پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۱۷ ق.ظ

۰

چون قدرتمندیم نباید با آمریکا مذاکره کنیم

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۱۷ ق.ظ

در مناظره دانشجویی دانشگاه اراک مطرح شد: چون قدرتمندیم نباید با آمریکا مذاکره کنیم

به گزارش تریبون مستضعفین در شرایطی که بحث مذاکره و رابطه با آمریکا مجددا در کشور داغ شده است. بسیج دانشجویی دانشگاه اراک برای بررسی و بصیرت‌دهی به دانشجویان و در ایام سالروز تسخیر لانه جاسوسی، اقدام به برگزاری کرسی آزاد اندیشی با محوریت مذاکره با آمریکا نمود.

در طی مناظره ۸ تن از دانشجویان نیز با نوبت گرفتن ، در تریبون آزاد به اظهار نظر پرداختند. دانشجویان در تریبون آزاد، سوالاتی مانند چرا ایران برای اقتصاد خود مدل مشخصی ندارد ، چرا ایران مدل فرهنگی ندارد‌؟ چرا در شرایط نابرابر با آمریکا وارد مذاکره بشویم‌؟ مطرح کردند که هر کدام از مناظره کنندگان به پاسخ به این سوالات پرداختند.

بعد از مناظره و پرسش و پاسخ دانشجویی آقای قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا، به جمع بندی مباحث پرداخت. او ایران را در موضع قدرت دانست و گفت: چون قدرتمند هستیم نباید با آمریکا مذاکره کنیم. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی موجود قدیری ابیانه پیش‌بینی کرد که آمریکا تا ده سال آینده کماکان افول می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به انحطاط فرهنگی و اخلاقی در غرب و آثاری که در این چند دهه اخیر بر جای گذاشته است، افزود: الان در غرب و به صورت مشخص در اروپا تعداد افرادی که به دنیا می‌آیند که پدر آنها مشخص نیست، بیش از تعداد افرادی است که می‌دانند پدری مشخص دارند؛ این از روابط جنسی آزاد منشا می‌گیرد و حتی سنای آمریکا اخیرا رابطه با حیوانات را مجاز کرده است که این نشان از نابودی اخلاق در این جوامع می‌دهد.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس برجسته سیاست بین‌الملل درباره آنچه که رهبر معظم انقلاب از اضمحلال غرب و نشانه‌هایی که وجود دارد گفت: زوال غرب از نشانه عبور کرده است، یعنی خیلی تابلو‌های آن را می‌بینیم، به طور مثال بدهکاری دولت آمریکا ۱۶هزار میلیارد دلار است، این یعنی ۱۶برابر ۳۳سال درآمد نفت ایران، این غیر از بدهکاری دولت‌های ایالتی آمریکا است، و این برای اقتصاد آمریکا خیلی زیاد است.

۹۱/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">