پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۴۷ ب.ظ

۱

نظرات  (۱)

۲۶ آبان ۹۱ ، ۱۱:۴۵ جمعی از فقرا
اقای قدیری نظریات شما هماهنگ با عمق مشکلات مردم نیست .شما چگونه از مواردی مثل ساختن کشور نام می برید در حالیکه ما انقدر خود زنی اقتصادی کرده ایم که رمق نداریم!!!
اقای ریس جمهور قرار بود جراحی کنند اقتصاد را و سرانجام چه شد ؟فقط نان و و...گران شدند.چه اتفاقی می افتد در کشوری که ارزش پولش دایما کم می شود ؟
برای فساد چه می کنید؟ امروز دوباره قیمت بنزین را واقعی کنیم و دوباره سال بعد و همینطور هر سال و این به دلیل لیاقت دولت در حفظ ارزش پول ملی است.
شما خودتان بر اساس اعتقادات همواره اصرار دارید در ستیز باشیم با دولتهای غربی این باعث کاهش ارزش پول ملی نمی شه ؟و بعد نسخه شما واقعی کردن قیمت برای مردمی هست که حقوق دریافتیشان هرگز واقعی نمی شه؟
چرا من باید با خانواده 4 نفری باید 250 دلار حقوق بگیرم در ماه؟چرا از این ورشکسته گی سخنی به میان نمی اورید؟
می دانید چرا ؟ برای اینکه نمی دانید من و امثال من چه می گویند.چگونه ما هزینه پزشک و اجاره خانه و ...و ...را می پردازیم؟ برای شما چه اهمییتی دارد که چه بر سر ما می اید؟چه بر سر دندانهای فرزند من می اید وقتی دندانپزشک 250 هزارتومان برای ترمیم دندان درخواست می کند؟
کار خودتان را می کنید از زمانی که متوجه شدید مدیریت انقلابی نه تنها نمی تواند از حجم مشکلات کم کند بلکه ان ها را چند برابر می کند ...صورت مسله را پاک می کنید.
اقای قدیری ... خجالت می کشم که پس از سی دوباره بپرسیم پول نفت چه می شود؟
ایا این سوال امنیتی است؟من خودم می گویم بله این امنیتی است.خوب چه باید بکنیم زمانی که پول و دارایی مردم بدون وجود یک گزارش از نحوه هزینه کردن ان صرف دفاع از مردم در مقابل تهدید ها می شود.چه باید بکنیم؟ این تهدیها هرگز تا زمانی که اقای قدیری از جانب مردم ایران سخن می گوید رفع نمی شود .
برای شما موضوع شهید ادوارد مهمتر است یاپیدا نشدن ماه به ماه گوشت در یخچال ما ؟
ما چگونه می توانیم سخن ان کاربری را رد کنیم که می گوید هدف ما ایرانیان امروز رفاه نیست ما داریم به استقرار اسلام در دنیا فکر می کنیم و مسلما دنیا با ما ستیز دارد و عوارض ان تحریم و حتی درگیری نظامی هم ممکن است باشد؟
اقای قدیر شما چی خانواده تان همگام با خانواده من وارد محرومیت می شوند ؟
یا شما فرزندتان مشکلش تعویض و انتخاب براند موبایل گران قیمت است و مشکل فرزند من نداشتن کاپشن و لباس گرم برای سال دوم ؟
اقای قدیری شما و دوستانتان که بر مناصب مهمی خدمت کرده اید هر گز مواجه با تهیدستی نمی شوند.انها مبارزه با کفر جهانی را رها نخواهند کرد و برای همین فقر ان می مانذ برای سفره خانواده من .ماهی نیست که شرکتی که در ان کار می کنم 10 نفر را تعدیل نکند.می دانید حس من و همکارانم ان لحظه ای که نامه اخراج را می اورند
ا
پاسخ:
پرسیدید که "چه اتفاقی می افتد در کشوری که ارزش پولش دایما کم می شود ؟"
 جوابش این است که در کشوری با ساعات مفید کم کاری، اسراف بیش از حد و تعطیلات بسیار بالا عجیب است این اتفاق نیفتد!
گفتید:
" امروز دوباره قیمت بنزین را واقعی کنیم و دوباره سال بعد و همینطور هر سال و این به دلیل لیاقت دولت در حفظ ارزش پول ملی است.".
قیمت سوخت به ارزش نفت خام بستگی دارد. باید قیمت شناور باشد. اگر نفت گران شد بنزین گران و اگر ارزان شد ارزان شود. ارزش پول ملی هم به تلاش همه مردم بستگی دارد."
گفتید که:
"شما خودتان بر اساس اعتقادات همواره اصرار دارید در ستیز باشیم با دولتهای غربی این باعث کاهش ارزش پول ملی نمی شه ؟"
ما از حقوقمان دفاع می کنیم. بله باید در دفاع از حقوق ملتمان از حقوق ملت نگذریم. اگر خواستند تعرض به حقوق ملت کنند باید با آنها مقابله کنیم. آنها می خواهند منابع ما را به غارت ببرند. و ما نمی گذاریم. دفاع باعث افزایش ارزش ÷ول ملی می شود. به مصر مبارک نگاه کنید بیش از یک میلیون نفر فقط در قاهره در قبرستانها زندگی می کنند.
گفتید که:
"نسخه شما واقعی کردن قیمت برای مردمی هست که حقوق دریافتیشان هرگز واقعی نمی شه؟"
حقوق ها بستگی به میزان تولید سرانه هر کشوری دارد. حقوق واقعی یعنی حقوق بر مبنای میزان تولید. نباید توقع حقوق کشورهایی را داشت که تولید سرانه شان 10 برابر ایران است.
گفتید که:
"چرا من باید با خانواده 4 نفری باید 250 دلار حقوق بگیرم در ماه؟چرا از این ورشکسته گی سخنی به میان نمی اورید؟"
شما چقدر تولید ثروت در ماه دارید؟ چرا تولید ثروت شما کم است؟! سرانه تولید یک آلمانی حدود 45000 دلار در سال است. در نتیجه تولید سرانه یک خانواده آلمانی به طور متوسط  سالانه حدود 180000 دلار می شود یعنی ماهانه معادل 15000 دلار.
خانواده شما ماهاهنه چقدر به ثروت کشور می افزاید که توقع حقوق به قول شما اقعی را دارید؟

گفتید که:
"خجالت می کشم که پس از سی دوباره بپرسیم پول نفت چه می شود؟"
واقعا خجالت آور است که یک بار بررسی نکردید که درآمد نفت چقدر است و چگونه هزینه می شود. شما که بلدید با اینترنت کار کنید بودجه کشور را از اینترنت دانلود کنید و بررسی کنید تا بدانید.

گفتید که:
"ایا این سوال امنیتی است؟من خودم می گویم بله این امنیتی است.خوب چه باید بکنیم زمانی که پول و دارایی مردم بدون وجود یک گزارش از نحوه هزینه کردن ان صرف دفاع از مردم در مقابل تهدید ها می شود.چه باید بکنیم؟ "
آیا دانلود بودجه کشور از اینترنت را بلد نیستید؟ چرا به جای اینکه بگویید نمی دانم چون مطالعه و بررسی نکردم می گویید معلوم نیست بودجه چه می شود؟ آیا دانلود بودجه از اینترنت هزینه امنیتی برای شما دارد؟ آیا هرگز فکر کردید که بودجه را از اینترنت دنلود کنید و بررسی نمایید؟
گفتید که:
"برای شما موضوع شهید ادوارد مهمتر است یاپیدا نشدن ماه به ماه گوشت در یخچال ما ؟"
موضوع شهید ادواردو اهمیت خود را دارد و موضوع گوشت یخچال شما اهمیت خویش را. او حاضر نشد حقیقت اسلام را به درآمد روزانه چند تن طلا بفروشدو شما به خاطر گوشت در یخچال حق و انصاف را زیر پا می گذاربد.

گفتید:
"ما چگونه می توانیم سخن ان کاربری را رد کنیم که می گوید هدف ما ایرانیان امروز رفاه نیست ما داریم به استقرار اسلام در دنیا فکر می کنیم و مسلما دنیا با ما ستیز دارد و عوارض ان تحریم و حتی درگیری نظامی هم ممکن است باشد؟"
هدف ما رفاه نیست. بله ولی ما به دنبال رفاه به عنوان وسیله زندگی مردم هستیم. اگر فقر بیاید و گوشت در یخچال نباشد برای بعضی ها ایمان هم پر می کشد"
گفتید:
"اقای قدیری شما چی خانواده تان همگام با خانواده من وارد محرومیت می شوند ؟
یا شما فرزندتان مشکلش تعویض و انتخاب براند موبایل گران قیمت است و مشکل فرزند من نداشتن کاپشن و لباس گرم برای سال دوم ؟"
شما از کجا می دانید که وضع من چگونه است. تازه من می گویم نباید از  سهم امثال شما بگیرند و بابت بنزین ماشین بنده و یا بلیط هواپیمایم هزینه کنند. اگر من بخواهم رفاه داشته باشم از جیب خودم باشد و نه از جیب شما. حراف بدی است؟!!
از تهیدستی و فقر برای سفره خانواده خود گفتید و اینکه ماهی نیست که شرکتی که در ان کار می کنم 10 نفر را تعدیل نکند.می دانید حس من و همکارانم ان لحظه ای که نامه اخراج را می اورند:
من می گویم نباید من و امثال من هر کسی که می خواهد هزینه هایش کمتر شود دست در سفره خالی شما بکندو سهم شما را برباید. آیا این حرف بدی است؟!
آیا بهتر نیست به جای هزینه کردن یارانه های سنگین در مصرف سوخت خودرو و هواپیما آن را به اشتغال اختصاص دهیم که نه تنها امثال شما بیکار نشوند بلکه بیکاران موجود را مشغول بکار شوند؟ اگر این بیکارن بدانند سهمشان از بیت المال صرف ارزانی بلیط هواپیمای دیگران می شود چه حسی پیدا خواهند کرد؟! تعصب را کنار بگذارید و منطقی بیاندیشید. با چه چیزی مخالفت می کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">