پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۷ ب.ظ

۰

کاشان- یک تحلیلگر مسایل بین الملل گفت: تحریم خرید کالاهای خارجی و تشویق مردم به خرید کالاهای ایرانی، موثرترین راه مقابله با یزیدیان زمان است.

به گزارش ایرنا 11/09/1391، ˈمحمد حسن قدیری ابیانهˈ روز شنبه در جمع عده ای از مردم ˈابوزیدآبادˈ در ˈحسینیه سحرگاهˈ این شهر اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اعمال تحریم های ناجوانمردانه مانند دارو، قصد ضربه زدن به زندگی ملت آزاده و مقاوم این کشور را دارند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: در چنین شرایطی شایسته است مردم از خرید کالاها و اجناس خارجی پرهیز کنند.

عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تاکیدکرد: افرادی که مردم را به خرید کالاهای خارجی ترغیب می کنند مانند کسانی هستند که مردم را به تقویت سپاه یزید تشویق می کردند.

به گفته وی، افرادی که به تخریب و تحقیر تولیدات داخلی نیز اقدام می کنند در صف کسانی هستند که به استقبال کاروان اسرای کربلا رفته و آنها را مورد استهزا قرار می دادند.

قدیری ابیانه، همچنین با اشاره به اهمیت توجه تولیدکنندگان داخلی به افزایش کیفیت کالاها تصریح کرد: تولید داخلی موجب ایجاد اشتغال و تقویت پول و اقتصاد کشور می شود.

سفیر سابق ایران در استرالیا، بر ضرورت کار مستمر، تولید بهتر و نیز اصلاح الگوی مصرف تاکید کرد و گفت: امروز تحریم کالای خارجی و بخصوص تحریم کالاهای کشورهای تحریم کننده ایران و حمایت از ˈ تولید ملی، کار و سرمایه ایرانیˈ یک وظیفه دینی و ملی است.

شهر ابوزیدآباد از توابع آران و بیدگل با 10 هزار نفر جمعیت در فاصله 35 کیلومتری این شهرستان قرار دارد.

۹۱/۰۹/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">