پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۵۱ ق.ظ

۰

به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم نخستین کرسی آزاداندیشی در این دانشگاه با موضوع «تحریم اقتصادی و رابطه با آمریکا» برگزار می‌شود.

http://www.uploadpa.com/beta/12/5s03cynvc3o0zinrb78v.jpg

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان یکی از تشکل‌های پیشتاز در برگزاری کرسی‌های آزاد فکری و در جهت زمینه سازی ایجاد فضای آزادندیشی در دانشگاه‌ها، در نظر دارد نخستین کرسی آزاداندیشی در دانشگاه قم را با موضوع «تحریم اقتصادی و رابطه با آمریکا» برگزار کند.

با توجه به اینکه تاکنون زمینه برگزاری کرسی‌های آزاد فکری در دانشگاه قم محیا نبوده است، جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه پس از تشکیل، محور فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را بر احیای زمینه برگزاری این کرسی‌ها که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، قرار داده است.

کرسی آزاداندیشی «تحریم اقتصادی و رابطه با آمریکا» با حضور محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در ایتالیا، استرالیا و مکزیک و کارشناس عالی وزارت خارجه، چهارشنبه 22 آذرماه در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

قبول تحریم و فشار اقتصادی یا برقراری رابطه با آمریکا و مذاکره، ابعاد مختلف تشدید تحریم اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران، اهداف آمریکا و غرب از پیشنهاد مذاکره با ایران، تحریم اقتصادی فرصتی برای شکوفایی یا فشار بر مردم و مشکلات افتصادی، ناشی از تحریم یا بی تدبیری مسوولین از جمله مواردی است که در این نشست به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

۹۱/۰۹/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">