پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۱، ۰۲:۵۲ ب.ظ

۰

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: تمامی مخالفت و دشمنی استکبار و صهیونیسم جهانی با ایران و ایرانیان، هراس آنان از اسلام و گسترش روز افزون آن در جهان است.

قدیری ابیانه افزود: صهیونیست ها به خوبی می دانند در صورتی که مبانی و مفاهیم اسلام و قرآن در جهان رواج یابد و مسیحیان از نگرش اسلام در حوزه مسائل مختلف آشنا شوند، هیچ مجال و جایگاهی برای جولان در جهان نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: ایران اولین و بزرگترین حکومت مبتنی بر اصول و عقاید اسلامی در جهان محسوب می شود و ایستادگی و مقاومت نظام اسلامی در برابر خواست های نامشروع غرب و استکبار، منافع نامشروع آنان را با خطر جدی مواجه می کند.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه ادامه داد: همین موضوع استکبار و صهیونیسم جهانی را وادار به توطئه چینی علیه نظام اسلامی و تشدید تحریم ها برای به زانو درآوردن مردم مسلمان ایران می کند.

قدیری ابیانه گفت: ملت ایران باید متوجه باشند که ایستادگی و مقاومت در برابر فشارها و تحریم های دشمنان، آنان را به موفقیت و پیروزی می رساند و برنامه های مستکبرین را بی نتیجه می کند.

قدیری ابیانه ادامه داد: تمام تلاش استکبار و صهیونیسم از تشدید تحریم های اقتصادی علیه ایران، نارضایتمندی مردم است، تا به این طریق بتوانند با تبلیغات مسموم خود نظرات و عقاید ملت مسلمان ایران اسلامی را به سوی خود جلب کنند.

سفیر سابق در مکزیک و استرالیا و کارشناس عالی وزارت امور خارجه، تاکید کرد: ملت ایران طی 33 سال گذشته با تمامی این توطئه ها و فشارها روبرو بوده و به خوبی متوجه اند که تمام پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در سایه همین تحریم ها به دست آمده است.

۹۱/۰۸/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">