پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۳ ب.ظ

۸

به دنبال مصاحبه اینجانب با سایت الف در مورد جریان انحرافی  و طرح این موضوع که تصویر مجسمه ههای مستهجن را برای شورای محترم نگهبان ارسال خواهم کرد تا در پرونده آقای مشایی ثبت شود، یک پیامکی به صورت گسترده در سطح کشور ارسال شده که یکی از توزیع کننده های ان شرکت مگفا بوده است. در این پیامک آمده است:

" پس از هتاکی قدیری ابیانه علیه مهندس مشایی، یک منبع آگاه به ما گفت: قدیری ابیانه در زمان سفارتش در مکزیک، مبالغی را به بهانه مسلمان کردن مکزیکی ها طلب مبکرد. برای هر نفر 200 دلار ... مشایی مخالف این پرداخت بود."

در  ادامه آمده بود: "زنده باد بهار" که شعار انتخاباتی آقای مشایی است.

از آنجا که دروغگو فراموشکار است، قبلا به دنبال افشاگری بنده در مورد مجسمه های مستهجن، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری طی اطلاعیه ای ادعا کرده بود که قدیری برای مسلمان کردن مکزیکی ها به هر کدام هزار دلار می داده است تا حدی که پلیس و وزارت امور خارجه او را احضار کرده بودند که چرا این وجوه را می پردازید. این ادعای کاملا دروغ توهین به تازه مسلمانان بود که تعداد زیادی از آنها استاد دانشگاه و سه تن از آنها نیز رئیس داشگاه بودند. ضمن اینکه سفارت جمهوری اسلامی توسط یک سازمان دولتی به دروغ متهم به پرداخت پول به اتباع کشور دیگر شده است.

موضوع به استحضار رئیس محترم جمهور رسید قول داده بودند که به زودی این ادعای واهی سازمان میراث فرهنگی و اتهام بی اساس وارد کرده به اینجانب را جبران خواهند کرد که البته خبری نشد و آن را گذاشته بودم پای فراموش کردن.

اینک مدعی می شوند که بنده از مشایی تقاضای دریافت 200 دلار به ازای هر نفری که مسلمان شده است کرده ام!!! دروغ محض.

این کسی که رئیس جمهور برایش زیارتنامه نوشته یک انسان کذاب است.

بنده هیچ تقاضایی از آقای مشایی نکردم. آقای بقایی در زمانی که قائم مقام مشایی بود در سفر به مکزیک در مقابل درخواست بودجه ای برای سفارت با هدف تکثیر نمایشگاه هایی برای معرفی ایران به مکزیکی ها، قول پرداخت 2700 دلار به سفارت برای تکثیر نمایشگاه ایران را دادند که آن را هم پرداخت نکردند. در عوض تصویب کردند که مبلغ 200 میلیون تومان به خانم هدیه تهرانی بدهند برای نمایشگاه ابی که اقای مشایی وقتی آن را می دید یاد توحید می افتاد. البته توحید آقای مشایی آنقدر آبکی بود که بعدها گفت عصر اسلام گرایی پشت سر گذاشته شده است و از مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی یاد کردند و البته منظورش از مکتب ایرانی هم همان مجسمه های مستهجن بوده که با هزینه زیاد از بیت المال به عنوان فرهنگ ایرانی می خواست به خورد جهانیان بدهد.

ضمنا شرکت مگفا حق ندارد ادعاهای بی اساس علیه اشخاص را پیامک نماید. منتظر اقدام حقوقی علیه خود باشد. معلوم می شود چنین شرکت هایی جزئی از امکاناتی است که برای تبلیغات انتخاباتی پیش بینی کرده اند. باید معلوم شود که شرکت مکفا هزینه چنین پیامک بی اساسی را از کجا تامین کرده است.

۹۱/۱۰/۱۵

نظرات  (۸)

بسم تعالی‌

با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر قدیری و تمام کسانی‌ ک 

در این مقاله سوالاتی کردند راجع ب پولی‌ ک آن اشخاصی‌ ک مسلمان

شدند دریافت کردند.

این جانب یکی‌ از آن اشخاصی‌ هستم ک با افتخار توسط جناب آقای دکتر

ب دین شریف اسلام گرویدم !

خدمت دوستان ب عرض برسانم ک اغلب اشخاصی‌ ک مسلمان شدند  ، تاجر ،

پرفسور ،دکتر و غیره بودیم و هیچ گاه ( هیچ گاه ) رقمی‌ ب هیچ

صورت ب کسی‌ ارائه نشده.

ولی‌ هر نفر یک ادد کلام الله مجید دریافت کردیم.

خواهش می‌کنم  عفت کلام را حفظ کنید و خجالت بکشید.

همبسته باشید و پشت همدیگر را داشته باشید.

در اتمام ، حرمت و احترام این شخص بزرگوار و این دین مبین را داشته باشید.


پاسخ:
سلام
آقای مهربان عزیز
تشکر می کنم از توضیح جنابعالی
هیچ کس در ایران اراجیف باند مشایی را باور نکرد که کسانی که در مکزیک مسلمان شدند برای پول بوده است.
طرح این ادعای مضحک توسط این باند نشاندهنده ماهیت خود آنها است. چون آنها خودشان دین خود را می فروشند فکر می کنند که با طرح این ادعاها می توانند افکار عمومی را فریب دهند. اما جز خود را رسوا نمی کنند. چطور ممکن است کسانی در غرب در سمت هایی مثل رئیس و استاد دانشگاه، خبرنگار و دانشجو و قاضی و وکلی و معلم فمینیست و روسای سازمان های فمینیستی و نیز تجار محترم و پولداری مثل شما که از یهودیت وارد اسلام شده اید برای پول وارد اسلام شوند؟!
آنها که دم از امام زمان می زنند تا بر علیه او و ولایت قیام کنند منزوی شدند و بازگشتی به قدرت در کار آنها نیست.
البته اگر در کارشان موشکافی شود معلوم خواهد شد که این سایت هایی که هنوز قلم به مزد آنها هستند از بیت المال به صورت نامشروع شکل گرفته اند.
برای خوانندگان عرض می کنم که این عزیز تازه مسلمان از تجار موفق ایرانی است که پس از مسلمان شدن به فعالیتهای اسلامی در مکزیک کمک قابل توجهی هم کردند.
لازم به ذکر است که پس از افشاگری های اینجانب در مورد نمایش مجسمه های مستهجن توسط باند مشایی در میراث فرهنگی در مکزیک به عنوان سمبل فرهنگ و تاریخ ایران این باند برای تلافی مدعی شده بود صدها نفری که در مکزیک به دنبال معرفی اسلام توسط اینجانب مسلمان شده بودند در مقابل دریافت هزار دلار به تغییر دین مبادرت می ورزیدند.
برای اینکه بنده را بکوبند با طرح دروغ هایی به همه تازه مسلمانان توهین کردند. ننگشان باد. دین فروشان همه را به کیش خود پندارند.
۱۷ دی ۹۱ ، ۲۳:۱۲ روح اله حیدری
با سلام مجدد. بنده نگفتم که دولت وام بدهد تا جوانها با آن طلا بخرند، بلکه منظورم این بود با افزایش تورم، بیکاری و حقوق اداره کاری مصوب سالهای قبل، هزینه های زندگی با شرایط کنونی سازگاری ندارد. حالا بنده اشتباه کردم نمونه مثالی در مورد خرید طلا زدم! جوانها مشکلاتشون بیشتر از این هست که فقط مانده باشد وام برای خرید طلا بدهند! کسی هم در این باب از دولت توقع ندارد. منظورم این بود که با هزینه های زیاد ازدواج دولت منت بر سر جوانها میگذارد و به تازگی 5 میلیون تومان (آن هم با شرایط سن و ...) میدهد که شامل همه کسان نمیشود و باید همان وام 2 تومان را بگیرند. حالا کسی بیاد این 5 تومان یا 2 تومان رو توضیح بدهد که وصله کدام مشکلات در آغاز زندگی مشترک بنمایند!
این فقط بخش مشکلات ازدواج جوانان هست که صحبت های بیشتر را در نظر قبلی گفتم. همنچنین از مشکلات معیشتی مردم یا بی اطلاع اند و دلشان را به اعداد و ارقام و آمار سرانگشتی دل خوش کرده اند یا اینکه ..... خدا میداند. از این مانده ایم این همه قولی که دادند کجا رفت!
ان شاءاله کتاب شما را هم تهیه و مطالعه میکنم.
پاسخ:
براردر عزیر.
مطابق با بودجه سال 1391 میزان درآمد نفتی به ازای هر ایرانی در هر ماه معادل 67000 تومان است. که خرج امور مختلف می شود که 42000 تومان آن صرف بودجه عمرانی و 13000 تومان آن صرف بودجه آموزش و پرورش و 9000 تومان صرف وزارت بهداشت می شود.
الباقی میماند 3000 تومان در ماه.
اگر فرض کنیم الباقی را همه اش را برای ازدواج اختصاص دهد. وام 5 میلیون تومانی می شود معادل 135 سال. تازه با در نظر نگرفتن تحریم ها.
نباید انتظار داشت که دولت با اتکاء به درآمد نفتی هزینه های ازدواج را فراهم کند.
قدیم همه فامیل دست به دست هم می دادند و کمک می کردند تا یک ازدواج پا بگیرد .
شرایط ازدواج هم خیلی ساده بود.
ما خودمان سختش کردیم و بعد هم می خواهیم با وام دولتی حل شود. توصیه می کنم کتاب کلیدهای پیشرفت را حتما بخوانید.
۱۷ دی ۹۱ ، ۲۰:۰۱ روح اله حیدری
آقای دکتر خانواده بنده همگی به آقای احمدی نژاد در هر دو دوره رای دادیم حالا نه اینکه پشیمان باشیم اما عملکرد ایشون مخصوصا در دور دوم چنان رضایت بخش نبوده. من نمیدونم چرا وقتی یک وزیر کارش رو بخوبی انجام میده و خیلی پیگیر کارهای مردم و به فکر مردم هست با اینکه از عمر این دولت چند ماهی باقی نمونده باید به کنار بره، در صورتی که هم آقای رئیس جمهور و هم آقا رحیمی در برابر خبرنگاران صریح اعلام میکنند که تا ما هستیم خانم دستجردی هم هست. اشتباه خانم دستجردی چی بود بجز اینکه میگفت چرا ارز دولتی به دارو که اکثر اقشار جامعه رو در بر میگیره و مردم توانایی پرداخت آزاد دارو را ندارن، تا حالا تعلق نگرفته؟ و یا اینکه از دولت ایشان انتقاد کرده بودن چرا ارز مرجع رو به لوارزم آرایشی، بیل و ... اختصاص دادن در صورتی که مردم به دارو محتاج ترند! یا به خاطر یک رئیس دانشگاه یکدفعه وزیر عوض میشود. واقعا ظرفیت دولت در مورد این انتقاد انقدر کم شده؟
آن هم از موقعی میگفتن ارز تک رقمی خواهد شد این صحبهتا مال زمانی بود که ارز آزاد از 1700 بیشتر نشده بود حالا که چرخش دورو بر حدود 3500 میچرخه، واقعا خوب مردمی داریم با این اوضاع اسفناک اقتصادی که شما بیشتر اطلاع دارید دست و پنجه نرم میکنند. چرا دولت به فکر جوانها نیست؟ 5 میلیون تومان وام ازدواج میدهند آن هم با شرایط سنی و ... که این 5 میلیون تومان یک سرویس طلا هم نمیشود! حالا ما میگیریم طرف عروس خیلی با داماد کنار بیاند و سرویس آن چنانی نخواهند آخه با این 5 تومن (اون هم با شرایط) چکار میشه کرد؟ البته اکثر جوانها شرایطش را ندارند و باید همان 2 تومان وام را بگیرند.
از طرفی با بالا رفتن دلار اجناس سر به فلک کشیده اند اگر پدر خانواده با حقوق کارمندی بخواهد جهزیه برای دخترش تهیه کند تا چندین سال زیر بار وام ها و غرضها باید برود؟ من اگر میخواهید سایتی را در مورد مشاوره ازدواج رایگان که کارشناسان خوبی هم دارد به شما معرفی کنم که دغدغه آنها چگونه فراهم شدن جهزیه هست. نظر دختران با وجود سن بالای 24-25 سال اینه که تا چند سال کار کنند تا بتونند کمک حال پدرشان برای تهیه جهیزیه باشند و یا پسرانی که با بالارفتن طلا و هزینه های ازدواج و مشکل شغل با وجود سن بالا نمیتونن ازدواج کنن......
آقای دکتر آیا این مشکلات اقتصادی که دامنگیر خانواده ها شده و به طبع آن زمان ازدواج دخترها و پسرها را به عقب انداخته و فقر را افزایش داده فحشا را بیشتر نمیکنه. آیا کشور اسلامی و مدیریت اسلامی اینه؟
سرمایه اصلی کشور جوانهای اون کشور هست که متاسفانه مشکلات و نیازهای آنها به فراموشی سپرده شده، امیدوارم این سرمایه قبل از اینکه از دست بره اقدامی انجام بشه.
پاسخ:
سلام
آقای رحیمی فرمودند تا من هستم خانم وزیر هست ولی رئیس جمهور نفرمودند.
ضمنا توقع اینکه دولت برای خرید طلا برای عروس وام بدهد توقع بیجایی است.
وام برای کارهای ضروری ازدواج است.
در مورد راه حل مشکلاتی که گفتید توصیه می کنم کتاب "کلیدهای پیشرفت" را بخوانید.

آقای ابیانه ما از شما و امثال شما که بیشتر در جریان اتفاقات کشور هستید انتظار داریم زود و به موقع مردم را با جریان انحرافی ، اهداف و برنامه هاشان آشنا کنید. نشودفتنه 88که وقتی آب از سرمان گذشت همه آقایان کارشناس گفتند ما می دانستیم که چنان می شود و چنین می شود. مردم را آگاه کنید. جوانان را آگاه کنید.
دکتر اکه به جنک اینهامى خواهى برى نماز شب فراموش نشود.
من در پاسخ آقای هومن می خواهم چیزی بگم.
چند وقتی بود که یک سوال ذهن من رو درگیر خودش کرده بود.
چرا ایران اینقدر از لبنان و جنبش حزب و الله و این مسائل حمایت می کنه مگه ما خودمون کم گرفتاری داریم آقا؟
تا اینکه یه بنده خدایی یه جواب قانع کننده به من داد. گفت:
ما با همین حمایت های تونستیم امنیت و تفکر خودمون رو گسترش بدیم،حمایت از مسائل لبنان و غیره باعث تربیت نیرو هایی مثل اینا سرمایه ای هستند که اثر قوی تری نسبت به اقتصاد محض دارن.یعنی تاثیری که اینا تو دنیا داره اقتصاد خالی و فقط پول نداره.
و خدا وکیلی هم همینطوره!
اثر تربیت اسلامی-ایرانی این غربی ها از بمب اتم هم حطرناک تره داداش من.
با سلام
اقای ابیانه شما چرا واضح به شبهات پاسخ نمیدهید

سوال این است
آیا شما برای مسلمان نمودن مکزیکی پول پرداخت میکردید؟

اگر پاسخ مثبت هست چقدر پرداخت شده و چند نفر مسلمان شدند؟

اینکه مشایی یک کذاب است و مجسمه مستهجن و.... موضوعاتی است که شما به حق افشا کردید و انها باید پاسخگو باشند ولی جواب سوالات فوق نمیشوند
خواشا یکبار شفاف و رک توضیخ دهید
پاسخ:
آیا از این مسخره تر می شود که بگویند سفیر ایران پول پرداخت می کرده که مسلمان شوند؟!
مثلا سفیر ایران باید بگوید که اگر مسلمان شوی به تو پول می دم؟ یا اگر مسلمان شد به وی پول پرداخت کند؟! ادعا از این مضحک تر می شود. این امر نه تنها توهین به جمهوری اسلامی است که سفارتش بخواهد پول بپردازد و افراد را مسلمان کند!!؟؟ بلکه توهین به کسانی است که در شرایط مثل مکزیک اسلام را به عنوان دین خود بر گزیدند.
آیا اساتید دانشگاه و خبرنگاران و سیاسیون و امثالهم می آیند برای دریافت پول دین خود را آنهم در کشوری مسیحی تغییر دهند؟!
هر سفارتخانه ای باید برای هزینه هایی که می کند گزارش دهد و سند ارائه نماید که تمام هزینه ها تایید شده است و یک رقم برای تشرف به اسلام به کسی پرداخت نشده است.
آنها که چنین مطلب مضحکی را مطرح کردند خود می دانند که دروغ می گویند منتهی در جعل مطلب نیز ماهیت خود را رو کرده اند. آنها کسانی هستند که برای چند صد دلار دین فروشی می کنند و مصداق "کافر همه را به کیش خود پندارند" وقتی هم می خواهند جعل کنند می گویند پول گرفتند مسلمان شدند.
واقعا به این جعل آنها و به این سوال جنابعالی باید آفرین گفت!!! برخی از ادعاها تکذیب خود را در خود دارد. مثلا ادواردو آنیلی فرزند سوپر میلیاردر ایتالیایی در مقابل دریافت پول مسلمان و شیعه شد؟؟ و این پول آنقدر بود که گذشتن از اموال پدرش هم همتای آن نبود؟؟!!
وقتی کسانی دم از این می زنند که دوران اسلام گرایی گذشته است باید هم ادعا کند که اینها که مسلمان شدند با پول مسلمان شدند و گرنه اسلام آوردن آنها در دورانی که عصر اسلام سپری شده از نظر آنها منطقی نیست.
ضمنا قبلا به صورت واضح و روشن چنین ادعای مضحکی تکذیب شده است. شما آنر ا ندیدید یا با طرح این سوالات در پی تکرار این ادعای مسخره هستید. برایتان متاسفم.
بنده با علم به  متشرع نبودن این جریان انحرافی به مصاف آنها آمده ام و می دانم که درافتادن با آنها هزینه دارد، بویژه که آنها فعلا در قدرت هستند. بنده این هزینه را باکمال میل می پذیرم و به افشاگری های خود ادامه می دهم و به مصافشان می روم.
۱۶ دی ۹۱ ، ۰۷:۵۷ یکی از مردم
این مردک (مشاهی) از کجا پیدا شد و رو سر ما افتاد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">