پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۰۸ ب.ظ

۰

امثال تاج زاده زمینه شمر شدن را دارند

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس عالی مدیریت استراتژیک و سفیر سابق ایران دراسترالیا و مکزیک، در گفت و گو با حدید نیوز با اشاره به مطرح شدن شعار آزادی انتخابات از سوی فتنه گران و نیز سخنان اخیر تاج زاده که این موضوع را استراتژی اصلاح طلبان دانسته بود، گفت‌: تاج زاده در انتخابات سال 84 می گفت، اگر هر ایرانی نتواند خود را نامزد انتخابات کند به معنای نبود آزادی است. در تفسیر این سخن، آقای سحرخیز که رئیس ستاد تبلیغات دکتر معین بود، آن زمان گفت، این آزادی شامل همجنس بازها، ساواکی ها، بهایی ها و حتی خفاش شب نیز میشود، آنها هم باید بتوانند خود را نامزد انتخابات کنند.

وی با بیان اینکه چنین آزادی را ملت ما قبول ندارد، افزود: حتی مردم حاضر نیستند چنین انسانهای فاسدی به خواستگاری دخترشان نیز بیایند، چطور برخی می گویند هر انسان فاسدی باید بتواند نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی شود؟.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: اصلاح طلبان دو دوره دولت و نیز مجلس ششم را در اختیار داشتند و شعار خروج از حاکمیت را سر دادند، در حالیکه به شدت مشتاق در دست گرفتن تمام حاکمیت بودند، امروز کسانی که خارج از حاکمیت هستند، دست و پا میزنند تا به حاکمیت برگردند.

قدیری ابیانه افزود: اشکال عمده افرادی مثل تاجزاده و کسانی که خود را اصلاح طلب می دانند و نیروهای بی دین و مارکسیست این است که اصلاحات را در دوری از دین می دانند، در حالیکه اصلاحات واقعی نزدیک شدن به مبانی دینی است؛ یک اصولگرای اصیل باید اصلاح طلب باشد یعنی به سمت دینی تر شدن امور حرکت کند.

وی با ذکر اینکه اصلاح طلبان چون به وعده های الهی ایمان قوی ندارند، استقلال  جمهوری اسلامی را نقطه ضعف تلقی می کنند، افزود: در گذشته نیز منافقین، مارکسیستها و فدائیان خلق این دیدگاه را در مورد جمهوری اسلامی داشتند، اصلاح طلبان،، (استقلال) این نقطه قوت نظام را نقطه ضعف  تلقی می کنند و حمایت بیگانگان از خود را نیز نقطه قوت خویش میدانند و حمایت غرب را برای خود یک وزنه واعتبار لحاظ می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: کسانی که اقتدار و پیشرفت خود را در حمایت دشمنان انقلاب بدانند، ناچار خواهند شد با آنها همسویی کنند، مشاهده می کنیم برخی از اینگونه افراد به دشمنی با نظام جمهوری اسلامی می پردازند و درصدد تضعیف انقلاب هستند تا مطلوب استکبار باشد.

وی گفت: این نیروهایی که وجدان دینی ندارند برای رسیدن به هدف هر کاری را انجام می دهند، آقای تاج زاده در زمانی که برگزاری انتخابات را برعهده داشت، نهایت تلاش را برای تقلب در انتخابات کرد، آقای حداد عادل در انتخابات مجلس ششم اعلام کرد که در صندوق رایی که خود و خانواده اش رای داده بودند، آرای او را صفر شمرده بودند، وقتی شکایت کرد، مشخص شد 400 رای درآن صندوق داشته است.

قدیری ابیانه عنوان کرد: اینکه تاج زاده در جمع خصوصی گفته بود، در انتخابات سال 88 بیشتر از یک میلیون تقلب نشده است، چون او خود در زمانی که در مصدر انتخابات بود، این کار را کرده بود، البته مکانیسم انتخابات در کشور به نحوی است که امکان تقلب گسترده وجود ندارد، تاج زاده خود اعتراف کرده بود که انتخابات سال 88 را اصلاح طلبان باخته اند، این اعتراف و اینکه مردم با اختلاف 11 میلیون رای به احمدی نژاد رای دادند، این پرسش ها را به ذهن متبادر می کند که چرا تاج زاده و دوستانش شعار تقلب سردادند؟ این اقدام نشان از بی توجهی آنها به آرای عمومی و نداشتن اعتقاد به جمهوریت است؛ آنها اعتقادی به مردم سالاری ندارند، رای اکثریت را تا زمانی که خود پیروز شوند قبول دارند در غیر این صورت به آن تمکین نمی کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ادعای تقلب در انتخابات 88 کودتا علیه جمهوریت و مردمسالاری و آرای عمومی ملت بود، اینها کودتاگر هستند و حاضرند کشور به سرنوشت سوریه تبدیل شود، ولی آنها به قدرت برسند، ماهیت این فتنه گران با ماهیت تروریستها در سوریه تفاوتی ندارد، اما نظام ولایی ما در برابراین کودتا ایستادگی کرد.

قدیری ابیانه درمورد مطرح کردن شعار انتخابات آزاد از سوی فتنه گران گفت: شعارانتخابات‌ آزاد شعار بیگانگان است و بر این مبنا استواراست که عوامل  سازش کار و مورد حمایت و وابسته به غرب باید در انتخابات نامزد شوند، در هیچ کشوری نامزد شدن برای ریاست جمهوری بدون شرط نیست، نمی توان کسی بر علیه آرای عمومی شورش کند بعد بگوید می خواهم کاندیدای ریاست جمهوری شوم و به قانون اساسی نیز قسم یاد  کند.

 این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: شعار آزادی انتخابات دستاویز فتنه گران برای رسیدن به قدرت و ثروت است، این افراد در زمانی که قدرت و حاکمیت را در دست داشتند، به نان و نوا رسیدند وامکانات زیادی برای خود فراهم کردند، لذا افرادی همچون تاج زاده که به جای خدمت بر مردم، حاکمیت بر مردم را طلب می کنند و مزدوری برای بیگانه را می پذیرند و به آن افتخار می کنند، جز این انتظار نیست.

وی افزود: آنها اگر بخواهند مورد حمایت غرب قرار بگیرند و دلارهای حکام مرتجع عرب را جذب کنند، باید همسو با آنها علیه انقلاب موضع بگیرند، کودتاگران و همجنس بازان اگر بتوانند نامزد شوند، چنین آزادی مخل آزادی است، البته آزادی های مشروع در کشور وجود دارد که چنین آزادی در کشورهای دیگر نیست، در اروپا اگر کسی همجنس باز بود می تواند رئیس جمهور شود، اما اگر  خانمی حجاب داشت در فرانسه حق تحصیل نیز ندارد و از مدرسه اخراج می شود.

وی با ذکر اینکه باید منتظر فتنه دیگری باشیم، افزود: البته این بار جریان انحرافی نیز به این فتنه می پیوندد و هدف آنها کسب قدرت است و هیچ هدف الهی آنها ندارند، همانگونه که در غرب احزاب برای سهم خواهی حزب تشکیل می دهند، اینها نیز می خواهند سهمی در حکومت  داشته باشند، اما هدفشان از این سهم خواهی خدمت نیست، هدفشان چپاول ثروت ملت است، اگر زمانی نیز به اصول دین اعتقاد داشتند، امروز این اعتقادشان سست شده است. در تاریخ اسلام نیز این نمونه ها وجود دارد، به طور مثال شمر جانباز جنگ بود و در سپاه امام علی(ع) علیه دشمن می جنگید، اما سالها بعد امام حسین(ع) را به شهادت رساند، امثال تاج زاده زمینه شمر شدن را دارند، هر چند جانباز انقلاب نیز نبودند.

شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۴

۹۱/۱۰/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">