پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۳۶ ب.ظ

۰

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محمدحسن قدیری ابیانه امشب در نشست مسئولان و اساتید دانشگاه های بناب، آزاد اسلامی و پیام نور این شهرستان با عنوان اقتصاد مقاومتی با اشاره به درآمدهای نفتی کشور اظهار کرد: نباید نسبت به درآمدهای دولت نگاه توهمی داشت، بلکه باید در این خصوص واقع بین بود و با دید واقع بینانه کشور را در مسیر تولید ثروت رهنمون کرد.

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: قشر دانشگاهی ما باید برای ایجاد کار تلاش کند، نه اینکه خودش دنبال یافتن کار باشد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه شعارهای داده شده از سوی رهبر معظم انقلاب در آغازین روز سال های جدید طی سال های اخیر کلید پیشرفت کشور است، افزود: متأسفانه ما بعد از اتمام جنگ تحمیلی در خواب فرو رفتیم در حالی که ژاپنی ها بعد از جنگ به مدت سی سال هفته ای 6 روز و روزی 12 ساعت کار کردند.

وی توزیع عادلانه ثروت و برخورد با متخلفان را امری ضروری قلمداد کرد اما آن را کافی ندانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور ما از نظر مصرف و تعطیلات رسمی جزو بالاترین کشورهاست و این با پیشرفت و توسعه پایدار در تضاد است.

این کارشناس تصریح کرد: اگر مردم وظایف خود را در جامعه به خوبی انجام ندهند، با وجود دولتی مقتدر و کارآمد نیز بازهم پیشرفت لازم را نخواهند داشت.

قدیری ابیانه همچنین با بیان اینکه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی هستیم؛ گفت: با وجود اینکه به فرهنگ کار باید بها داده شود، در هر سریالی که از صدا و سیما پخش می شود، خودروی تولید داخل یا در حال تعمیر است و یا در حال هل دادن آن را نشان می دهند.

وی ادامه داد: اگر یک ساعت کار مفید را در ادارات کشور به دو ساعت افزایش می دادیم، دشمن امیدی به تحریم ها نداشت.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: قشر دانشگاهی ما باید برای ایجاد کار تلاش کند، نه اینکه خودش دنبال یافتن کار باشد.

قدیری ابیانه گفت: دولت در قبال هر یک از دانشجویان کارشناسی دانشگاه های دولتی حدود 30 میلیون ریال هزینه می کند و این پول از جیب تمام جمعیت کشور هزینه می شود. از این رو همه ما باید تلاش کنیم و کشورمان را آباد و آبادتر کنیم.

۹۱/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">