پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۰۷ ب.ظ

۰

مردم نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارند

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۰۷ ب.ظ

اراک- کارشناس عالی وزارت امور خارجه گفت: اصلی ترین نقش در اقتصاد مقاومتی را مردم ایفا می کنند و راه حل موفقعیت این طرح نیز مشارکت مردم است.

به گزارش ایرنا، ˈمحمد حسن قدیری ابیانهˈ روز سه شنبه 23 آبان در دومین همایش ملی آسیب ها و فرصت های تحریم اقتصادی در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی اراک افزود: افزایش ساعات کار مفید در کشور، پرهیز از اسراف و حمایت از اقتصاد ایرانی در مقابل اقتصاد خارجی سه اصل مهم اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: تحریم ها و تهدیدات دشمنان تا روز انتخابات با هدف ایجاد مشکلات و تنش در کشور و نظام تنگ تر می شود که باید این توطئه ها را با هوشیاری خنثی و رفع کنیم.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه بیان کرد: مردم هرگز حاضر نیستند از مواضع انقلابی خود در برابر دشمنان و فتنه گران دست بکشند.

قدیری ابیانه با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: این رویداد در کشور کودتایی علیه جمهوریت و مدنیت کشور و نیز کودتایی علیه مردم‌ سالاری نظام بود و این مهم موجب شد تا دشمنان با امیدواری دست به تشدید تحریم ها زدند.

وی در خصوص درآمدهای نفتی کشور نیز عنوان کرد: نباید نسبت به درآمد های دولت نگاه توهمی داشت، بلکه باید در این خصوص واقع بین بود و به سمت تولید ثروت رفت.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: شرکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصولگرا و ولایتمدار در انتخابات موجب سقوط تحریم ها می شود.

وی بیان داشت: توطئه‌های مورد حمایت دشمنان داخلی و خارجی نظام با درایت مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم و پشتیبانی آنها از ولایت فقیه خنثی شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک نیز در این همایش گفت: تهدیدات و تحریم ها را با یک مدیریت منسجم می توان به فرصت تبدیل کرد.

ˈعباس ملک حسینیˈ افزود: مردم با تغییر سبک زندگی و دوری از تجملات می توانند در مقابل تحریم اقتصادی دشمنان ایستادگی کنند.

وی گفت: هدف اصلی دشمن از اعمال تحریم های اقتصادی علیه کشور فشار بر مردم است.

در فراخوان دومین همایش ملی آسیب ها و فرصت های تحریم اقتصادی 360 مقاله به دبیر خانه ارسال شد که از این تعداد 73 مقاله در همایش پذیرفته شد.

جهاد اقتصادی، اقتصاد اسلامی، وحدت و انسجام ملی، حقوق بین الملل، پدافند غیرعامل، فرصت ها و آسیب های تحریم اقتصادی در بخش های تجارت و حمل و نقل، صنایع کوچک و بزرگ، پولی و بانکداری، پروژه ها و طرح های توسعه و عمرانی، بهداشت، دارو و درمان و تغذیه، توریسم و گردشگری، فن آوری اطلاعات و ارتباطات و بخش کشاورزی و منابع طبیعی از محور های این همایش است.

۹۱/۰۸/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">