پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۰۹:۵۳ ب.ظ

۰

کاشان 29/9/1390- یک تحلیلگر مسایل بین الملل گفت: خاندان پهلوی بایستی به خانواده زندانیان سیاسی و شکنجه شدگان غرامت بپردازد.

محمدحسن قدیری ابیانه' روز سه شنبه 28/9/1390در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، اظهارداشت: تمام کسانی که در زندان های رژیم پهلوی شکنجه و به شهادت رسیده و یا اموالشان مصادره شده بایستی علیه بازماندگان این رژیم طرح شکایت کنند.

وی افزود: قوه قضاییه نیز با تشکیل کمیته ای ویژه به حقوق از دست رفته ده ها هزار زندانی سیاسی شکنجه شده در زندان های رژیم پهلوی که اموال آنها مصادره شده و یا دچار زیان شده اند، رسیدگی کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا تاکید کرد: اموالی که بازماندگان رژیم پهلوی از کشور خارج کرده اند بایستی مصادره و به ذی حقان بازگردانده شود.

خبر ویژه کیهان: 12/10/1390
وکیل ربع پهلوی: حالا اعلیحضرت یک غلطی فرمودند! (خبر ویژه)

تقلای اخیر رضا ربع پهلوی برای خودنمایی، به عنوان گاف های جدید وی ارزیابی شده است.
«سعید-ق» از عناصر سابقا فعال در گروهک ادوار تحکیم که اکنون در اروپا روزگار می گذراند، نامه رضا ربع پهلوی به حمایت از گروهک تروریستی منافقین و سپس ادعای شکایت از جمهوری اسلامی را ابتکار خوب توصیف کرد اما نوشت: او نشان داد کارکشته نیست و مشاوران خوبی نیز ندارد و هنوز باید خیلی تمرین کند تا در فضای سیاسی که برای او چندان موثر نیست، حضور داشته باشد. او درباره شکایت از جمهوری اسلامی، به جای نگاه حقوقی حرف های سیاسی زد و خواست سرمایه گذاری اش را نقد کند که همین خطایی بزرگ بود. او همچنین در مصاحبه بعدی خود عملا این پیغام را داد که اساسا قضیه شکایت جدی نیست و تنها یک شوی تبلیغاتی است.
در ادامه این تحلیل که از سوی سایت «چراغ آزادی» منتشر شده، می خوانیم: مصاحبه محمد مصطفایی وکیل رضا پهلوی نیز کمکی به ماجرا نکرد چون سیاسی حرف زد و نشان داد به دنبال ترویج پادشاهی است. خود رضا پهلوی نیز حساب شده تر از اینها حرف زد آنجا که گفت جنبش سبز یتیم شده و باید شورایی برای هماهنگی در این زمینه تشکیل شود. او با این سخنانش، اظهارات مخالفانی را تایید کرد که می گویند رضا پهلوی می خواهد جنبش سبز را بدزد. رضا پهلوی با این اقدام های غیرحرفه ای و ورود به صحنه سیاسی، سقوط خود را تسریع می کند.
۹۰/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">