پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۴۹ ب.ظ

۰

پیروزی مردم تنها در گرو تحقق منویات رهبری شکل می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: هاشمی‌رفسنجانی به هیچ وجه در انتخابات آینده حضور پیدا نمی‌‌‌‌کند، ضمن اینکه ایشان خطاهای بزرگی را در جریان فتنه 88 انجام داد که این خطاها مورد نقد مردم است.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در پاسخ به سئوالی درباره اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی که در حال حاضر در کشور وجود دارد، آیا جریان خاصی می‌تواند با پیروزی در انتخابات نسبت به رفع مشکلات اقدام کند، گفت: هیچ جریان سیاسی در کشور بدون مشارکت مردم نمی‌تواند بر مشکلات فعلی کشور فائق آید.

پایداری اصولگرایان به ولایت بیشتر است

وی تصریح کرد: حتی اگر معصومین(ع) بیایند و مردم به وظیفه‌شان عمل نکنند، امکان رفع مشکلات وجود ندارد کمااینکه در نهج البلاغه گلایه‌های امیرالمومنین از مردم زمانه مطرح است.

کارشناس وزارت امور خارجه تاکید کرد: اگر اصولگرایان به خاطر پایداری‌شان به ولایت با آرای بالا در انتخابات پیروز شوند و فتنه‌ها در کشور خنثی شود، علامتی است برای دشمن که فشارها و تحریم‌ها نتوانست ملت ایران را به عقب براند.

با پیروزی اصولگرایان دشمن از تحریم‌ها ناامید می‌شود

وی در ادامه بیان داشت: با پیروزی اصولگرایان دشمن از تحریم‌ها ناامید می‌شود. از تحریم‌ها دست می‌کشند و اگر فتنه 88 در کشور ایجاد نمی‌شد، عقب‌نشینی از تحریم‌ها از سال 88 توسط دشمن شروع می‌شد.

قدیری ابیانه با طرح این سئوال به صحبت‌هایش ادامه داد و گفت: آیا با رفع تحریم‌ها مشکلات ملت برآورده می‌شود؟

وی در پاسخ به پرسش مطرح شده، دو دلیل مطرح کرد و بیان داشت: کشور ما در تحریم‌ها به پیشرفت‌های فعلی دست یافت و ملت باید خودش در پیشرفت کشور دولتمردان را همراهی کند.

کارشناس وزارت امور خارجه ادامه داد: مدیریت و تصمیم‌گیری‌های درست برای اداره کشور مهم است، ولی بدون همراهی مردم امکان پیشرفت کشور وجود ندارد.

هاشمی رفسنجانی به هیچ وجه در انتخابات آینده حضور پیدا نمی‌‌‌‌کند

قدیری ابیانه تاکید کرد: حکومت مثل قطاری نیست که مردم در یک ایستگاهی سوار و دوباره در ایستگاه بعدی پیاده شوند، بلکه حکومت مثل کشتی پارویی است که همه مردم پاروزن آن هستند و باید برای پیروزی تلاش کنیم.

کارشناس وزارت امور خارجه در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار فارس که عده‌ای معتقدند حضور آیت الله رفسنجانی برای رفع مشکلات مردم در شرایطی فعلی موثر است، ادامه داد: هاشمی رفسنجانی به هیچ وجه در انتخابات آینده حضور پیدا نمی‌‌‌‌کند، ضمن اینکه ایشان خطاهای بزرگی را در جریان فتنه 88 انجام داد که این خطاها مورد نقد مردم است.

قدیری ابیانه در پایان گفت: پیروزی مردم تنها در گرو تحقق منویات رهبری شکل می‌گیرد.

۹۱/۱۰/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">