پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۲۳ ب.ظ

۰

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی مشکل اصلی فرهنگ سازی است پس اگر به ندای اقتصاد مقاومتی عمل نکنیم دچار اقتصاد ریاضتی می شویم.

به گزارش خبرنگار بسیج از بوشهر، دکتر محد حسن قدیری ابیانه در همایش لبیک به ندای اقتصاد مقاومتی که در سالن 9 دی برگزار شد، گفت: هیچ سازمان و اداره ای در ایران سراغ نداریم که از توزیع بودجه راضی باشند، همه می گویند اگر از بودجه بیشتری برخوردار باشیم کار بهتری انجام خواهیم داد.

قدیری ابیانه اظهار داشت: افراد جامعه در مورد میزان درآمد نفت دچار توهم هستند، می خواهند مطابق خواسته و تصور خود آن درآمد توزیع شود حال آنکه تصورشان توهم بوده و کشور را دچار مشکل می کند.

وی با بیان اینکه در ایران توقع است که دولت هزینه های معیشت مردم را تامین کند، خاطرنشان نمود وجود این توم  تصور نا کار آمدی نظام در بعضی موارد و تصور  غلط نا کار آمدی اسلام را در پی خواهد داشت.

وی تصریح نمود: توزیع عادلانه ثروت لازم و واجب است ولی کافی نیست، پس باید به سمت و سوی تولید ثروت گامها را محکم و با صلابت برداریم.

وی با اشاره به اینکه میزان کار مفید یک خانواده آلمانی چندین برابر یک خانواده ایرانی است عنوان داشت: ملت و سرزمین ایران اسلامی از هر لحاظ و در زمینه های مختلف نسبت به کشورهای دیگر جهانی امتیازات بیشتری دارد، تنها مشکلات ما در این زمینه ها مشکل فرهنگ سازی است.

وی یادآور شد: از دیدگاه اسلام بهترین تفریح کار است پس باید تلاش شود تا این احساس در ما نهادینه شود.

سفیر سابق ایران در استرالیا گفت: سیاست استعمار این بوده که کشورهای نفت خیز نباید تولید ثروت داشته باشند تا از این راه برای همیشه وابسته به نفت خام بوده و فرهنگ کار و تلاش را از بین ببرند.

دکتر قدیری ابیانه گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی مشکل اصلی فرهنگ سازی است پس اگر به آن عمل نکنیم دچار اقتصاد ریاضتی می شویم.

قدیری ابیانه اظهارداشت: ملت ایران اسلامی از بهترین ملت های دنیاست اما وجدان کاری و فرهنگ کار و تلاش در آن ضعیف است.

خاطر نشان می شود: در پایان این مراسم از برترین های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بوشهر تقدیر شد.

۹۱/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">