پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۵۰ ق.ظ

۱

«رابطه با آمریکا به نفع ماست» خنده‌آور است

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۵۰ ق.ظ

سفیر سابق ایران در استرالیا گفت: اینکه رابطه با آمریکا به نفع ماست، صحبتی خنده‌آور است، مگر ما قبلاً با آمریکا رابطه نداشتیم؟ آیا ...

قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در زنجان، درباره لزوم امضای نمایندگان برای تایید حضور در انتخابات گفت: تایید صلاحیت با شورای نگهبان است، بنابراین نباید صرف وجود امضای چند نماینده مجلس فردی را تایید یا رد کرد؛ البته به نظر من نباید ورود به عرصه انتخابات به‌قدری باز باشد که شاهد ثبت‌نام هزاران نفر باشیم و نه آن‌قدر تنگ که افراد لایق نیز به آن ورود پیدا نکنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و ایتالیا  در رابطه با نحوه نظارت بر روی برگزاری انتخابات در ایران تصریح کرد: باید از هر گونه تقلب در انتخابات (یعنی دست بردن در آرای عمومی) یا تلاش برای نادیده گرفتن رای مردم در انتخابات جلوگیری شود؛ برای مثال رویدادی که در انتخابات سال 88 صورت گرفت که عده ای سعی کردند آرای مردم را نادیده بگیرند اگر مسئولان با این افراد، جدی برخورد کنند دیگر شاهد این قسم توطئه ها علیه انتخابات نخواهیم بود.

قدیری ابیانه افزود: تصویب مجازات‌های سنگین مانند مجازات فردی که حقوق اساسی مردم را پایمال کرده است برای افراد متقلب یا توطئه چین می‌تواند جنبه بازدارنده داشته و از توطئه ها جلوگیری کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در خصوص امکان ورود دوباره بیگانگان و دشمنان در امر انتخابات 92 شبیه آنچه در انتخابات 88 رخ داد، گفت: همیشه بیگانگان تلاش می کنند در عرصه «انتخابات» در کشور دخالت کنند، در وهله اول دشمنان سعی می‌کنند تا جاسوسان خود را در انتخابات وارد کرده و در صورت موفقیت در این امر، حمایت شدید مالی و تبلیغاتی از وی به‌عمل آورده و رقبای او را تخریب می‌کنند، اما اگر موفق به این اقدام نشدند، رویه کمرنگ کردن انتخابات را پیش می‌گیرند؛ چرا که حضور در انتخابات به پیشرفت سیاسی کشور منجر خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا دشمنان تا به حال در این امر موفق شده‌اند، گفت: خوشبختانه همواره ملت ایران در پای صندوق‌های رای حضور پرشور داشته‌است.

قدیری ابیانه یکی از روش‌های حضور بیگانگان را کاندیدا شدن جاسوسان آنها دانست، و در پاسخ به این سوال که آیا این افراد قابل شناسایی و رد صلاحیت شدن نیستند؟ تصریح کرد: همواره بیگانگان فردی را برمی‌گزینند که سابقه مدیریت در کشور را داشته و نیز دارای وجهه انقلابی، با ایمان و مردم‌پسند باشد تا بتواند از دریچه شورای نگهبان عبور کند؛ البته این افراد وطن‌فروش به صورت پنهانی با دشمنان کشور در ارتباط و خط‌گیری هستند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و ایتالیا در خصوص اینکه رابطه با آمریکا می‌تواند تحریم‌ها را از بین برده و سطح زندگی مردم را بالا‌تر ببرد، گفت: اینکه رابطه با آمریکا به نفع ماست، صحبتی خنده‌آور است، مگر ما قبلاً با آمریکا رابطه نداشتیم؟ آیا در آن زمان آمریکا جز جاسوسی کار دیگری انجام می‌داد؟ حتی همه تماس‌های تلفنی مقامات کشور را نیز شنود می‌کردند! آیا این کشور به فکر ایران است؟ به جرات می‌توان گفت که برقراری رابطه، اوضاع را به مراتب بدتر می‌کند.

وی در رابطه با تحریم‌ها و اینکه زندگی برای بسیاری از مردم نسبت به گذشته سخت‌تر شده است، گفت: تحریم آخرین تیر دشمن است، بنابراین اگر مردم به سخنان رهبری گوش فراداده و با خرید کالای ایرانی و تحریم کالاهای خارجی به اقتصاد کشور و تولید ملی کمک کنند، می‌توان آخرین تلاش آمریکا و انگلیس را برای ضربه زدن به ایران بی‌نتیجه کرد.

قدیری ابیانه در پایان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در ماه گذشته مبنی بر اینکه «از امروز تا روز انتخابات اگر هر یک از مسئولان اختلافات خود را به میان مردم بکشند خائن بوده و به کشور خود خیانت کرده‌اند»، گفت: از همه مسئولان می‌خواهم تا با ادبیات بهتری در رسانه‌ها صحبت کرده و بحث‌های جنجالی را مردمی نکنند؛ چرا که فرد خائن در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایی ندارد. ۱۳۹۱/۹/۲۰

۹۱/۰۹/۲۱

نظرات  (۱)

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/16492
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">