پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۳ ب.ظ

۰

گزارش ندا آنلاین:دکتر محمد حسن قدیری ابیانه صبح امروز در همایش نشست بصیرتی اقتصاد مقاومتی که درسالن آمفی تئاتردانشگاه علامه محدث نوری شهرستان نور برگزار شده بود،ضمن تسلیت ایام به اسارت رفتن خاندان اهل بیت (ع) و با بیان اینکه در اقتصاد یک کشور توزیع عادلانه ثروت لازم است ولی کافی نیست،بیان داشتند:در این زمینه یکی از کارهای ضروری تولید داخلی و ملی است.

 

وی با اشاره به اینکه یک دانشجو باید در رشته ای که درس می خواند، ایجاد شغل نماید نه اینکه بدنبال یافتن شغل باشد، ادامه دادند: حتما می گویید با کدام امکانات. بزرگترین امکانات خود شمایید بعنوان اشرف مخلوقات عالم. وی ابراز داشت: این جوانی، خود یک ثروت بزرگ است.
سفیر اسبق ایران در کشورهای استرالیا و مکزیک تصریح کردند: این شعارهای که مقام معظم رهبری مطرح کردند، راه حل مسائل است. مدیریت صحیح، سالم و کارآمد در آن لازم و ضروری است ولی باز هم کافی نیست، در این مسئله عملکرد تک تک افراد شرط لازم است.
این کارشناس امور استراتژیک با تأسی از سخن گهربار رهبری انقلاب، که خودباوری در جوانان باید تقویت شود، افزودند: اگر مسئولین و مردم به وظیفه خود عمل می کردند و ساعت کاری مفید از یک ساعت به دو ساعت می رسید، مطمئنا اثرات تحریم دشمن پایین می آمد. قدیری ابیانه ابراز داشتند: همه ما اگر بیاییم کالاهای داخلی را بخریم و مصرف کنیم و از مصرف کالاهای خارجی خوداری کنیم،این گرانی و نوسانات قیمت ارز پیش نمی آمد.
وی با اشاره به اینکه در مواقعی ما خودمان عامل گرانی هستیم به شعارهای اقتصادی چند سال اخیر مقام معظم رهبری اشاره ای داشته و بیان داشتند: کار و تلاش مردم باعث افزایش عرضه، کاهش قیمت، افزایش کیفیت، ایجاد بازارهای داخلی و خارجی برای کالاهای تولید شده، سرمایه گذاری درتولید و ایجاد اشتغال می گردد ضمن اینکه به همراه مدیریت صالح، سالم و کارآمد باشد.

تاریخ : یکشنبه ۱۲ آذر -

۹۱/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">