پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۳۹ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفت‌وگو با راه دانشجو تاکید کرد: بحران اقتصادی اروپا که طی یک‌سال و اندی گذشته قاره سبز با آن دست به گریبان است در نتیجه افزایش مصرف‌گرایی است. آمار نشان می‌دهد بدهی ایتالیا دو برابر 33 سال درآمد نفتی ایرانش است.

گروه سیاسی- سفیر سابق ایران در مکزیک تنها راه برون رفت اروپا از بحران اقتصادی را در پیش گرفتن «اقتصاد ریاضتی» عنوان کرد.

 

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با راه دانشجو اظهار داشت: ساعت کار مفید اروپایی‌ها بالاست و برخلاف ما افراد مقتصدی هستند، در حالی که برای ما چنین تصوری وجود ندارد. به عنوان مثال در فرانسه میزان مصرف عمومی در کشور بیش از ۱۰ درصد از تولید بوده و این در حالی است که بیش از ما تولید می‌کنند.

 

وی اظهار داشت: این درصد از مصرف عمومی در کشورهایی مانند ایتالیا، اسپانیا و یونان بیشتر شد که به مرور این درصد‌ها تجمیع شده و بدهی‌های بسیار بالایی را به وجود آورده است. به عنوان مثال بدهی ایتالیا دو برابر ۳۳ سال درآمد نفتی ایران است! و این به دلیل مصرف‌گرایی است.

 

رایزن فرهنگی سابق ایران در ایتالیا در توضیح دلایل این بحران نیز افزود: دولت‌ها در این کشور‌ها برای روی کار آمدن و جلب آرا سعی کردند وعده‌های خدمات و رفاه بیشتری به مردم بدهند و چون درآمد کشور توان تامین این وعده‌ها را نداشت، دولت بدهکار شد. این مسئله سبب روی آوردن مردم به افرادی از احزاب مختلف شد که این افراد نیز پس از ورود به قدرت، انواع سوء استفاده‌ها را دارند.

 

قدیری ابیانه، راهکار برون رفت اروپا از این وضعیت را اینگونه توضیح می‌دهد: این کشورهای بدهکار هیچ چاره‌ای ندارند جز اقتصاد ریاضتی برای برون رفت از این شرایط باید بیشتر تولید کنند.

۹۱/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">