پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۳۴ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

کارشناس مسائل استرات‍‍ژ‍یک با اشاره به اینکه حکام بحرین از جمله دست نشانده‌ترین و فاسدترین حکومت‌ها هستند، گفت: تداوم مبارزات مردم بحرین، نشانه بیداری و ایمان آن‌ها به پیروزی است.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استرات‍ژیک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره شدت یافتن سرکوب قیام مردم بحرین از سوی رژیم آل خلیفه اظهار داشت: تداوم مبارزات مردم بحرین، نشانه بیداری و ایمان آنها به پیروزی و احساس تکلیف برای نجات کشورشان از سلطه حکام جابر و استکبار جهانی است.

 وی افزود: موضوع مبارزه در بحرین، فقط مبارزه با نظام فاسد و سلطنتی آن کشور نیست، بلکه مبارزان متوجه شده‌اند که رژیم حاکم، عملاً در پی سلب ملیت،‌ هویت و ماهیت اصلی مردم بحرین به وسیله اعطای تابعیت به غیرشیعیان و تغییر ترکیب جمعیتی است.

 قدیری ابیانه تصریح کرد: حکام بحرین از جمله دست‌نشانده‌ترین،‌ فاسدترین و وابسته‌ترین حکومت‌ها هستند و مردم، مبارزه‌ای سخت در پیش رو دارند.

 سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به این که مبارزه در بحرین، کلید استارت مبارزه در سایر مناطق خلیج فارس است، گفت: به همین علت، همه حکومت‌های ارتجاعی منطقه از قیام مردم نگران شده و تلاش برای سرکوب آن دارند، این در حالی است که آمریکا نیز برای حفظ منافع نامشروع خود در خلیج فارس، نیاز به حفظ رژیم بحرین به عنوان پایگاه ناوگان پنجم خود دارد و برای آن تلاش می‌کند.

 وی افزود: ملت ایران و سایر ملل مسلمان، باید بُعد دیپلماسی عمومی خود را تقویت کرده و از این طریق، افکار عمومی را آگاهی بخشیده و جهانیان را از وقایع بحرین، مطلع کنند.

 قدیری ابیانه با اشاره به ادعای مطرح شده مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران در اوضاع بحرین، اظهار داشت: این گونه ادعاها، تلاش آل خلیفه برای نادیده گرفتن مبارزات مردمی و نسبت دادن آن به خارج از بحرین است.

 این کارشناس مسائل استراتژیک درباره اظهارات اخیر وزیر خارجه بحرین مبنی بر لزوم تشکیل شورای ایرانیان مخالف با نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: اظهارات وزیر خارجه بحرین درباره تشکیل شورای ایرانیان مخالف با جمهوری اسلامی، مانند آنچه که تروریست‌ها در سوریه با حمایت اسرائیل و آمریکا انجام داده‌اند، مصداق حماقت مقامات بحرینی است، غافل از آن که 33 سال است تروریست‌ها با حمایت بیگانگان در ایران فعالیت کرده و سرکوب شده‌اند و محلی از اعراب ندارند، لذا هر گونه تحرک ضد انقلاب با مشت محکم ملت ایران، در هم خواهد شکست.

۹۱/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">