پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۵۹ ب.ظ

۲

خبرگزاری بهار از سایت‌های ایجاد شده به نفع جریان انحرافی در خبری دروغ در مورد ماجرای وزارت کشور چنین دروغ پراکنی کرد:

 فردی به هنگام کنفرانس خبری مشایی با رساندن خود تریبون، ضمن به هم ریختن سخنرانی مشایی فریاد برآورد که می‌خواهد ”از مجسمه های مستهجن مشایی سخن بگوید”.

این فرد خود را قدیری ابیانه معرفی کرد و گفت که خود نیز کاندیدای ریاست جمهوری است. این اقدام قدیری ابیانه با اعتراض خبرنگاران حاضر در کنفرانس مواجه شد. اما او به برخی از آنان حمله کرد و از جمله خبرنگار شبکه ایران را مورد ضرب و شتم قرار داد.

فیلم صحنه به تشنج کشیدن جلسه قدیری ابیانه در وزارت کشور توسط عامل انحرافی

ماجرای تلاش خبرنگار دولت برای برهم زدن جلسه قدیری ابیانه.

در پی اقدام قدیری ابیانه، حامد طالبی دبیر سیاسی خبرگزاری فارس نیز ضمن نزدیک شدن به خبرنگار شبکه ایران، مستقر در سالن کنفرانس، او را با تعابیری زشت مورد خطاب قرار داد و به صورت او آب دهان پرتاب کرد.

آخرین خبرها حاکی است که خبرنگاران فارس هم راستا با اقدام قدیری ابیانه، سالن کنفرانس را به هم ریخته و در حال شعار علیه مشایی و ضرب و شتم خبرنگاران شبکه ایران هستند.

//bayanbox.ir/id/7234187013185955449?view

مأموران حراست، هر چند با تأخیر  در حال هدایت آشوبگران به بیرون از سالن کنفرانس هستند. قدیری ابیانه از حامیان پرو پا قرص هاشمی و رییس دفتر مشارکت‌های مردمی وی بود. قدیری در انتخابات ۸۴ از مسئولان ارشد ستاد هاشمی بود.

۹۲/۰۲/۲۲

نظرات  (۲)

۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۱۸ مهدی فدائیان
آقای قدیری
این رو هم ببینید خوبه :
http://www.m-j-n.blogfa.com/post-72.aspx

گاف جدید بهارنا

متن خبر حمله به شما که بهارنا منتشر کرده بود رو تغییر دادن!
واه دروغ نگو کلک. تو هم اینجوری میخوای معروف بشی؟ میترسم ازت عکس و اینجور چیزها فردا پخش بشه. آخه تو هم بعضی وقتها اشتباه کردی! نه؟ البته طوری نیست چون تو هم آدمی دیگه. نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">