پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۵ ق.ظ

۱

خبرگزاری رسا 9/9/1391ـ یک فعال سیاسی با تاکید بر این که ساختار شکنان،‌ فتنه گران و ساکتین فتنه صلاحیت مسؤولیت داشتن در نظام اسلامی را ندارند، گفت: کسانی که در گذشته ثابت کردند که برای آرای مردم احترام قائل نیستند و در مقابل توطئه‌های شدید بیگانگان سکوت و یا حتی مشارکت کردند، برای مسؤولیت در نظام اسلامی صلاحیت ندارند.

محمد حسن قدیر ی ابیانه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بیان دیدگاه های خود در خصوص طرح وحدت ملی پرداخت و با بیان این‌که کسانی که در فتنه سال 88 موضع منفی داشتند یا حتی سکوت کردند را نمی‌توانیم در این طرح دخیل کنیم، گفت: چطور می‌شود از کسانی استفاده کنیم که با دشمنان خارجی و داخلی این نظام ولایی هم پیمان بوده‌اند و به تفاوت رای یازده میلیونی ملت ایران تمکین نکردند.

وی افراد دخیل در فتنه سال 88 را به دو دسته تقسیم کرد و گفت: دسته نخست افرادی هستند که به نامزدهای انتخاباتی کمک کردند و حتی در تبلیغات آنها سهیم بوده‌اند، این افراد به دلیل این‌که از نماینده مورد تائید شورای نگهبان حمایت کردند برای ورود به طرح وحدت ملی مشکلی ندارند.

قدیری ابیانه افزود: اما دسته دوم افرادی هستند که پس از خطبه نماز جمعه مقام معظم رهبری و صدور رای قطعی شورای نگهبان نیز به حمایت خود از آن جریان ادامه داده و قانون شکنی کردند، اینها صلاحیت مسؤول بودن در نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

سفیر پیشین ایران در استرالیا و مکزیک با اشاره به این‌که طرح وحدت ملی با وجود کسانی که در فتنه 88 مشارکت داشتند هیچ نوع کارایی ندارد، افزود: اصولا مدیر در یک جامعه به گونه‌ای انتخاب می‌شود که در شرایط بحرانی کاملا حامی نظام باشد، اما کسانی که در این فتنه دخیل بودند توانمندی مدیریت ندارند چرا که تعهد به نظام اسلامی و قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه را ندارند.

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک افزود: کسانی که در گذشته ثابت کردند که برای آرای مردم احترام قائل نیستند و در مقابل توطئه‌های شدید بیگانگان سکوت و یا حتی مشارکت کردند، برای مسؤولیت در نظام اسلامی صلاحیت ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این حق مسلم مردم است که مسؤولان نظام پای‌بند به قانون اساسی باشند.

۹۱/۰۹/۱۰

نظرات  (۱)

۱۰ آذر ۹۱ ، ۱۱:۴۷ انعکاس بناب
با سلام خدمت افتخار ایران
ایت پست در سایت انعکاس بناب ثبت شد.
http://enekasebonab.ir/news/1136

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">