پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۵:۰۲ ب.ظ

۰

خاتمی اعتقادی به آرای عمومی ندارد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 88 نیز مدعی تقلب در انتخابات بودند چرا که رای نیاوردند و حاضر به تمکین به رای مردم هم نبودند و چون این بار نمی‌توانند نامزد شوند می‌گویند انتخابات آزاد نیست.

محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس به سخنان موسوی‌خوئینی‌ها در مورد انتخابات آزاد اشاره و اظهار داشت: آقای موسوی‌خوئینی‌ها و همراهانش هیچ اعتقادی به انتخابات آزاد، جمهوریت و جامعه مدنی ندارند. اگر اعتقاد داشتند به 11 میلیون تفاوت رای در انتخابات سال 88 تمکین می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان با کلید واژه انتخابات آزاد بدنبال جنجال‌آفرینی هستند، گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 88 نیز مدعی تقلب در انتخابات بودند چراکه در انتخابات رای نیاورند و حاضر به تمکین به رای مردم نیز نشدند و حالا می‌گویند انتخابات آزاد نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین به اظهارات برخی از اصلاح طلبان در مورد تقلب که از سوی برخی از عناصر این جریان مطرح شد اشاره و تصریح کرد: آقای موسوی‌لاری در جلسات خصوصی بر نبود تقلب در انتخابات تاکید و تاج ‌زاده نیز به این موضوع اعتراف می‌کند اما علی‌رغم اینها خاتمی به موسوی تبریک گفت و امروز نیز سکوت می‌کند پس بنابراین وی نیز پایبند به شعارهایش نیست.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه کسانی که در فتنه سال 88 مشارکت داشتند نمی‌توانند نامزد شوند، گفت: در هر کشوری کسانی که علیه نظام فعالیت کنند نمی‌توانند کاندیدا شود حتی اگر موسوی خوئینی‌ها توبه کند و نظام نیز گذشت کند آنها  نمی‌توانند مسئولیت‌های اصلی را در نظام داشته باشد.

وی همچنین معتقد است که سید‌محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق ایران فقط شعار جمهوریت، مردم سالاری و جامعه مدنی را داد و به گفته این کارشناس مسائل سیاسی، خاتمی زمانی  آرای مردم را قبول دارد که نامزد مورد نظر خودشان رای بیاورد و گرنه اعتقادی به آرای عمومی ندارند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی احتیاجی به آشتی آقای خاتمی ندارد، ایشان است که برای اینکه پرونده اش در این دنیا و آخرت سبک شود نیاز به توبه دارد.

وی اضافه کرد: اگر به عمق باور‌های برخی اصلاح‌طلبان رسوخ کنیم درمی‌یابیم که آنان معتقدند که اسلام لازم نیست در حکومت باشد بلکه اسلام یک رفتار شخصی است.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان نیز یک توصیه به اصلاح‌طلبان و برخی از عناصر این جریان که در فتنه سال 88 مشارکت داشتند کرد و اظهار داشت: توصیه می‌کنم توبه کنید و آشکارا بگویید که خطا کردیم و از مردم و نظام عذرخواهی کنید.

۹۱/۰۹/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">