پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۱۶ ق.ظ

۰

کارشناس ارشد وزارت امور خارجه کشورمان هر گونه توافق با روسیه برای تعیین سهم ایران از دریای خزر را رد کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از خرم آباد، قدیری ابیانه امروز در نشست واکاوی مسائل اقتصادی کشور که در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، تصریح کرد: ایران هیچ گونه توافقی با روسیه برای تعیین سهم کشورمان از دریای خزر نداشته است و ما بر اعتقاد خود بر برخورداری از این دریا ایستاده ایم.

وی در خصوص حمایت های ایران از سوریه، حزب الله و حماس گفت: وجود سوریه، حماس و حزب الله نقش بازدارنده ای نسبت به اقدامات نظامی اسرائیل علیه ایران دارد، زیرا می تواند عمق اسرائیل را مورد هدف قرار دهند.

قدیری ابیانه بیان کرد: اگر حزب الله نبود قطعا پهپاد ایران نمی توانست وارد سرزمین های اشغالی شود و با این وجود ضرورت دارد که سوریه و حزب الله تقویت شوند.

کارشناس ارشد وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه غرب برای تسلط بر منابع نفتی کشورمان به دنبال تجزیه ایران است، بیان کرد: قطعا عربستان، کویت، قطر، امارات و ترکیه با یک اشاره غرب گرفتار خواهند شد.

 وی  با اشاره به اینکه باید با مسئولی که برای ورود خودروهای بنز و پورشه با ارز 1226 موافق کرده است برخورد شود، گفت: این فساد است و مسئول این کار باید پاسخگو باشد.

سفیر سابق کشورمان در مکزیک و استرالیا با تاکید بر اینکه اگر وجدان کاری می داشتیم و همت مضاعف و کار مضاعف را محقق می کردیم دشمن هیچ امیدی به تشدید تحریم ها نداشت، ادامه داد: اینکه هر بهانه ای برای کار نکردن را پیش می کشیم و در انجام وظایف محوله تعهد کاری نداریم، این فساد فرهنگی است.

قدیری ابیانه افزود: راهکار مقابله با تحریم ها در بهتر کار کردن و اسراف نکردن است و من قول می دهم که اگر در این مسیر حرکت کنیم ارزش ریال در برابر دلار افزایش می یابد.

این تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: فرهنگ کاری و وجدان کاری در کشور ما ضعیف است، کارمندی که برای 8 ساعت کار و حضور خود در اداره حقوق می گیرد و به وظایف خود عمل نمی کند مصداق دزد بیت المال است.

وی تصریح کرد: منابع دولت برای توزیع بودجه و اعتبارات محدود است و به همین دلیل باید به سمت تولید ثروت برویم و همه باید در آن نقش ایفا کنند و با این وجود ضرورت دارد که یک ریال از بودجه مملکت را نابجا خرج نکنیم.

۹۱/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">