پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۶ ب.ظ

۰

یک کارشناس عالی علوم استراتژیک گفت: شعار «اتحاد آزاد» از سوی غربیان تنها حربه‌ای برای گسترش سیاست‌های شوم غرب و القاء حس آزادی در میان جوامع جهانی است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی بررسی گزارش «احمد شهید»، نشستی با عنوان «حجاب»، حکومت، حقوق بشر» به همت مؤسسه راهبردی دیده‌بان در دانشگاه تهران برگزار شد.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی علوم استراتژیک طی سخنانی در این نشست، با بیان اینکه زن و جایگاهش در اسلام و حقوقش در غرب، تحت تأثیر مسائل رسانه‌ای است، گفت: رسانه‌های غربی در حال تحریف حجابند و با بهانه اینکه زنان ایرانی همچون اسیری در چنگال حجاب گرفتار هستند، خود را ناجی زنان معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتراضات در غرب علیه حجاب مربوط به تبلیغات ضد حجاب است، افزود: نگاه مسیحیت با نگاه جوامع غربی بسیار متفاوت بوده و برخی بر این باورند که حاصل پیشرفت جوامع غربی، دین مسیحیت است، در حالی که نمی‌دانند غرب مسیحیت را از حکومت رانده است. مؤسسان مد و لباس غربی، دائما در حال تغییر ذائقه جامعه جهانی در ارتباط با زیبایی هستند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه در دین مسیحیت بر لزوم داشتن حجاب تأکید شده است، تصریح کرد: کلیسا روابط زناشویی را یک بد ضروری برای بقای نسل بشر می‌داند چرا که کشیش‌های حاضر در کلیساها بر این اصل معتقدند که ازدواج و لذت‌جویی در روابط زناشویی موجب دوری آنها از خداوند می‌شود، با وجود آنکه دین مبین اسلام همواره ازدواج را یک خوب ضروری تلقی کرده و افراد را به ازدواج تشویق کرده است.

وی گفت: تفاوت بارز میان نگاه اسلامی و نگاه جوامع جاری غربی بر روابط جنسی آن است که در هر دو فرهنگ، این بحث نوعی ارزش محسوب شده که در فرهنگ اسلامی این ارزش صرفا در جهت روابط مشروع میان زن و شوهر بوده اما این مهم در غرب بصورت یک فرهنگ اجتماعی شناخته می‌شود.

قدیری ابیانه ادامه داد: دین مبین اسلام همواره بر روابط زناشویی تأکید داشته و آن را یک نعمت خوانده و بر این گفته اصرار می‌ورزد که لازم است زنی که از نعمت زیبایی بهره می‌برد شکر آن را به جای آورد.

این کارشناس عالی علوم استراتژیک با بیان اینکه جمعیت زنان مکزیکی 7 میلیون بیش از جمعیت مردان است، گفت: این امر سبب شده تا در جوامع غربی کمتر مردی بخواهد تا از طریق ازدواج به ارضاء نیازهایش بپردازد و بدون هیچ‌گونه تعهدی به روابط نامشروع می‌پردازند که این امر را «اتحاد آزاد» تلقی می‌کنند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه برخی از افراد از فلسفه حجاب و پوشش اسلامی مطلع نیستند، افزود:  تنها دلیل اخراج دانش‌آموزان محجبه در غرب از مدرسه، وجود حجاب نیست، بلکه عدم شرکت در کلاس‌های شنای مختلط نیز از دلایل اخراج دختران مسلمان بوده است. این در حالی است که آزادی بیش از اندازه برهنگی، فحشا و روابط  نامشروع جنسی کنترل نشده که در بسیاری از موارد به همجنس‌گرایی تبدیل شده است آزاد می باشد.

وی ادامه داد: غرب از نظر سیاسی در تلاش است تا جتی در شرایط عدم وجود آزادی احساس آزادی را در میان جوامع غربی القاء کند و برای ایجاد این حس از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است و با ترویج بیش از اندازه روابط میان زن و مرد و یا حتی همجنس‌گرایی در حال گمراه کردن مردم و پنهان کردن سلطه خویش بر جوامع هستند.

قدیری ابیانه با اشاره به آمارهای بالای تجاوز جنسی به زنان در غرب، گفت: نمونه های بارز آن را می‌توان در کشورهایی چون ایتالیا و یا مکزیک به وضوح مشاهده کرد. بر اساس آمارها در مکزیک از هر 10 زن مکزیکی 7 زن مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

وی افزود: جوامع جهانی باید حقیقت اسلام را بدانند و بپذیرند که حجاب نه تنها مانعی در مسیر روابط اجتماعی نیست، بلکه در جهت پیشبرد روابط اجتماعی در جامعه است، چرا که پوشش از ورود جذابیت‌های جسمی در این روابط جلوگیری می‌کند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه در حالی که غربی ها افسوس می‌خورند که چرا زنان مسلمان اسیر دست حجاب شده‌اند، لیکن باید به حال زنان غربی افسوس خورد چرا که همچون شیئی مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند، تصریح کرد: نگاه اولیه‌ای که کشورهای غربی به مقوله زن داشتند جنبه کالایی و ابزاری داشته و احترام و ارزش اجتماعی زن در غرب تا حد زیادی به جذابیت های جسمی وی است. در حالی که اسلام بر روی شخصیت زن همواره تأکید دارد.

این کارشناس عالی علوم استراتژیک در پایان با بیان اینکه امروزه جوامع غربی از بیماری‌های روحی رنج می‌برند، خاطرنشان کرد: چنانچه غرب از نگاه ابزاری زن و پایمال کردن حقوق زنان دست بکشد این بیماری‌ها کاهش خواهد یافت.

۹۱/۰۹/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">