پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۱۸ ب.ظ

۲

مسیحیت از واقعیت تا تحریف در یک نگاه

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۱۸ ب.ظ

خبرگزاری رسا ـ کتاب مسیحیت از واقعیت تا تحریف اثر محمدحسن قدیری ابیانه به حقایقی اشاره می کند که معمولا مبلغین مسیحی از بیان آن در جوامع اسلامی پرهیز می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب مسیحیت از واقعیت تا  تحریف اثر محمدحسن قدیری ابیانه که بهمن ماه سال 90 منتشر شده است، می کوشد دیدگاه اسلام را نسبت به حضرت عیسی علیه السلام و مریم مقدس سلام الله علیها و نیز نگاه مسیحیت جاری به آن حضرت را مورد توجه و کنکاش قرار دهد.

این اثر افزون بر مقایسه این دو دیدگاه، آورده است: «مسیح علیه السلام از دیدگاه اسلام پیامبری اوالوالعزم است و قرآن معجزات بیشتری نسبت به انجیل برای آن حضرت قائل است؛ یک مسلمان نمی تواند مسیح علیه السلام را نفی کند و اصولا اسلام ادامه مسیحیت راستین و در امتداد آن است».

نویسنده در این اثر معتقد است که انجیل امروزه مسیحیان، سال ها و در مواردی قرنها پس از حضرت عیسی علیه السلام به رشته تحریر در آمده است و آن هم به زبان یونانی و در غرب، در حالی که زبان مسیح علیه السلام آرامی بوده و وی در فلسطین می زیسته، از این رو تحریفات بسیاری در آن صورت گرفته است.

مسیحیت از واقعیت تا تحریف به حقایقی اشاره می کند که معمولا مبشرین مسیحی از بیان آن در جوامع اسلامی پرهیز می کنند و در تلاش است پرده ها را از بخشی از حقایق کنار زده و نه تنها مانع فریب خوردن افراد شود، بلکه پیروان ادیان مختلف و به ویژه مسیحیت را نیز به تفکر وا دارد.

«دگماتیسم مذهبی»، عواقب اعتقاد به سه خدایی، اعتراف به گناهان، مراسم خداخوری (عشای ربانی)، گناهکار دانستن نوزادان حتی در رحم مادر و فلسفه غسل تعمید، توهین هایی که در انجیل تحریف شده به حضرت مسیح علیه السلام شده و اشکالات در عبادات از بخش های مختلف این کتاب است.

در بخشی از این کتاب با عنوان فروش برزخ آمده است: «در گذشته رسم بوده که کلیسا برزخ فروشی می کرد، 10 درصد اموال متوفی را از وارثینش می گرفت و در قبال آن مکان مطلوبی را در برزخ برای متوفی ضمانت می کرد؛ ثروت کلانی از این طریق نصیب کلیسا شده بود».

همجنس گرایی در بین کشیشان عنوان بخش دیگری از این اثر است که در آن می خوانیم: «از مسائل دیگر کلیسا آنگونه که در کشورهای غربی منتشر شده، رواج همجنس گرایی در میان کشیشان و راهبه های کلیسا است؛ مثلا چند سال قبل یک کشیش همجنس گرا به مقام ارشد در کلیسایی در آمریکا منصوب شد».

قدیری ابیانه در ابتدای این اثر، آن را به شهید مهدی ادواردو آنیلی فرزند سوپر میلیاردر ایتالیایی که از پدری یهودی و مادی کاتولیک به دنیا آمد، تقدیم کرده و آورده است: «وی با شناخت کامل از مسیحیت و یهودیت با خواندن قرآن، اسلام را برگزید و در این راه از آن همه ثروت گذشت و جان خویش را نیز در این راه نهاد».

گفتنی است، کتاب مسیحیت از واقعیت تا تحریف اثر محمدحسن قدیری ابیانه در قطع پالتویی، 168 صفحه، شمارگان 5000 نسخه و به قیمت دو هزار و پانصد تومان از سوی مرکز چاپ و نشر بنیاد بعثت منتشر شده است.

۹۱/۰۹/۰۷

نظرات  (۲)

۱۰ آذر ۹۱ ، ۱۱:۳۱ انعکاس بناب
با سلام و خسته نباشید
آقای دکتر این پست در سایت انعکاس بناب ثبت شد.
حتما به فکر فایل صوتی با تصویری سخنرانی های خود باشید
تا کابران اینترنت هم استفاده کنند
من آماده منتشر کردن کلیه سخنرانی های شما هستم
واقعاً شما یک دانشمند هستید
افتخار ایران
درود برشما
http://enekasebonab.ir/news/1134
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/15966
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">