پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۰۳ ب.ظ

۱

خبرگزاری رسا ـ کارشناس عالی وزارت امور خارجه با مهم ارزیابی کردن تحقق عملی رهنمودهای اقتصادی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: اگر مطالبات رهبری در حوزه اقتصادی به خوبی محقق نشود کشور در چند سال آینده به سوی ریاضت اقتصادی خواهد رفت.

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس عالی وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با بیان این‌که روحیه اشتغال آفرینی باید در میان جوانان ما نهادینه شود، گفت: انسان باید از قدرت والایی که در وجود او قرار دارد به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

 وی با اشاره به این که ما هیچکدام تماشاچی نیستیم و رفتار ما در تحولات تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: مدیریت خوب و تصمیمات به جا مهم است اما کافی نیست و همگان باید وارد میدان شویم و با همتی والا درصدد توسعه ایران اسلامی بکوشیم.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه با تأکید بر این‌که عملکرد تک تک ما در اشتغال زایی نقش مهم و اساسی دارد که باید به این امر مهم توجه داشته باشیم، بیان داشت: دلیل پیشرفت کشورهای توسعه یافته در این است که افراد بسیاری در آنجا کار می‌کنند و ما نیز باید فرهنگ کار و تلاش را در میان مردم کشورمان ترویج دهیم.

قدیری ابیانه با بیان این‌که انسان باید به دنبال پاسخ این سؤال باشد که چگونه کشور می‌تواند به پیشرفت برسد، خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه باید به دنبال آن باشند که نقش آنان در مقابله با تحریم‌ها چگونه است و چه اقدام مثمرثمری را می توانند ایفا کنند.

سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به این که خودباوری رمز پیشرفت کشور است و باید نسبت به این امر ارزنده اهتمام شایسته ای وجود داشته باشد، گفت: انسانی که خود را باور نکند نمی تواند حرکت کند و ما باید به دنبال این باشیم و در راستای کار و تلاش همه همت خود را مصروف داریم.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه با بیان این که اگر به شعارهای اقتصادی که رهبر معظم انقلاب مطرح می کنند عمل نکنیم در چند سال آینده باید به سمت ریاضت اقتصادی برویم، خاطرنشان کرد: باید همه توان ما در این باشد که از نیروی انسانی خود بهترین بهره وری را داشته باشیم و به این نکته توجه کنیم که شعارهای رهبری تنها مربوط به دولت نیست و همگان مسؤول هستیم.

۹۱/۰۹/۱۵

نظرات  (۱)

سلام آقای دکتر
تو سخنرانی که تو لارستان داشتید واقعا بهتون علاقه مند شدم
ولی وقتی به سایتتون سر زدم ...
از اینهمه من ومن و تعریف ازخود و تهمتای بی پایه واساس خورد تو دوقم...
کافیه یه نفر از تماسی که باهاش گرفته شده براتون بنویسه وشما سریعا وبدون اینکه تونسته باشید صددرصد وقانونی ثابتش کنید اونو به رقیبتون بچسپونید
خیلی از کارایی که کردید نیاز نیست هی بگید میدونید عزت دست خداست
اگه واسه انقلاب و امام زحمت کشیدید نیازی نیست هی به رخ مردم بکشید
راستی هدفتون از گفتن خاطره ای که با اون خبرنگار داشتید چی بود ؟
اینجوری گفتین که اون خبرنگار از صحبت با امام توجیه نشد وشما با حرفای قشنگتون توجیهش کردید نه؟
درمورد گفتگوهایی که با علیرضا داشتید منم باهاش موافقم
هی واسه حرفایی که زده بودید توجیه غیرمنطقی پیدا کردید
پاسخ:
سلام
برداشت دیگران از آن خاطره آن نبوده که شما برداشت کردید.
او با امام مصاحبه داشت و با بنده مباحثه. فرق زیادی بین این دو است.
در زندگینامه افراد سوابقی مثل حضور در نوفل لوشاتو را می نویسند. به هر حال از تذکر شما که خیرخواهانه ارزیابی می کنم متشکرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">