پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۴۵ ب.ظ

۰

به گزارش خطب شکن، دکتر حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در ایتالیا، مکزیک و استرالیا در همایش اقتصاد مقاومتی که توسط حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع)ابوزیدآباد آران و بیدگل برگزار شد اظهار داشت: مردم نقش اساسی را در ایجاد اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند و راه حل موفقعیت این طرح مشارکت مردم است.

وی با اشاره به وجود نکات مهمی در تحقق طرح اقتصاد مقاومتی بیان کردند: حمایت از اقتصاد ایرانی در مقابل اقتصاد خارجی با مصرف کالای داخلی، افزایش ساعات کار مفید در کشور، پرهیز از اسراف، رعایت وجدان کاری وافزایش تولید از اصول مهم اقتصاد مقاومتی اند.

سفیر سابق ایران در ادامه در مورد وضع اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: نباید نسبت به درآمد های دولت نگاه توهمی داشت بلکه باید واقع بین بود. وی با اشاره به نمونه ای از فراموشی نقش مردم در اقتصاد فرمودند: به طور مثال دانشجویان ما باید راه حل باشند نه صورت مسئله، امروز دانشجو بعد از اخذ مدرکش به جای اینکه به دنبال ایجاد شغل باشد منتظر است تا برای او شغل فراهم شود.

 ایشان با اشاره به تاکیدات زیاد مقام معظم رهبری(ره) در سالهای اخیر و نامگذاری سالها به همت مضاعف کار مضاعف، جهاد اقتصادی و حمایت از تولید ملی گفت: از مهمترین ملاک های پیشرفت اقتصادی یک کشور افزایش کار مفید جامعه است که متاسفانه این نسبت در کشور ما بسیار پایین است.

دکتر قدیری ابیانه ادامه دادند: ایران چون یک کشور نفت خیز هست مردم ایران توقع دارند که سطح رفاه در حد مطلوبی قرار گیرد و بسیاری از مشکلات من جمله مسکن، اشتغال، ازدواج و ....حل گردد. ما قبل از اینکه بپرسیم درآمد نفتی ایران چه می شود باید بپرسیم که درآمد نفتی ایران چقدر هست.در بهترین حالت ایران می تواند دو میلیون و سیصد هزار بشکه نفت در ماه صادر نماید که اگر این مقدار را بر جمعیت هفتاد و پنج میلیونی ایران تکیه کنیم به ازای هر نفر د رماه 67 هزار تومان می شود.

این درحالی است که اکثر مردم ایران فکر می کنند که با این درآمد نفتی می شود کشور را اداره کرد.

ایشان همچنین در پایان با اشاره به دوران دفاع مقدس که همه مردم احساس مسئولیت نموده و هر کس به نوعی به پیروزی رزمندگان اسلام کمک می کرد افزودند: امروز نیز راه چاره در تحقق اقتصاد مقاومتی کمک مردم می باشد.

تاریخ : دوشنبه 13 آذر1391

۹۱/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">