پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۵۷ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: استعفای ایهود باراک مقدمه اضمحلال رژیم صهیونیستی است

یک کارشناس علوم استراتژیک گفت: استعفای ایهود باراک؛ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مقدمه‌ای برای شکست حزب متبوع نتانیاهو بوده و استکبار جهانی را از این امر آگاه ساخت که حمایت‌های بی‌حد و مرز از این رژیم اشغالگر نمی‌تواند آن را از سقوط نجات دهد.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه گفت: حماس با موشک‌های فجر 5، گنبد آهنین رژیم اشغالگر قدس را کیش و مات کرد.

وی افزود: از زمانی که پرچم عرب‌گرایی جای خود را به پرچم اسلام‌گرایی داد، پیروزی پس از پیرزوی نصیب مبارزین و شکست پس از شکست نصیب رژیم صهیونیستی و قدرت‌های جهانی شده است.

این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت در جنگ غزه، شکست بزرگی هم برای رژیم جعلی صهیونیستی و هم ناتو بوده و روند اضمحلال این رژیم را تسریع کرده است.

وی افزود: جنایتکاری نتانیاهو  در  کشتار بی‌گناهان از جمله کودکان و زنان بر همگان ثابت شده و  افکار عمومی  پیروزی جبهه مقاومت و شکست سنگین این رژیم را از یاد نخواهد برد.

این کارشناس علوم استراتژیک در پایان خاطر نشان کرد: استعفای ایهود باراک؛ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مقدمه‌ای برای شکست حزب متبوع نتانیاهو بوده و  استکبار جهانی را از این امر آگاه ساخت که حمایت‌های بی‌حد و مرز از این رژیم اشغالگر نمی‌تواند آن را از سقوط نجات دهد.

۹۱/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">