پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۰۶ ق.ظ

۰

ایجاد احساس آزادی و نه خود آزادی یکی از سیاستهای اساسی غرب است.

در این سیاست اگر چنبشی را خلاف مصالح حکام خود بدانند به راههای متوسل می شوند که احساس آزادی خدشه نبیند. وقتی چنبش وال استریت به تجمع مقابل وال استریت رو آورد اول شهرداریچی ها را فرستادند که تظاهر کنندگان را به بهانه له نکردن چمن ها برانند.

سپس مرحله له مرحله ناچار شدند به برخورد بازتر و صریح تر و پلیسی تر و نظامی تر. حالا به ضرورت ترور آنها روی آورده اند. خبر زیر بخشی از حقیقت است و تمام حقیقت آن است که برنامه ریزان ترور خود مقامات عالیه هستند که در نهایت ترورها را به افراطیون نسبت خواهند داد و نقش خود را پنهان می سازند. این است ماهیت آزادی در غرب.

متن خبر به شرح زیر است:

اف بی آی توطئه ترور فعالان جنبش وال استریت را لاپوشانی کرد  

تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 1391/10/15

بر اساس تحقیقات جدید سازمان های مدافع حقوق بشر، آشکار شده است پلیس فدرال آمریکا از توطئه ترور فعالان جنبش تسخیر وال استریت در پاییز سال دو هزار و یازده آگاه بوده اما قربانیان را از خطرات احتمالی آگاه نکرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی راشا تودی، اف بی آی در عوض به جاسوسی از فعالان جنبش تسخیر وال استریت پرداخت و به آنها بر چسب جنایتکار و تروریست داخلی زد.

مارینا پورتنایا خبرنگار راشا از نیویورک گزارش داد: هنوز دلیل پنهان کاری اف بی آی مشخص نشده است.

بر اساس مدارکی که quotation mark بنیادعدالت اجتماعی quotation mark ، یکی از سازمان های مدافع حقوق بشر، منتشر کرده است، نشان می دهد که پلیس فدرال آمریکا، وزارت امنیت داخلی، ارتش آمریکا و سازمان های خصوصی همگی با هم برای بررسی و تحقیق از فعالان جنبش تسخیر وال استریت همکاری داشته اند.

در تحقیقات اف بی آی مشخص شده که در بسیاری از شهرهای کشور توطئه ای برپا شده بود که رهبران و اعضای ارشد این جنبش را به وسیله تک تیراندازان هدف قرار دهند؛ بر همین اساس نام اهداف هم مشخص بوده واف بی آی هم از این نام ها مطلع بود، اما به قربانیان هیچ هشداری و اطلاعی نداد که ممکن است جانشان در خطر باشد.

این اطلاعات بر اساس مدارک خود اف بی آی که بر اساس قانون در اختیار quotation mark بنیاد عدالت اجتماعی quotation mark قرار گرفته، استخراج شده است و وکلای حقوق بشر تصمیم گرفته اند که پرونده ای علیه اف بی آی بگشایند.

اقدام پلیس اف بی آی آمریکا در برخورد با معترضان جنبش وال استریت پیش از این بارها مورد انتقاد فعالان حقوق بشری قرار گرفته است.

۹۱/۱۰/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">