پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۰۲ ب.ظ

۲

به نظر من با توجه به اسناد و مدارک، جرم امنیتی مهدی هاشمی قطعی است و جرم وی نسبت به دیگران سنگین تر می باشد زیرا به عنوان مامور از طرف دانشگاه آزاد و با حقوق بیت المال به انگلستان سفر کرد./ با توجه به مکالمات ضبط شده، مهدی هاشمی را می توان عامل ترغیب ضد انقلاب به فعالیت علیه نظام معرفی کرد. او به جای اینکه در جهت مصالح اسلام و انقلاب و وظایف محوله عمل نماید به ارتباط با عناصر ضد انقلاب پرداخته و آنها را به جو سازی و فعالیت علیه نظام ترغیب نموده است.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سایت هاشمی چند روزی است در راستای پوشش وسیع فعالیت های رئیس مجمع تشخیص طبق معمول سعی نموده با بزرگ نمایی و بازی با کلمات نگاه ها را بخود جلب کند. در آخرین دیدار هاشمی رفسنجانی با اصحاب رسانه، برگزیدگان رسانه ای این مراسم، مسائل گوناگونی را مطرح کردند تا هاشمی باب برخی اظهارات را باز نماید که از جمله می توان به مسائلی چون رابطه وی با رهبر معظم انقلاب، اتهامات فرزندانش، تاکید مجدد وی بر اعتدال و دوری از افراط اشاره کرد.

در هیمن راستا خبرنگار بی باک گفتگویی داشته با دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی که در ادامه تقدیم می گردد.

بی باک: چرا آقای هاشمی این روزها از رابطه نزدیک خود با رهبری سخن به میان می آورد؟

قدیری ابیانه: قطعا تمام افرادی که به تبعیت از رهبری تاکید می کنند باید خود نیز در عمل به آن پایبند باشند. البته نفس این تاکید و تبعیت از رهبری در صورت عملی شدن مثبت است اما ممکن است هر کسی حتی از دوستداران و پیروان ولایت دیدگاه متفاوتی داشته یا راه حل های متفاوتی برای مسائل قائل باشند. مهم این است که افراد در نهایت، نظر رهبری را برای خود حجت بدانند و به آن عمل نماید. هر کسی چنین کند می توان گفت در مسیر صحیحی قرار دارد.

مقام معظم رهبری به همه ی اطلاعات دسترسی داشته است و بر همه ی دستگاه ها اشراف دارند، طبیعتا با توجه به تجربه مدیریتی و فقاهتی، تصمیمات و نظرات ایشان برترین نظرات است.

اینکه نباید بین پیروان ولایت و دوستداران نظام اهانت یا دشمنی باشد و باید نقدهایی که صورت می گیرد محترمانه ، سازنده و دوستانه باشد حرف درستی است اما مساله این است که چه کسانی را می توانیم دوستان انقلاب و نیروهای درون نظام تلقی کنیم؟

 طبیعتا فتنه گران و همه کسانی را که در سال 88 همسو با اسرائیل و آمریکا و تمام گروه های ضد انقلاب بودند و مورد حمایت آنان قرار گرفتند را نمی توان درون نظام تلقی کرد.

بی باک: منظور از "اعتدال" چیست؟

در انتخابات سال 88 اعتدال بدین معنا بود که مدعیان تقلب در انتخابات، مطابق قانون و با ذکر مستندات، طرح شکایت کنند و به نظر مراجع قانونی تمکین نمایند نه اینکه بگویند هیچ یک از روال و مراجع قانونی را قبول نداریم و فقط نظر منِ نامزد ولو اینکه با ملاک های جمهوریت و اسلامیت نظام و با قوانین و منافع کشورمان مغایرت داشته باشد، بایستی عملی شود.

 اعتدال یعنی التزام به قانون اساسی و برائت جستن از قانون شکنان، آشوبگران روز عاشورا و محکوم کردن فتنه 88 و نه خداجو نامیدن اهانت کنندگان به امام و رهبری و مطرح کردن طرح جمهوری ایرانی در مقابله با جمهوری اسلامی.

بی باک: با توجه به اظهارات اخیر آقای عسگراولادی درباره سران فتنه و اشارات آقای هاشمی به آن، نظر شما در این باره چیست؟

بنده ضمن احترامی که به آقای عسگراولادی قائلم در رابطه با اظهارات وی در آنجا که موسوی و کروبی را راس فتنه ندانسته اند، اگر منظور او این بوده است که برنامه ریزان، هدایت کنندگان و حمایت کنندگان و تامین کنندگان مالی، آمریکا و اسرائیل و انگلیس بوده اند و موسوی و کروبی و امثال آنها پیاده کنندگان طرح های دشمنان ملت ایران بوده اند، این برداشت امر دیگری است اما با این حال این موضوع چیزی از جرم آنها نمی کاهد. بنده معتقدم موسوی و کروبی با علم و آگاهی علیه انقلاب اسلامی با دشمن همصدا و همراه شده اند و خود را در اختیار آنها گذاشتند.

با این حساب موساد و CIA و اینتلیجنت سرویس عامل و راس توطئه در ترور دانشمندان هسته ای هستند اما افرادی که در نصب بمب به ماشین دانشمندان هسته ای ما اقدام کردند هم راس توطئه نبودند و فقط مزد بگیران خودفروخته ای بودند که در مسیر منافع غرب و بر علیه منافع ایران دست به جنایت زدند و ترورها را انجام دادند و لذا مستحق اعدامند.

اگر قرار باشد تقصیر را فقط بر گردن راس خارجی فتنه بدانیم پس ترور کنندگان دانشمندان هسته ای کشورمان را نیز باید تبرئه کنیم و همچنین باید شمر را تطهیر نماییم و فقط یزید را محکوم کنیم، چون دستور مقابله با خاندان امامت و به شهادت رساندن آنان را یزید صادر کرد و پذیرفتن شمر را در جبهه خودی اعتدال تعریف نمائیم. البته خوشبختانه مردم ایران اینگونه نمی اندیشند.

بی باک: برخی مسئولین می گویند اگر سران فتنه توبه کنند می توانند به آغوش نظام برگردد؟

 هر کس توبه کند و از کرده خود واقعا پشیمان شود می تواند به آغوش نظام برگردد؛ اما نه به این معنی که به مصادر مدیریتی برگردد و یا از مجازات عمل خویش رهایی یابد و این توبه نفی حکم مجازات نیست. بنظر بنده حتی با توجه به ارتکاب چنین جرائمی، افراد صلاحیت حضور در دستگاههای حکومتی را هم ندارند.

کسانی که آگاهانه بر آتش فتنه دمیدند و یا در مقابل فتنه ای که اصل و اساس اسلام و نظام اسلامی را هدف قرار داده بود عامدانه سکوت یا مماشات کردند را نمی توان خودی نامید. سران فتنه حتی اگر توبه کنند و عذر خواهی نمایند نمی توانند و نباید در مصادر امور قرار گیرند.

بی باک: تکلیف اتهامات فرزندان هاشمی رفسنجانی چیست؟

فرزندان هاشمی مثل فرزندان هر ایرانی دیگر مسئول اعمال خود هستند و نباید تفاوتی بین آن ها و مردم عادی در مقابل قانون باشد. تکلیف آن ها را باید قوه قضائیه تعیین کند زیرا مرجع تعیین صحت اتهامات قوه قضائیه است.

بی باک: دلیل عدم برائت آقای هاشمی از اعمال فرزندانش چیست؟

این نقطه ضعفی است که باید خود او درباره آن توضیح دهند. ساختگی خواندن نوار ویدئویی را هر چند می توان نوع غیر مستقیمی از برائت ارزیابی کرد ولی چنین ادعایی هیچکس را قانع نکرد. نوار به نظر بنده واقعی است و بر این باورم که خودشان هم می دانند که نوار واقعی است.

دادستان موظف است به اتهامات فرزندان هاشمی رسیدگی کند و تحقیقات لازم را بنماید و نتایج آن را در اختیار قاضی قرار دهد و در نهایت این قاضی است که در مورد نوع و جزای جرم تصمیم می گیرد و همگان باید تسلیم نظر قاضی باشند.

بی باک: عملکرد دستگاه قضا در قبال فرزندان آقای هاشمی را چگونه ارزیابی می کنید؟

 دستگاه قضایی در رسیدگی به اتهام فرزندان هاشمی قاطعانه عمل می کند و نشانه آن هم زندانی بودن فائزه هاشمی و وثیقه سنگین مهدی هاشمی است.

به نظر من با توجه به اسناد و مدارک، جرم امنیتی مهدی هاشمی قطعی است و جرم وی نسبت به دیگران سنگین تر می باشد زیرا به عنوان مامور از طرف دانشگاه آزاد و با حقوق بیت المال به انگلستان سفر کرد.

با توجه به مکالمات ضبط شده، مهدی هاشمی را می توان عامل ترغیب ضد انقلاب به فعالیت علیه نظام معرفی کرد. او به جای اینکه در جهت مصالح اسلام و انقلاب و وظایف محوله عمل نماید به ارتباط با عناصر ضد انقلاب پرداخته و آنها را به جو سازی و فعالیت علیه نظام ترغیب نموده است.

۹۱/۱۱/۱۲

نظرات  (۲)

۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۵ عاشقان انقلاب و رهبری
ما فرزندان انقلاب از فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی مخصوصا آقا مهدی و فائزه خانم خواستاریم که بیشتر از این مایه خجالت و آبروریزی و بدنامی پدرشان نشوند. آیت الله هاشمی رفسنجانی بر گردن همه ما حق دارد و بعد از مقام معظم رهبری دومین مسئول مهم کشور است.  این دو فرزند حق ندارند از موقعیت خود و دل رحمی و محبت پدرانه آقای رفسنجانی سوء استفاده کنند.  یادمان هست که احمدی نژاد در مناظره با موسوی با گفتن عبارت" فرزندان هاشمی دارند چکار میکنند؟" توانست رئیس جمهوری را از آقای میر حسین بگیرد و باعث ریزش رای ایشان شود. میدانیم رقبای اصلی ایت الله از ایشان انتظار دارند که مانند خودشان فزندان ناخلف خود را به جوخه اعدام بسپرد. پس شما ای دو فرزند ناخلف یا حتی خلف بدنام شده، بیایید و از کارهایتان تبری جسته و اعلام جدایی افکار و کردارتان از پدر بنمایید. وگرنه بیم آن رود که اتفاقات ناخوشایندتری در آینده بیافتد. امیدواریم بیان این عباران موجب تکدر خاطر نشود. و من الله التوفیق
 دوستدار انقلاب و پدرتان 
برنامه ریزان، هدایت کنندگان و حمایت کنندگان و تامین کنندگان مالی، آمریکا و اسرائیل و انگلیس بوده اند و موسوی و کروبی و امثال آنها پیاده کنندگان طرح های دشمنان ملت ایران بوده اند،

این مطلب به نقل از سایت دکتر قدیری ابیانه www.ghadiri.ir می باشد.
اقای قدیری پس ان جمعیتی که به حمایت اقای موسوی راهپیمایی کرد جز ملت نبود ؟لطفا پاسخ دهید .مگر حرف حق و منطق با شما نیست ؟
پاسخ:
سلام
من نگقتم آن جمعیت عامل استعمار بودند. بلکه عده زیادی از آنها فریب خوردند و بعد هم به اشتباه خود پی بردند. گذشت زمان خیلی چیزها را روشن کرد. سران فتنه که ادعا می کردند تقلب شده در جلسات خصوصی و محرمانه اذعان کردند که شعار تقلب دروغی بزرگ بود.
به هر حال آقایان موسوی و کروبی می دانستند که دروغ می گویند. در حالی که بسیاری از افرادی که تظاهرات کردند این دروغ را باور کرده بودند. فرق است بین کسانی که فریب می دهند و فریب می خورند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">