پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۳۲ ق.ظ

۰

استقبال از پیشنهاد امام جمعه محترم کاشان برای تشکیل ستادهای تبلیغاتی مشترک انتخاباتی و ...

متن خبر کیهان در این رابطه به شرح زیر است:

ابتکار پیشنهادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در مورد انتخابات مجلس نامزدها در هر شهر ستاد تبلیغاتی مشترک تاسیس کنند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان پیشنهاد داد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هر شهر ستاد تبلیغاتی مشترک تاسیس کنند.
    آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی ضمن اعلام این مطلب گفت: با توجه به این که استان اصفهان به عنوان مرکز فرهنگی کشور شناخته شده و این امتیاز از آن این استان است در این دوره از انتخابات همه دست اندرکاران انتخاباتی اعم از کاندیداها، طرفداران آنها، احزاب و گروه ها بیایند و یک ابتکار عملی را از خودشان نشان بدهند و در کشور به عنوان استان نمونه و الگو در حسن برگزاری انتخابات، یک رقابت به تمام معنی اسلامی و اخلاقی را برگزار کنند.
    وی افزود: اولاً کسانی که داوطلب هستند ستادهای تبلیغاتی مشترک تاسیس کنند اگر در یک شهر 10 نفر داوطلب نمایندگی مجلس هست هرجا که ستاد می زنند برای 10 نفر باشد چرا که نه اشکال شرعی، نه اشکال قانونی و نه اشکال سیاسی دارد.
    وی خاطرنشان کرد: مگر در دوران دفاع مقدس قرارگاه های مشترک عملیاتی نمی زدیم؟ قرارگاه های فرماندهی و عملیات بین سپاه و ارتش مشترک بود. آنجا جهاد نظامی بود و امروز برگزاری انتخابات جهاد سیاسی است.
    نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: چه اشکالی دارد داوطلبان در هر شهر مشترکاً ستاد انتخاباتی بزنند. مشترکا پوستر چاپ کنند، مشترکاً برای تبلیغات به روستاها و محلات بروند و یکی یکی با مردم صحبت کنند و خودشان را به مردم معرفی کنند و بعد بگویند «اختیار با خود شماست، شما به هرکدام از ما رای بدهید وظیفه خود را انجام داده اید ما وظیفه مان این بوده است که به عرصه انتخابات بیاییم تا انتخابات پرشور و باشکوه باشد.»
    آیت الله نمازی با ذکر این که یکی از عرصه های نشان دادن اتحاد ملی همین صحنه انتخابات است یادآور شد: این یک کار ابتکاری است و تا امروز در سطح کشور یک چنین کاری انجام نشده است و این نشانه شایستگی مردم استان اصفهان است که در دوران دفاع مقدس بسیار درخشیده و بالاترین آمار شهدا را تقدیم اسلام کرده است.
    وی ابراز امیدواری کرد این فکر و پیشنهاد ابتکاری توسط صاحبان قلم و اندیشه ترویج شود.
اینجانب آمادگی خویش را برای عمل به طرح مذکور اعلام نموده و از آن استقبال می نمایم.

قدیری ابیانه: این پیشنهاد موجب صرفه جویی در هزینه ها، امکان بهتری برای مردم برای کسب اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی کلیه نامزدها و در نتیجه کمک به انتخاب نامزد اصلح می شود.
تشکیل ستاد در مراکز مشترک، چاپ بروشورها و پوسترهای مشترک نیز از اسراف در مصرف کاغذ و انر‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژی در توزیع بروشورها می کاهد.
پیشنهاد می دهم دفتر حضرت آیت الله نمازی امام جمعه محترم کاشان هر چه زودتر نتیجه آن را مشخص سازند و نظر نامزدها را در رابطه با پیشنهاد مذکور به اطلاع عموم برسانند.
در صورت تشکیل ستاد مشترک مذکور، این امکان فراهم می شود که برخی مکان های عمومی را بتوان به  این امر اختصاص داد  زیرا نامزدها از امکانات مساوی بهره خواهند برد و مردم نیز راحت تر با آنها تماس خواهند گرفت.
انتشار جزوه ای که بطور مساوی به هر نامزد چند صفحه ای اختصاص یابد و توزیع آن در منازل و بین مردم به مقایسه وضعیت نامزدها کمک خواهد کرد.
ضمنا اختصاص برخی مکان ها و سالن های عمومی به طور مساوی به نامزدها و اختصاص وقت بر اساس قرعه کشی بین نامزدها می تواند بسیار مفد واقع گردد.
مناسب است کاشان که هم شهر فرهنگی و هم مذهبی و دارالمومنین است،  خود آغاز کننده این روش حسنه باشد.
ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم منتظر اعلام نتایج پیشنهاد معظم له و نیز پیشنهادات خود می باشم.

۹۰/۱۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">