پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۴۳ ب.ظ

۳

احتمال پیوستن دیگر اصولگرایان به ائتلاف ضعیف است

گزینه مطرحی برای اصلاح طلبان قابل تصور نیست.

آقای قالیباف حاضر به کنار کشیدن به نفع یکی از کاندیداهای اصولگرایان نخواهد بود و در انتخابات شرکت می کند، در این صورت ائتلاف ۱+۲ شکست خواهد خورد.

محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر پیشین ایران در مکزیک و کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با «سراج ۲۴» در مورد ائتلاف۱+۲ و تلاش اصول گرایان برای وحدت گفت: ما شاهد یک کاندیدای واحد در میان اصولگرایان نخواهیم بود.

وی در بیان علت این امر افزود: در میان اصولگرایان برخی دیدگاه های متفاوت وجود دارد و برخی از اصولگرایان فکر می کنند برای ریاست جمهوری ارجح تر از دیگران هستند و حرکت انفرادی انجام می دهند.

سفیر پیشین ایران در مکزیک تاکید کرد: اصولگرایی در یک حزب خلاصه نمی شود که اگر یک فردی از حزب کاندیدا شد سایر اعضا به نفع او انصراف دهند، اصولگرایان دارای طیفهای گوناگون فکری هستند.

قدیری ابیانه عنوان کرد: همچنین معتقدم رقابت میان اصولگرایان و اصلاح طلبان نیز نخواهد بود، تا در نتیجه آن لازم باشد اصولگرایان بر یک کاندیدا متمرکز شوند، بلکه رقابت میان طیف های مختلف اصولگرایان خواهد بود.

این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: آقای قالیباف حاضر به کنار کشیدن به نفع یکی از کاندیداهای اصولگرایان نخواهد بود و در انتخابات شرکت می کند، در این صورت ائتلاف ۱+۲ شکست خواهد خورد.

سفیر پیشین ایران در مکزیک عنوان کرد: ممکن است به دلیل دیدگاه های نزدیک این ائتلاف میان حداد عادل و ولایتی به نتیجه برسد و یکی از این دو به نفع دیگری کنار برود، اما قالیباف در هر صورت در انتخابات شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تعدد کاندیداهای اصولگرایان در صورتی که گزینه مطرحی از سوی اصلاح طلبان وجود داشته باشد، امید را به اردوگاه آنها خواهد آورد، گفت: اما گزینه مطرحی برای اصلاح طلبان قابل تصور نیست، زیرا آنها به دلیل مشارکت در فتنه و یا سکوت در برابر فتنه در شرایطی نیستند که گزینه های رادیکال خود را به انتخابات گسیل کنند.

این کارشناس مسائل استراتژیک عنوان کرد: در رقابت میان یک نامزد اصولگرا و یک نامزد اصلاح طلب اگر به فرض که فرد اصلاح طلب تایید صلاحیت شود و رقابت کند، برنده اصولگراها هستند، اصلاح طلبان امیدی به پیروزی نباید داشته باشند، تنها روزنه امید آنها تعدد نامزدهای اصولگرایان است.

سفیر پیشین ایران در مکزیک در پایان گفت: باید شرایط را بررسی کرد و هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم، صحنه کارزار انتخاباتی و نوع ائتلاف ها شفاف تر می شود.

۹۱/۱۰/۱۱

نظرات  (۳)

از یکی از دوستان شنیدم شما شکست ائتلاف 1+2 رو پیش بینی کرده بودید.
امشب توی سایتتون گشتم و مطلبتونو پیدا کردم.
از وقتی دیدگاهها و تحلیلهلی شما رو خوندم، واقعاً تأسف میخورم که چرا از سرمایه های ارزشمندی مثل شما استفاده نمیشه؟!
شما باعث افتخار نظام هستید. برای توفیق بیشترتان دعا میکنیم
۰۶ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۳۲ مهران فر کاشان
درورد بردکتر قدیری بصیرو ولایت مدار پایدار بمانی پایداری ا ئتلاف باقالیباف شبهه ناک است کسیکه اکثر مدیرانش در شهرداری از کارگزاران و اصلاح طلب های دوم خردادی هستند به صلاح نیست با ایشان ائتلاف کنند حیف ولایتی وحداد عادل است خود را خرج این آقا کنند
۱۲ دی ۹۱ ، ۱۵:۵۴ عمارنامه
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/17200
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">