر تصریح کرد: اگر روابط با آمریکا نتایج مطلوبی داشت باید مردم مصر که رابطه نزدیک و چندین ساله‌ای با آمریکا دارند در رفاه به سر می‌بردند، حال آنکه بیش از یک میلیون نفر در قبرستان های قاهره زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه کودتا، ترور و ایجاد اغتشاش در جامعه از نتایج رابطه کشورهای مختلف با آمریکا است، افزود: مقاومت 33 ساله ملت ایران در برابر آمریکا نشان داد که در سایه قطع رابطه با آمریکا نتایج مطلوبی از جمله استقلال کشور حاصل می‌شود.

این کارشناس علوم استراتژیک با اشاره به تحریم‌های صورت‌گرفته علیه نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران در عمق تحریم‌ها پیشرفت‌های مطلوبی را کسب کرده و در حال حاضر به یکی از کشورهای توانمند جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه تخریب فرهنگ کار و ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی در جامعه قبل از انقلاب اسلامی از اهداف دشمنان بود، یادآور شد: توجه صرف به مصرف‌گرایی و حذف سرمایه‌گذاری‌های مطلوب در کشور از اهداف دشمنان در سیطره بر ایران بود.

* تحریم‌ها موجب تقویت نظام شده است

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی موجب تقویت نظام در عرصه‌های مختلف و افزایش قدرت ایران در جهان شده است، افزود: ایران اسلامی در اوج بوده و تمدن اسلامی در حال شکل‌گیری است در حالیکه آمریکا در بدترین شرایط اقتصادی به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل در حال حاضر به گفته کارشناسان خود در حال اضمحلال است، افزود: هر پیروزی جهان اسلام رژیم غاصب صهیونیست را به نابودی نزدیکتر می کند.

این کارشناس با اشاره به اینکه بیشترین خودسوزی‌ها در حال حاضر در بین مردم اسرائیل اشغالگر دیده می‌شود، افزود: این امر نشان از عمق بحران و اغتشاش در این رژیم جعلی است.

وی با بیان اینکه صحنه‌های روی داده در کشورهایی از جمله مصر، تونس، عربستان، یمن و اردن نشان از شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی است، یادآور شد: پیروزی اسلام در حال حاضر با وعده الهی در حال تحقق بوده و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان موجب پیروزی نظام در عرصه‌های مختلف شده است.

سفیر سابق ایران در استرالیا با اشاره به اینکه باید از تحریم‌ها و تهدیدها به عنوان فرصتی برای پیشرفت و ترقی جامعه استفاده کرد، خاطرنشان کرد: همه پیشرفت‌های ایران در تحریم‌ها به دست آمده است.

وی با بیان اینکه تحریم در برابر تحریم پاسخگوی تحریم‌های دشمنان است و مردم باید کالاهای مصرفی کشورهای تحریم کننده را تحریم کنند و آنها را نخرند، افزود: عمل به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی که آحاد مردم و مسئولان مخاطب آن هستند، راهگشای حل مشکلات اقتصادی جامعه است.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در جامعه نهادینه شود، افزود: برای عبور موفق از پیچ تاریخی باید جامعه به این امر مهم توجه کند.

۹۱/۰۸/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">