پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۴ ب.ظ

۰

9 دی نظام را نجات داد

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۴ ب.ظ

کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه: در سال 88 هرچه عنصر پلید در دنیا بود جمع شدند تا شاید به نظام ضربه بزنند اما 9 دی انقلاب و نظام را نجات داد.

گام نیوز، کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه در نشست بصیرتی مردمی در شهر چغادک، گفت: اسرائیل را آوردند تا دیکتاتورها بتوانند به راحتی برملتهای مظلوم جهان حکومت نمایند زیرا اگر رژیم صهیونستی نباشد ملک عبدا... و پادشاهان دیگر نخواهند توانست برمردم سلطه پیدا کنند.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه اظهارداشت: در گذشته نظام و انقلاب ایران اسلامی تلاشهای زیادی در بیداری ملتها داشت، با توجه به جنایتهای بی شمار جهانی، ملتهای خود بیدارند و در مقابل آنها خواهند ایستاد.

محمد حسن قدیری ابیانه اضافه نمود: صدام را با ترفند های مختلف برکنار نمودند تاشاید کسی بدتر ازاو را در راس امور عراق قرار دهند اما هوشیاری و بصیرت این ملت باعث شد تا دشمنان اسلام درعراق نتوانند به خواسته های اصلی خود برسند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه نفوذ معنوی ایران در بین ملت ها روز به روز بیشتر می شود، خاطرنشان نمود: آمریکا با هزینه کردن میلیاردها دلار در منطقه سعی دارد تا یک صدم نفوذ ما در کشورهای اسلامی نفوذ و قدرت داشته باشد.

وی یادآور شد: استکبار جهانی با سرکردگی آمریکا با اوضاع پیش آمده در منطقه خاورمیانه، دچار سر درگمی شده و به حال دست پا زدن افتاده است.

وی تصریح نمود: دشمنان اسلام به دلیل اینکه در بحث نظامی نتوانستند درمقابل ایران راه به جایی ببرند درمقاطع مختلف 33 سال عمر با برکت انقلاب سعی کردند از درون به نظام وانقلاب ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گیرنده اصلی در فتنه 88 آمریکا و اسرائیل بود، عنوان کرد: دشمنان در انتخابات 88 سعی کردند از درون نظام ملت، فتنه ایجاد نموده و با شناسایی عناصر خود فروخته بتواند آنها را به میدان فتنه آورده تا به وسیله تقابل آنها با نظام و ولایت بتواند به کشور اسلامی ایران ضربه آورده وبه نظام و ملت سلطه پیدا نماید.

سفیر سابق ایران در مکزیک، استرالیا و.... در ادامه گفت: گذشت، دوره ای که بتواند با امکانات مالی وفریب امام حسین (ع) را شهید نمایندزیرامردم نسبت به امور اطراف خود آگاهی و بصیرت کامل دارند .

دکتر قدیری ابیانه افزود : در سال 88 هرچه عنصر پلید در دنیا بود جمع شدند تا شاید به نظام ضربه بزنند اما 9 دی نظام و انقلاب را نجات داد .

وی اظهارداشت :ملت ایران اسلامی در 9 دی به جهانیان نشان داد ملتی نیست که امام و مقتدای خود خود را در سخترین شرایط تنها بگذارند.

وی خاطرنشان نمود: هدف تحریمات و تهدیدات اقتصادی دشمن در حال حاضر انتخابات سال 92 میباشد اما دشمنان بدانند که مردم ایران حسینی اند و کسی که منش و رفتار حسینی داشته باشد بخاطر مشکلات و فشارهای اقتصادی به لشکر یزید نخواهد گروید.

وی یادآور شد: اگر اصلاحات دور شدن از اصول و احکام اسلام است پس یزید اولین اصلاح طلب دنیا خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر اسراییل بخواهد به ایران حمله نماید، این رژیم منحوس را با قدرت تمام نابود خواهیم کرد.

وی اشاره نمود: اگر بخواهیم از تحریمات و تهدیدات اقتصادی سربلند باشیم مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری حضوری گسترده داشته باشند. وی تاکید کرد: بهترین راه نجات در شرایط سخت فتنه اتصال به ریسمان الهی ولایت فقیه است.

۹۱/۱۰/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">