پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۲ ب.ظ

۰

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و استاندار بوشهر و با سخنرانی قدیری ابیانه در سالن مجتمع فرهنگی هنری 9 دی برگزار خواهد شد.

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: همایش بزرگ لبیک به ندای اقتصاد مقاومتی در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید خرم دل عصر چهارشنبه در جمع بسیجیان شهرستان بوشهر اظهار داشت: همایش بزرگ لبیک به ندای اقتصاد مقاومتی امام خامنه‌ای را با همکاری سازمان‌ها و ادارات شهرستان بوشهر در تاریخ چهارم دی‌ماه برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به برخی بخش‌های این همایش، یادآوار شد: این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و استاندار بوشهر و با سخنرانی قدیری ابیانه در سالن مجتمع فرهنگی هنری 9 دی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: تلاش همه جانبه در حل مشکلات اساسی مردم از جمله مشکلات معیشتی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، استفاده صحیح از تمام ظرفیت‌های دولتی و خصوصی و ... از عواملی است که می‌تواند بر اجرای اقتصاد مقاومتی به کمک کند.

خرمدل در ادامه بیان داشت: جدا کردن مردم از نظام مقدس ایران اسلامی و ولایت فقیه از مهمترین اهداف فشارهای اقتصادی دشمن در این برهه از زمان است.

وی افزود: قدرت‌های استکباری با تمام توان وارد شده‌اند تا شاید از طریق فشارهای اقتصادی بتوانند مردم و نظام را تسلیم خود کند اما فشارها و توطئه‌های دشمنان نیز مثل تحریمات سال‌های گذشته با تدبیر امام خامنه ای و حضور مردم در صحنه های مختلف خنثی خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر ادامه داد: همانطور که هشت سال دفاع مقدس در بسیاری از زمینه‌ها ما را برای آینده آماده ساخت و زمینه‌های پیشرفت را فراهم کرد، تحریمات اقتصادی نیز باعث سرافرازی ما خواهد شد.

۹۱/۰۹/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">