پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۵۴ ب.ظ

۰

خبرگزاری آنا: محمد حسن قدیری ابیانه اظهار داشت: ‌درخواست آمریکا برای مذاکره با ایران مکمل سیاست مستکبرانه این کشور است.

محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس امور استراتژیک در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا با اشاره به درخواست‌های مکرر آمریکا برای مذاکره با ایران تصریح کرد: صدام در اوج جنایاتش ادعای صلح طلبی می‌کرد. آن ادعای صلح طلبی مکمل جنگ طلبی او بود، همان صورت که جنگ روانی مکمل جنگ نظامی است.

وی افزود: تشدید تحریم‌ها از یک طرف و تقاضا برای مذاکره و نیز طرح ادعای آمادگی برای لغو تحریم‌ها، مهره‌های مختلفی از یک بازی است که آمریکا علیه ملت ایران به کار می‌برد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از طرفی به دنبال ایجاد سختی معیشت مردم هستند تا عرصه را در زندگی مردم تنگ کنند، از سوی دیگر پالس‌هایی می‌فرستد که نشان دهنده آمادگی برای رفع تحریم‌ها در صورت برقراری سازش است، گفت: همه این موارد به این دلیل است که به هدف خود برسند که عقب نشینی ملت ایران از حقوق خود و تقویت جریان سازشکار در ایران است.

قدیری ابیانه تاکید کرد: این سیاست‌های آمریکا تا زمان انتخابات ریاست جمهوری ایران ادامه می‌یابد، یعنی فشارها وتحریم‌ها بیشتر می‌شود و از طرفی اعلام آمادگی برای برای مذاکرات و لغو تحریم‌ها در صورت سازش، افزایش می‌یابد و هدفشان این است که به مردم القا کنند که چنانچه به نیروهای سازشکار رای دهند و در صورت برقراری سازش و ارتباط، تحریم‌ها لغو می‌شود.

کارشناس امور استراتژیک با اشاره به این فرض که در صورت اقبال مردم به نیروهای سازشکار گفت: اگر مردم به نیروهای سازش‌کار روی خوش نشان دهند و این نیروهای مرعوب و یا بلکه مامور غرب سر کار بیایند، نه تنها فشارها و تحریم‌ها کاهش نمی‌یابد بلکه بیشتر هم می‌شود و هر بار به بهانه جدیدی پیشروی می‌کنند و چنانچه مردم برعکس عمل کنند که انشالله چنین است که با حضور گستره به نیروهای ولایت مدار، اصولگرا رای دهند، نتیجه آن عقب نشینی کشورهای غربی است.

وی در آخر بیان داشت: این عقب نشینی می‌توانست در سال 88 با توجه به حضور گسترده و چشمگیر مردم آغاز شود، اما فتنه گران با فتنه ای که به پا کردند و دست در دست استکبار گذاشتند. اینها دشمن را امیدوار کردند و به علت همین امیدی که پیدا کردند آنها را به تحریم و افزایش فشارها ترغیب کرد.

تاریخ انتشار: 16 آبان 1391

۹۱/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">