پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳ ب.ظ

۰

کارشناس وزارت امور خارجه: لغو تحریم ها در پی مذاکره با آمریکا فرضیه غلطی است

قم ـ کارشناس عالی وزارت امور خارجه گفت: این فرضیه که تحریم ها علیه کشورمان پس از مذاکره و رابطه با آمریکا لغو می شود، فرضیه غلطی است.

به گزارش ایرنا، محمدحسن قدیری ابیانه عصر چهارشنبه در کرسی آزاداندیشی با موضوع ˈرابطه و مذاکره با آمریکاˈ در تالار شیخ مفید دانشگاه قم افزود: چه کسی می تواند تضمین کند که اگر رابطه ای با دولت آمریکا برقرار کنیم، آنها دست از دشمنی با ملت ایران برمی دارند.

وی گفت: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان با آمریکا رابطه دیپلماتیک داشت، اما پس از تسخیر لانه جاسوسی، اسناد به دست آمده نشان داد در پس پرده این رابطه به ظاهر سیاسی، آنها به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده و از تجزیه طلبی و ترورها حمایت می کردند.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا گفت: پیش از تعطیلی سفارت انگلیس هم که روابط دیپلماتیک میان دو کشور وجود داشت، توطئه های خصمانه آنها در تمامی فتنه ها، تهدیدات و تحریم ها علیه کشورمان روشن و مشخص بود.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی در رابطه با دولت آمریکا، سیاست های سلطه جویانه و روحیه استکباری آنهاست، اظهار کرد: امام خمینی(ره) شرط داشتن رابطه با آمریکا را در کنار گذاشتن سیاست های خصمانه این دولت دانسته اند، اما تاکنون هیچ شواهدی مبنی بر تحقق این امر وجود ندارد.

قدیری ابیانه در ادامه افزود: شرایطی که آمریکا برای داشتن رابطه با ایران اسلامی در نظر دارد، عدم استقلال، عزت و خودکفایی کشورمان بوده و آنها می خواهند ایرانی ها خود را شهروند درجه دو و سه جهان بدانند و در همه امور تحت سلطه و سیطره آنها باشیم.

وی با بیان اینکه اگر با آمریکا مذاکره کرده و به دنبال برقراری ارتباط باشیم، تحریم ها و تهدیدات دشمنان افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: اگر ایران اسلامی زیر فشارهای دشمنان تسلیم شود، پس از آن فشارها و محدودیت های دشمنان معنا پیدا کرده و آنها روز به روز بر خواسته ها و زورگویی های خود می افزایند.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه در پایان تصریح کرد: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران همواره بر اساس صلح طلبی و عدم شروع جنگ با دیگر کشورها شکل گرفته است، اما اگر دشمنان به دنبال جنگ افروزی و حمله نظامی به کشورمان باشند، ملت غیور ایران اسلامی پاسخی کوبنده و سنگین به آنها می دهند.

۹۱/۰۹/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">