پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۵۵ ب.ظ

۰

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

مخالفت پاپ رئیس کلیسای کاتولیکهای جهان با ازدواج مجدد "هنری هشتم" (1491 – 1547م) پادشاه انگلستان کار را به ایحاد کلیسای انگلیکان کشاند. کلیسایی که از آن پس پادشاه یا ملکه انگلستان رئیس آن را منصوب می نماید.

اخیرا مراسم جشن سلطنتی شاهزاده ˝ولیام˝ مسیحی و ˝ کیت میدلتون˝ یهودی برگزار شد. وی قرار است به عنوان شاهزاده انگلستان به سلطنت برسد (البته اگر سلطنت بر قرار ماند) و پس از وی فرزندش سکاندار سلطنت درانگلستان خواهد بود. فرزندی که از دید یهودی ها به خاطر داشتن مادر یهودی، یهودی محسوب می گردد. بنابراین در آن زمان وظیفه این پادشاه یهودی انگلستان خواهد بود که مقامات کلیسای انگلستان را منصوب نماید.

این در حالی است که اصولا یهودیان اعتقادی به معجزه برای حضرت مریم (س) و حضرت عیسی مسیح (ع) ندارند.

از نظر مسیحیان مسیح یکی از سه خدا است (خدای، پدر، پسر و روح القدس) ولی یهودیان معتقدند وی نتیجه خیانت مریم به همسرش یوسف نجار و مستحق سنگسار بوده است و گناه بزرگ دیگر وی این بوده که این خیانت را معجزه جلوه داده است. بنابراین از نظر یهودیان عیسی مسیح فرزند گناه و خیانت است.

حال این سوال پیش می آید که چگونه پادشاه یهودی با این نگاه می تواند رئیس کلیسای مسیحی را که مسیح را خدا می دانند منصوب نماید.

یکی از روش هایی که صهیونیستها بکار می برند این است که زنان یهودی را به ازدواج مردان پرقدرت و ثروت در آورند تا بدین سان از طریق ارث قدرت و ثروت به دست یهودی زاده ها بیافتد.

اما پس از ازدواج فرد یهودی با خانواده قدرت و ثروت مرگ و میر در آن خانواده شروع می شود تا بیشتری ثروت و قدرت به دست یهودی زاده ها بیافتد.

بر این اساس باید منتظر بروز مرگ و میر بین سایر شاهزاده ها بود تا تاج و تخت به ناچار در دستان یهودی زاده ها قرار گیرد.

این روش را در مورد خانواده مسیحی آنیلی ها در ایتالیا، صاحب فیات نیز بکار بردند. یک زن یهودی را در مسیر زندکی سناتور آنیلی قرار دادند تا با او ازدواج کند. ادواردو یکی از فرزندان وی بود که بعدها به اسلام و تشیع گروید تا اینکه او را به شهادت رسانده و نسبت خودکشی دادند. پسر عموی ادواردو نیز که مسیحی بود و به جانشینی آنیلی در مدیریت فیات انتخاب شده بود بر اثر توطئه صهیونیستها کشته شد و نسبت بیماری سرطان به وی دادند و اینک کل ثروت و مدیریت به دست یهودی زاده های خانواده افتاده است و ایتالیایی ها هنوز متوجه آنچه در کشور مسیحی ایتالیا رخ داده است نشده اند.

آیا در انگلستان مردم و کلیسا متوجه آنچه در انتظار آنان است شده اند.

ظاهرا در انگلستان آغاز و پایان کلیسای انگلیکان به روابط زناشویی پادشاهان بستگی دارد.

مراسم ازدواج مادر و پدر ادواردو آنیلی

۹۱/۱۰/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">