پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۱۱ ب.ظ

۳

قدیری ابیانه در واکنش به فایل صوتی منتشره از مهدی هاشمی:

بهتر است اصلاح طلبان خارج از حاکمیت بمانند

دکتر قدیری ابیانه تصریح کرد: مهدی هاشمی در بخشی از این مکالمه، تظاهرات علیه رئیس جمهوری ایران را در نیویورک را به نحوی به گردن می گیرد و خطاب به نیک آهنگ کوثر می گوید من از شما موضع ام سخت تر است و حتی در جایی از این مکالمه اعلام می کند که با پدرش هم سر برخی مسائل دعوا دارد اما چیزی که مهم است اینست که می گوید ما تقسیم وظایف کرده ایم. در راستای این ادعا باید مشخص شود با چه کسانی تقسیم وظایف کرده است؟ و وظیفه وی در این تقسیم وظایف چه بوده است؟

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598؛ در پی انتشار فایل صوتی مکالمه مهدی هاشمی با نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست ضد انقلاب که از آن بعنوان بمب صوتی یاد می کنند،در گفتگویی کوتاه  نظر دکتر قدیری ابیانه را در این راستا جویا شدیم.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه این فایل صوتی را تحریف نشده و یک واقعیت دانستند و در خصوص اظهارات برادر مهدی هاشمی مبنی بر غیر واقعی بودن این فایل افزودند: اینکه مهدی هاشمی اظهاراتی را در این مکالمه داشته است، مسئولیت این اظهارات به گردن برادرش یا که پدر و مادرش نیست چرا که هر کس مسئول گفته ها و اعمال خودش است.

وی گفت: بنده اطمینان دارم این فایل صوتی صحبتی بوده است که بین دو طرف اتفاق افتاده است و البته قسمتی که به مسئولان عالی رتبه کشورمان اهانت می شود در این فایل صوتی حذف شده است. به همین جهت ایشان خودش به شخصه باید پاسخگو باشد.

دکتر قدیری ابیانه تصریح کرد: مهدی هاشمی در بخشی از این مکالمه، تظاهرات علیه رئیس جمهوری ایران را در نیویورک را به نحوی به گردن می گیرد و خطاب به نیک آهنگ کوثر می گوید من از شما موضع ام سخت تر است و حتی در جایی از این مکالمه اعلام می کند که با پدرش هم سر برخی مسائل دعوا دارد اما چیزی که مهم است اینست که می گوید ما تقسیم وظایف کرده ایم. در راستای این ادعا باید مشخص شود با چه کسانی تقسیم وظایف کرده است و وظیفه ایشان در این تقسیم وظایف چه بوده است.

ایشان همچنین در خصوص تاثیر این نوار صوتی بر پرونده مهدی هاشمی ابراز کرد: اصولا کسی که حاضر شود با آدم ضد انقلابی مانند نیک آهنگ کوثر، به صورت کاملا دوستانه و صمیمانه صحبت کند؛ مورد اشکال و ایراد قرار می گیرد و این نوار صوتی نیز به سهم خود پرونده آقای مهدی هاشمی را بشدت سنگین کرده است. البته در نهایت در خصوص این نوار، می بایست کارشناسان دستگاه های قضایی و امنیتی نظر دهند چرا که نظر آنها ملاک خواهد بود.

ایشان همچنین در خصوص سوال دیگر مبنی بر حضور اصلاح طلبان در عرصه انتخابات آتی اینگونه ابراز نظر کردند که: اصلاح طلبان بهتر است بر روی حرف سابق شان باقی بمانند. حرف سابق شان این بود که زمانی تهدید کرده بودند می خواهیم از حاکمیت خارج شویم ولی خارج نشدند، پس حالا که مردم آنها را اخراج کرده اند بهتر است همان بیرون بمانند چرا که دیگر جایگاهی ندارند.

لازم به ذکر است که افشای یک فایل صوتی در اینترنت میان مهدی هاشمی رفسنجانی و چهره شناخته شده ضدانقلاب که اکنون در کانادا ساکن است، مشخص کرد که یک برنامه‌ریزی دقیق میان وی و جریان برانداز به منظور اعمال فشار به ارکان نظام برای کوتاه آمدن در برابر فتنه‌گران وجود داشته است که نقشه آن توسط جریان ضدانقلاب در خارج از کشور طراحی می‌شده و توسط خانواده هاشمی در ایران پیاده می‌شده است.

در قسمتی هایی از این فایل صوتی مهدی هاشمی در گفتگو با عنصر ضد انقلاب اعلام می‌کند: «ما داریم رو بازی می‌کنیم، من با بی‌بی سی و این‌ها نمی‌توانم مصاحبه کنم چون در ایران این کار جرم تعریف شده است. حرفهایی که ما‌ها می‌زنیم حرفهایی که بابای من زد، از همه حرفهای آقایون (اصلاح‌طلب) تند‌تر بوده است. ما تقسیم کار کرده‌ایم هر کسی کار خودش رو می‌کند. بابا کار خودش رو می‌کند. این‌ها به من گیر داده‌اند چون می‌خواهند وظیفه اصلی‌ام را انجام ندهم. وظیفه من به عنوان مهدی هاشمی این نیست که رسانه‌های خبری را کنترل کنم. من وظیفه‌ای برایم تعریف شده که آن را انجام می‌دهم

او همچنین به اخلالگری‌های خود در کشور هم اشاره کرده و می‌گوید: «کارهایی که من کرده‌ام صد برابر بد‌تر از سخنرانی‌های شما‌هاست و نظام هم می‌داند که من دارم چه کار می‌کنم. و این‌ها هم می‌دانند اخلالهایی که در زمان رفتن رییس جمهور ایران (آقای احمدی‌نژاد) به سازمان ملل ایجاد شد توسط من بوده است و این مساله حتی به تاج‌زاده و بهزاد نبوی و رضا خاتمی و این‌ها هم بر خورده است. من خبر دارم. من هم نگفتم کار ما بوده و وارد این بازی نشدم ولی طرفهای من می‌فهمند که من کیم و می‌فهمند من دارم چه کاری علیه نظام می‌کنم و با من بد هستند

فایل صوتی گفتگوی مهدی هاشمی با نیک آهنگ کوثر + دانلود

۹۱/۰۹/۲۳

نظرات  (۳)

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/16615
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/16615
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی
سلام.
سوال اینجاست که این فایل صوتی، به چه علت، و توسط چه کسانی منتشر شده است؟
آیا توسط جریان مشایی در وزارت اطلاعات منتشر شده تا به مقاصد خود دست یابند؟
البته قباحت افعال و اقوال مهدی هاشمی، قابل انکار نیست.
پاسخ:
توسط هر کس منتشر شده مهم این است که چنین مکالماتی صورت گرفته است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">