پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۲۸ ب.ظ

۰

کارشناس عالی وزارت امور خارجه در کرسی آزاد‌ اندیشی دانشجویی که 12 آذرماه در مؤسسه آموزش عالی علامه محدث نوری‌(ره) رویان برگزار شد، استفاده‌کنندگان از بیت‌المال را پاسخگوی ملت دانست.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، کرسی آزاد اندیشی به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی علامه محدث نوری‌(ره) رویان 12 آذرماه با همکار واحد فرهنگی ــ اجتماعی سپاه ناحیه شهرستان نور در این شهرستان برگزار شد.

دکتر قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک و کارشناس عالی وزارت امور خارجه با حضور در سلسله مباحث کرسی آزاد اندیشی در مؤسسه آموزش عالی علامه محدث نوری(ره) با محوریت «اقتصاد مقاومتی» گفت: امروز باید به سخنان مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی نگاهی وسیع و بصیرتی کامل داشت.

وی با اشاره‌ای کوتاه به میزان صادرات نفت و منابع درآمدی غیر نفتی افزود: سوق دادن کشور به سوی یک اقتصاد خود‌بسنده و متکی به توان داخلی در راستای کاهش و قطع وابستگی‌های خارجی یکی از راهکارهای مهم در پیشرفت و توسعه است.

قدیری ابیانه در ادامه سخنانش با تبیین بودجه کشور از طریق نمایش نموداری در سال‌های اخیر تصریح کرد: اختصاص عادلانه بودجه عمومی امری واجب اما غیرکافی است و باید به تولید ثروت داخلی روی آورد‌.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه ضمن ارائه راهکارهای گریز از تحریم و اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسئولان به شعار مقام معظم رهبری در سال جاری جامه عمل پوشانیده و به حمایت از تولید ملی و نیروی کار و سرمایه ایرانی بپردازند و کالای خارجی و سفر به خارج را به کالاهای داخلی و سفر داخلی ترجیح ندهند در آینده هرگز ریاضت اقتصادی گریبانگیر ما نخواهد شد.

در پایان یادآور می‌شود، مؤسسه آموزش عالی علامه محدث نوری‌(ره) از ابتدای سال تحصیلی 92-91 تاکنون 4 کرسی آزاد اندیشی با حضور سخنرانان مطرح کشوری برگزار کرده است.

گروه خبرنگاران افتخاری / حمیدرضا گل‌محمدی:

۹۱/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">