پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ

۰

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسن قدیری‌ابیانه بعد از ظهر امروز در همایش بررسی انقلاب اسلامی ایران و تحلیل مسائل روز که در سالن اجتماعات دانشگاه علامه دهخدای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ادواردو آنیلی فرزند یک سوپر میلیاردر ایتالیایی با درآمدی معادل سه برابر درآمد نفتی ایران بوده که در 20 سالگی با دیدن قرآن کریم در کتابخانه و خواندن آن به دین اسلام روی آورد.

قدیری‌ابیانه افزود: ادواردو که حاصل ازدواج یک مرد مسیحی با یک زن یهودی بود، پس از گذشت سالها از مسلمان شدن خود تصمیم گرفت به ایران بیاید و در حوزه علمیه قم تحصیل کند؛ اما او را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به اینکه مسلمان شدن این شخص نشانه حقانیت اسلام نیست، ادامه داد: از آنجا که حقانیت اسلام یک امر روشن است و مسلمان شدن یا ارتداد یک شخص نشانگر حقانیت و یا عدم حقانیت آن محسوب نمی‌شود، می‌توان گفت اسلام آوردن آنیلی نشان‌دهنده حق‌طلبی اوست.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه در مسیحیت تحریفی، عقل بزرگترین دشمن ایمان به شمار می‌رود، تصریح کرد: بر اساس این تحریفات، انجیل و کلیساها افراد را در بدو تولد گناهکار قلمداد کرده و آنان را تنها در صورت غسل دادن نوزادان پاک شده از گناه می‌دانند.

وی این تحریفات را مایه انزجار افراد از مسیحیت برشمرد و بیان کرد: علی‌رغم اینکه در دین مسیحیت افراد برای پاک شدن از گناهان باید علاوه بر پرداخت هزینه، نزد کشیش به گناهان خود اعتراف کنند، در دین اسلام نقل کردن گناهان خود نیز گناه محسوب شده و باید توبه را در درگاه خداوند به جای آورد.

قدیری‌ابیانه اذعان کرد: در چنین شرایطی با وجود عقلانیت موجود در دین اسلام و تحریفات متعدد در سایر ادیان، اسلام آوردن افراد غیر مسلمان همچون آنیلی موضوع عجیبی نیست؛ بلکه اگر فرد منصفی با وجود به کار گرفتن عقلانیت خود مسلمان نشود، جای تعجب دارد.

وی با اشاره به مسلمان شدن لوکا گائتانی لوواچلی دوست ادواردو فرزند سلطان شراب ایتالیا پس از آگاهی از فلسفه حجاب، تصریح کرد: به شهادت رساندن این فرد چند سال پس از شهادت آنیلی و خودکشی جلوه دادن او در رسانه‌های ایتالیا، ادعای آزاداندیشی در این کشورها را زیر سئوال برد.

کارشناس عالی مسائل استراتژیک در وزارت امور خارجه در خصوص فلسفه حجاب اذعان کرد: در اسلام زیبایی و جذابیت نعمت است ولی نباید به ارزش اجتماعی تبدیل شود، در کشورهای غربی ارزش اجتماعی زن به ظاهر او وابسته است؛ به طوری که زنان بالای 30 سال به دلیل از دست دادن تدریجی جذابیت ظاهری، شأن اجتماعی خود را نیز از دست می‌دهند.

قدیری‌ابیانه یادآور شد: تبیین فلسفه حجاب برای زنانی مکزیکی که مسلمانان را متحجر می‌خواندند، در موارد متعددی منجر به اسلام آوردن آنان شده است.

۹۲/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">