پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۴۱ ق.ظ

۱

پترائوس در سال 2010 در یکی از جلسات کنگره انتقاداتی را علیه اسرائیل ابراز کرده بود و گفته بود که مناقشات اسرائیل با همسایگانش و همچنین عدم رضایت به مذاکرات صلح موجب افزایش تنفر از آمریکا شده و همین امر باعث شده تا تلفات نظامیان آمریکایی در افغانستان افزایش یابد.

"دستگاه های امنیتی آمریکا در گزارشی مفصل، رژیم صهیونیستی را بزرگترین خطر برای منافع ملی آمریکا دانسته بودند.

به گزارش  العالم، دستگاه های اطلاعاتی آمریکا در گزارشی 82 برگه ای تحت عنوان "آماده شدن خاورمیانه پس از اسرائیل" به این نتیجه رسیدند که منافع ملی آمریکا از اساس با رژیم صهیونیستی در تعارض است .. گردآورندگان این تحقیق تأکید دارند که اسرائیل بزرگترین خطر برای منافع ملی آمریکا است، چرا که این رژیم با اقدامات خود مانع از روابط طبیعی آمریکا با کشورهای عربی و اسلامی و همچنین دیگر کشورها می شود.

این گزارش از سوی 16 دستگاه اطلاعاتی آمریکا تدوین شده که بودجه سالانه آنها 70 میلیون دلار برآورد شده است. این دستگاه های اطلاعاتی به نیروی دریایی، نیروی هوایی، تفنگداران، گارد ساحلی، آژانس اطلاعات نظامی، وزارت انرژی، امنیت داخلی و خارجی، خزانه داری، آژانس مبارزه با مواد مخدر، اف بی آی، آژانس امنیت ملی، آژانس اطلاعات جغرافیایی، آژانس اطلاعات قومی، و دستگاه اطلاعات مرکزی آمریکا مرتبط هستند.

در این گزارش آمده است: به دلیل اشغالگری ها و اقدامات خصمانه اسرائیل دیگر نمی توان این رژیم را نجات داد، چراکه اسرائیل وضعیت بهتری از رژیم نژادپرست سابق آفریقای جنوبی در سال 1987 ندارد .. پس از انقلابهای عربی و بیداری اسلامی، اکثر مسلمانان و اعراب که شمار آنها بیش از 1.2 میلیارد نفر است، اعتقاد دارند که اشغال فلسطین از سوی اروپا اقدامی غیر اخلاقی است و نمی تواند ادامه داشته باشد.

دستگاه های اطلاعاتی آمریکا هشدار دادند، با افزایش قدرت کشورهای عربی و اسلامی در منطقه پس از انقلابهای عربی، و همچنین قدرت گرفتن ایران و کاهش نفوذ آمریکا؛ واشنگتن دیگر نمی تواند از اسرائیل متجاوزگر و سرکوبگر دفاع کند، و هیچ توجیهی برای آمریکا در این زمینه از نظر منافع عالی ملی آمریکا وجود ندارد؛ چرا که آمریکا اکنون باید به دنبال عادی سازی روابط با 57 کشور اسلامی باشد.

این دستگاه های اطلاعاتی خاطرنشان کردند که دیگر نمی توان در خصوص دخالت اسرائیل در امور داخلی آمریکا و جاسوسی و قاچاق سلاح آمریکا به صورت غیرقانونی سکوت کرد .. این امر شامل حمایت 60 سازمان از اسرائیل و همچنین حدود 7500 مسئول آمریکایی است که فرمانهای آمریکا را اجرا می کنند و به دنبال آن هستند که رسانه ها و دستگاه های دولتی آمریکا را در دست بگیرند. \

در ادامه این گزارش تأکید شده است: دولت آمریکا دیگر برای ادامه حمایت مالی از اسرائیل، از منابع مالی و حمایت مردمی برخوردار نیست .. دیگر ممکن نیست بیش از 3 تریلیون دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به اسرائیل داد؛ مخالفت مردم آمریکا با دخالتهای اسرائیل روز به روز در حال افزایش است؛ مردم دیگر نمی پذیرند که آمریکا از جنگهای نامشروع اسرائیل پشتیبانی مالی و نظامی کند.

دستگاه های اطلاعاتی آمریکایی توصیه کردند که نباید از سیاستهای نژادپرستانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی با پول مالیات دهندگان آمریکایی حمایت کرد، و دولت آمریکا نیز نباید درخصوص این سیاستها غافل باشد .. این رژیم در موضوع دمکراسی شکست خورد، و ادامه حمایتهای آمریکا در وضعیت اسرائیل

سازمان سیا همچنین در گزارش دیگری پیش بینی کرده بود که رژیم صهیونیستی در سال 2025 به طور کامل از هم فرو بپاشد.

در گزارش سیا آمده است:

" یهودیان به کشوری که از آنجا به اسرائیل آمده اند باز می گردند و حدود نیم میلیون آفریقایی به کشورهای خود بر می گردند و این طی ده سال آینده رخ خواهد داد.

گزارش مذکور بیان کرد: علاوه بر آن یک میلیون یهودی روسی و تعداد زیادی از اروپایی ها به کشورهایی که از آنجا مهاجرت کرده اند بر می گردند.

در این گزارش آمده است: اوج گیری جریانهای اسلام گرا در کشورهای همسایه اسرائیل به ویژه مصر سبب نگرانی یهودیان شده است و آنها از آینده خود و فرزندان خود نگرانند و از همین رو بازگشت به سرزمین اصلی خود را آغاز کرده اند.

سیا می افزاید: میزان موالید در اسرائیل کاهش یافته است و در مقابل تعداد ساکنان فلسطین رو به افزایش است و پانصد هزار اسرائیلی گذرنامه آمریکایی دارند و آنهایی نیز که گذرنامه آمریکایی و اروپایی ندارند به دنبال کشورهایی که ادیان و نژادهای مختلف در آن زندگی می کنند هستند و تشکیل کشور یهود به یأس مبدل خواهد شد به ویژه که مسئولان اسرائیل تاکنون نتوانسته اند به آن جامه عمل بپوشانند."

سازمان موساد همواره برای مقامات آمریکایی دام پهن می کند و آنها را به رسوایی می کشد و اسناد آن را گردآوری می کند و اگر روزی آنها بخواهند پا بر منافع اسرائیل بگذارند با افشای این اطلاعات آنها را رسوا کرده و وادار به عزل می کنند.

اسرائیل حتی برای روسای جمهور کشور آمریکا، روسای سازمان سیا و پنتاگون و وزرای امور خارجه نیز چنین توطئه هایی را تدارک می بیند و هیچکس در امان نیست.

ماجرای رسوایی کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا با دختر یهودی لوئینسکی نیز نتیجه توطئه اسرائیل و دامی از سوی موساد بود.

اخیرا خانم لیونی وزیر خارجه سابق اسرائیل نیز از مشارکتش در روابط جنسی با سران کشورهای غربی و عربی و از جمله با امیر قطر پرده برداشت.

خلاصه آنکه باید رسوایی اخیر رئیس سازمان سیا و استعفای او را در رابطه با گزارش های اخیر سازمان سیا ارزیابی کرد و به راحتی نتیجه گرفت که اسرائیل به شکار صیادها نیز می پردازد.

سازمان سیا که او برای دیگران دام پهن می کند گرفتار دام های موساد شده است و نشان می دهد که هیچکس در آمریکا از دام های اسرائیل در امان نیست.

رئیس سازمان سیا هزینه این گزارشات را با رسوایی افشای رابطه با یک زن شوهر دار داد و مجبور به استعفا شد.

باید بررسی شود که آیا این زن یهودی بوده است یا نه؟ احتمال اینکه او یهودی و جاسوس موساد باشد زیاد است و بعید نیست اصل نزدیکی او به رئیس سیا برای نوشتن کتاب با هدف ایجاد رسوایی بوده باشد.

طبق گزارش رسانه های گروهی وی تلاش داشته به ایمیل های ژنرال آمریکایی دسترسی بیاید.

یهودیان از خاخام های صهیونیست مجوز رابطه نامشروع با مقامات کشورها را برای خدمت به اسرائیل دریافت کرده اند.

باید منتظر بود تا برای سایر روسای سازمان های اطلاعاتی امنیتی آمریکا هم که گزارش مذکور را امضاء کرده اند همین بلاها نازل گردد.

۹۱/۰۸/۲۱

نظرات  (۱)

چی شد دکتر؟! نگفتی رفرنس این مطالب و اون گزارش کجاست؟! العالم هم شد رفرنس؟! فعلا خوب می تازید، بتاز فعلا برادر! بتاز. خدای ادواردو کمر آدم فرثت طلب و جاه طلب رو بزنه، انشااله...
پاسخ:
العالم یکی از  منابع موثق است. اما دهها منبع دیگر نیز این موضوع را منعکس کرده اند. شک دارید جستجو کنید در اینترنت. باید به اسرائیل بر بخورد شما چرا ناراحت شدید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">