پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۴۴ ق.ظ

۴

این سخنرانی تحت عنوان "تاثیر و جایگاه قیام عاشورا در بیداری جهان اسلام از دوران گذشته تا دوران معاصر در  در هیات باب الحوائج شهر برزک کاشان مسجد امام موسی بن جعفر (ع) ساعت 14 الی 18

//bayanbox.ir/id/2432120599441268680?view

۹۱/۰۹/۰۲

نظرات  (۴)

۰۹ آذر ۹۱ ، ۱۱:۲۸ رضایی کیا
با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی حضور گرم و پورشور شما را بین جوانان این شهرستان خیر مقدم عرض نموده و آرزوی توفیقات روزافزون برای شما و خانوادت محترمتان دارم.

امیر حسن رضایی کیا
یک سایت به نام "استان کاشان" طی مطلبی تحت عنوان "فتنه گران در کاشان: در جریان باشید و آگاه " در تاریخ 91/09/08با اشاره تلویحی به دعوت برزکی ها از قدیری ابیانه برای سخنرانی در 11 آذر به م ناسبت ششمین روز شهادت امام حسین در هیاتاین شهر نوشت" گروههایی و جریانهایی در تلاش اند برای تفرقه و فتنه قدیری ابیانه را به بهانه سخنرانی در محرم به کاشان بیاورند و برای شوارای شهر کاشان تصمیم گیری و خط وخط بازی جدیدی راه اندازی نمایند .این گروه است که از چند سال گذشته تا کنون دست به دست هم داده اند و به بهانه هایی جلوی پیشرفت شهرستان را با تفرقه اندازی گرفته اند تا منافع شخصی خودشان را تامین نمایند.".
معلوم نیست چرا برخی افراد از حضور و سخنرانی قدیری ابیانه در کاشان می ترسند و چرا اصولا نامزدی غیر از خودشان در انتخابات را فتنه عنوان می نماین؟!!. قدیری ابیانه در انتخابات شهر و شهرستان کاشان بالاترین رای را در شهر و شهرستان کاشان آورد و این علیرغ تبلیغات سنگینی بود که بر غیر بومی بودن او انجام شد لیکن مردم کلا 34 هزار رای به نفع وی در صندوق ها ریختند و شگفتی آفریدند و این علیرغم حجم بسیار کم تبلیغات وی بود.
محافلی که سالها است بر مصادر امور در کاشان چنگ زده اند از حضور قدیری می ترسند. و اینک نگران هستند که محبوبیت دکتر قدیری ابیانه در کاشان که بسیار نسبت به ایام انتخابات افزایش یافته و حتی در آران و بیدگل هم مرزها را در نوردیده در انتخابات شوراها کار دستشان بدهد و اعتبار قدیری ابیانه نزد مردم موجب شود که شوراها از دستشان در بیاید و به دست نیروهای ولایتمدار بیفتد.
این در حالی است که دکتر قدیری ابیانه هر روز به دعوت نهادهای مختلف مثل حوزه های علمیه، نهادهای رهبری در دانشگاه های کشور، ارتش و سپاه، تشکل های ولایی اساتید و دانشجویان و بسیج برای ایراد سخنرانی دعوت می شود به نحوی که فقط در آبانماه 28 سخنرانی در زمینه های مختلف در سراسر کشور داشته است. این غیر از مصاحبه های پرشمار وی با شبکه های رادیو تلویزیونی و خبرگزاری ها و روزنامه های کشور است. حال چرا از سخنرانی دکتر در کاشان نگرانند خود جای سوال دارد.
همانطور که عده ای در پی تصاحب مناصب شورای شهر و شهرداری هستند، عده ای از نیروهای ولایتمدار نیز در صددند در انتخابات شورای شهر شرکت کرده و به مردم در این رابطه خدمت کنند. البته دکتر قدیری ابیانه می تواند لیدری این جریان را بر عهده بگیرد. حسب اطلاع او تا کنون حاضر نشده است در این موضوع ورود کند. اما اگر این جو سازی ها ادامه یابد، بعید نیست در تصمیم خود تجدید نظر کرده و هدایت مبارزات نیروهای ولایی در کاشان در انتخابات شورای شهر را بدست گیرد. (البته او نامزد شوراها نخواهد شد).
دکتر قدیری ابیانه به پاکدستی در نظام جمهوری اسلامی شهرت دارد و همواره در دفاع از ولایت و نظام اسلامی تردیدی به خود راه نداده است. وی در عرصه های مختلف نیز به تهاجم سیاسی تبلیغی علیه استکبار و مزدوران ایرانی آنها شهرت دارد به نحوی که یک بار یک گروه از سازمان چریک های به اصطلاح فدایی خلق وی را به اصطلاح در دادگاههای خلقی محکوم به اعدام کرده اند.
ضمنا سازمان های موساد و سیا از دست وی عاصی شده اند و تبلیغاتی علیه وی را به راه انداخته و وی را متهم کرده اند که زمانی که سفیر ایران در مکزیک بوده قصد انفجار مراکز هسته ای نظامی و غیر نظامی آمریکا را داشته است!!
قدیری ابیانه مدرک فوق لیسانس معماری با گرایش شهرسازی از فلورانس ایتالیا را دارد و مهندس پایه یک و عضو نظام مهندسی است. وی همچنین دارای مدرک دکتری در علوم دفاعی استراژیک با گرایش مدیریت استراتژیک را دارا است. به سه زبان خارجی مسلط است و تا کنون بر اثر معرفی وی صدها خارجی به اسلام گرویده اند. تا کنون چند کتاب به زبانهای خارجی و فارسی از وی منتشر شده است. وی در سابقه خود سفیری فوق العاده و تام الاختیار در مکزیک و استرالیا را دارد. اولین دوست ایرانی شهید مهدی ادواردو آنیلی سوپر میلیاردر شهید ایتالیایی است.
پاسخ:
ظاهرا از نظر برخی ها که در کاشان بر مسند امور تکیه زده اند، برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی، چه مجلس و چه شوراهای شهر و روستا و نامزد شدن داوطلبان  و وجود این امکان برای مردم که از بین داوطلبان واجد شرایط به نامزد مورد نظر خود رای دهند فتنه محسوب می شود. هر اقدامی که موجب شود مردم بتوانند به غیر اینهایی که بر مصادر امور چنبره زده اند رای دهند. فتنه است!!! کسانی که چنین تلقی ای دارند فاقد شایستگی لازم برای تصدی مسئولیت های حکومتی را در نظام ولایی ایران می باشند.
۰۹ آذر ۹۱ ، ۰۰:۳۶ دکتر غلامحسین قره خانی
با سلام

بنده در سخنرانی شما در مراغه از شنیدن سخنان شما در خصوص در آمد های دولت و توجیحات شما تعجب کردم چون فرصت پرسش و پاسخ نبود باطلاع جنابعالی میرساند اینجانب در مقابل شما ریگی در بیابان هستم ولی حاضرم با شما در خصوص موضوع مورد سخنرانی شما مناظره نمایم .

با سپاس فراوان


پاسخ:
با سلام
ای کاش نظرات خود را مطرح می کردید. نظرات من در مورد درآمدهای دولت با عدد و رقم و ضرب و تقسیم بود. به هر حال آمادگی خود را برای مناظره اعلام می کنم. هماهنگ فرمایید. لطفا
۰۴ آذر ۹۱ ، ۱۷:۳۰ انعکاس بناب-شهرام سلیمان زاده
سلام آقای دکتر در مراغه باهم دیدار کردیم
ما که نمی تونم در سخنرانی هاتون شرکت کنم ای کاش فایل صوتی یا تصویری سخرانی ها را در سایتتون قرار دهید.
با اجازتون از مطالبتون در سایت استفاده خواهم کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">