پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۰۷ ق.ظ

۰

کارشناس عالی علوم استراتژیک مطرح کرد؛

آمریکا وقتی بخواهد تغییر رویه بدهد لازم نیست که به ایران بیاید، میتواند تغییر رویه بدهد و آن را اعمال کند. ولی با همه این پیشنهادها هیچ تغییری در سیاستهای آمریکا مشاهده نمی شود. حتی وقتی کلینتون و اوباما دم از مذاکره با ایران می زنند در نفس همین اعلام آمادگی شان نیز توطئه نهفته است.

به گزارش اخلاق نیوز، روزنامه کویتی الرای در گزارشی به قلم "حسین عبدالحسین" خبرنگار خود در واشنگتن آورده است: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای سفر به ایران و دیدار با آیت الله خامنه ای اعلام آمادگی کرده است.

البته اوباما و هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا نیز قبل از این بارها پیشنهاد مذاکره مستقیم با ایران بر سرمسئله هسته ای را مطرح کرده بودند و از طرف ایران رد شده بود.

خبرنگار اخلاق نیوز در گفتگو با دکتر قدیری ابیانه کارشناس عالی علوم استراتژیک به بررسی این خبر که تا چه حد صحت داشته و طرح مذاکره از طرف آمریکا ناشی از کدام سیاست های پشت پرده است می پردازد.

دکتر قدیر ابیانه در گفتگو با اخلاق نیوز روزنامه های کویت را منابع موثقی ندانسته و گفت: منبع این خبر مورد تایید نیست که خبرهای آن را مورد تحلیل قرار دهیم و این موضوع اصلا قابل اعتنا نیست، از طرفی ایران شرایط را برای مذاکره به هیچ وجه مناسب نمی بیند.

کارشناس عالی علوم استراتژیک تصریح کرد: آمریکا باید سیاستهای خود را تغییر دهد نمی شود پول ما را بلوکه کند، تروریست ها را از لیست تروریستی خارج کند، دارو و وسایل یدکی هواپیما را تحریم کند و رسانه های غربی بر علیه ما تبلیغ کنند و بعد بگویند میخواهیم به ایران بیاییم و با رهبر ایران ملاقات کنیم، چنین خبری اصلا مبنا ندارد و اوباما خود هم می داند که چنین چیزی امکان ندارد و این فقط خبرسازی یک روزنامه غیر معتبر کویتی است.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا وقتی بخواهد تغییر رویه بدهد لازم نیست که به ایران بیاید، میتواند تغییر رویه بدهد و آن را اعمال کند. ولی با همه این پیشنهادها هیچ تغییری در سیاستهای آمریکا مشاهده نمی شود. حتی وقتی کلینتون و اوباما دم از مذاکره با ایران می زنند در نفس همین اعلام آمادگی شان نیز توطئه نهفته است. همانطور که صدام حسین در جنگ با ایران بمب های شیمیایی به کار می برد و شهرهای ما را مورد هجوم موشکی قرار می داد و سرزمینهایمان را اشغال می کرد و از طرفی شعار صلح هم میداد در حالیکه این شعار صلح مکمل جنگش بود. اسرائیل خود را صلح طلب نشان می دهد در حالیکه جنایتکارترین دولت تاریخ است، ادعای صلح طلبی اش برای فریب افکار عمومی است، وقتی می گوید حاضر است با فلسطینی ها صلح کند در واقع او میخواهد از طرق مختلف به اهداف خود دست یابد و آنچه را که از طریق جنگ نتوانسته است بدست بیاورد از طریق مذاکره بدست آورد و فریب کاری کند، هرچند که نشان داده است حتی به آن توافقاتی که با فلسطینی ها داشته است و امضا کرده هم پایبند نبوده و نیست.

۹۱/۱۰/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">