پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۲۵ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک کارشناس استراتژیک گفت: سیاست جان کری در قبال ایران مانند دیگر دولتمردان آمریکا است، چرا که همگی در پی منافع نامشروع خود بوده و به این موضوع واقف هستند که فشار و تهدید علیه ایران نتیجه‌بخش نخواهد بود.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخاب جان کری از سوی اوباما برای تصدی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: زمانی که شخصی سمتی را می‌پذیرد بدون شک موظف است مطابق سیاست‌های دولت همان کشور عمل کند و نظرات شخصی خود را نمی‌تواند اعمال کند.

 

وی ادامه داد: مواضع ضدصهیونیستی جان کری صحت ندارد اما احتمال مخالفت وی با افراطی‌گری‌های نتانیاهو وجود دارد چرا که حتی احزاب صهیونیستی ساکن در سرزمین‌های اشغالی نیز با سیاست‌های نتانیاهو مخالفت دارند.

 

قدیری ابیانه افزود: سیاست جان کری مبنی بر مذاکره با ایران مانند دیگر دولتمردان آمریکا است چرا که همگی درپی منافع نامشروع خود بوده و به این موضوع واقف هستند که فشار و تهدید علیه ایران نتیجه بخش نخواهد بود.

 

این کارشناس استراتژیک در پایان یادآور شد: تمام جناح‌های حاکم در آمریکا نقاط مشترکی از جمله تحقق منافع نامشروع آمریکا، ضربه به انقلاب اسلامی ایران، جلوگیری از پیشرفت کشورمان و ممانعت از پیروزی ملت‌ها در موج بیداری اسلامی در عرصه بین الملل دارند.

۹۱/۱۰/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">