پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۵ ب.ظ

۷

شعار عامل مشایی در نشست خبری روحانی.

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۵ ب.ظ

چرا عامل مشایی شعار داد «روحانی یادت باشه میر حسین باید باشه»

قانون آنلاین نوشت: روزهایی که برای پوشش خبری روزهای داغ ثبت نام انتخابات در وزارت کشور حاضر شده بودیم آنقدر دوستی میان اصحاب رسانه بالا بود که بچه ها چهره های یک دیگر را به خاطر سپرده بودند.روز آخر که جوانفکر و مشائی برای ثبت نام حضور پیدا کرده بودند از صبح آن روز چهره جدیدی در میان ما پیدا شده بود که برای همه ما غریبه بود و هیچ نشانی از مشخصات یک خبرنگار نداشت.

شعار دهنده حامی مشائی و جوانفکر

این داستان ادامه داشت تا جاییکه جوانفکر بعد از ثبت نام پشت تریبون رفت و خبرنگاران وی را به نقد کشیدند.هنگامی که یکی از خبرنگاران دلسوز خطاب به جوانفکر که خود را از اهالی رسانه می دانست، فریاد زد "ما از شما برائت می جوییم" آن فرد بی هویتی که از صبح در میان خبرنگاران با چراغ خاموش حرکت می کرد، با چهره ای برافروخته و صدایی بلند خطاب به اصحاب رسانه فریاد کرد:" از طرف ما حرف نزنید و حرف خودتان را بزنید".داستان همچنان ادامه داشت و پیش می رفت.تا زمانی که مشائی برای ثبت نام آمد و همان فرد بی هویت به تشویق کردن و صوت هورا مشغول شد.مشایی آمد و رفت.قدیری ابیانه که از مخالفان سیاست مشائی بود و ناگفته هایی بریا رو کردن اسرار مشائی داشت پشت تریبون رفت و در جایگاه یکی از نامزدها که از حق سخنرانی برخوردار بودند شروع به صحبت کرد.وی در حال رو کردن دست مشائی بود که کم کم وزرات کشور صدا و نور وی را قطع کرد و در نهایت نیز شخصی از طرفداران مشائی با حمله به سمت ابیانه و شکستن میکروفن های خبرنگاران مانع از افشای حقیقت شد. فرد مهاجم به سرعت محل را ترک کرد و خبرنگارانی که متضرر شده بودند و میکروفن هایشان شکست به دنبال وی رفتند ولی در این میان همان فرد بی هویتی که از صبح در ستاد انتخابات هرز می پرید با خبرنگاران دست به یقه شد.آن روز با وساطت حراست وزارت کشور تمام شد و رفت.

طرفداران انحراف مخالفان اعتدال

روزگار در گذر بود تا مردم ایران حماسه آفریدند و پای صندوق رفتند. رئیس جمهور منتخب، حسن روحانی انتخاب شد. حسن روحانی بعد از تجدید پیمان با امام راحل و مقام عظ

مای ولایت به میان خبرنگاران آمد تا به

سوالات آن ها پاسخ دهد. از فارس، ایسنا و کیهان   گرفتته تا بی بی سی و ان بی سی و الجزیره سوال کردند. همه چیز آرام بود تا آن بی هویتی که روزهای ثبت نام را به هم ریخته بود دوباره سر و کله اش پیدا شد..وی که خود را خبرنگار رسانه های بی هویت تر از خودش معرفی کرده بود و وارد نشست خبری شده بود در میان روند آرام نشست شروع به اغتشاش و سر و صدا کرد.فرد مورد نظر بدون نوبت و اجازه از میان حضارخطاب به رئیس جمهور منتخب مردم فریاد کرد:" شما به خاطر این شعار های ما که سر دادیم و گفتیم :"روحانی یادت باشه میر حسین باید باشه" رئیس جمهور شدید و باید به قولتان عمل کنید.

عکس العمل روحانی

روحانی بی توجه به فرد مجهول به نشست ادامه داد و مسئول نوبت دهی به خبرنگاران خطاب به فرد اغتشاش گر گفت: اگر شما سوالی دارید بیاید پشت تریبون و از اینجا بیان کنید.برای مدتی فرد بی هویت که در ستاد انتخابات از مشایی و جوانفکر طرفداری می کرد ساکت ماند و باز با چراغ خاموش به سمت تریبون رفت.لحظات آخر نشست خبری بود که فرد بی هویت با جنجال شروع به فریاد کرد که :"نمی گذارند حرف بزنم، وقتی این ها نمی خواهند من که نمی توانم کاسه داغتر از آش شوم" در همین حوالی بود که فریاد سر داد :"روحانی یادت باشه میر حسین باید باشه" و بعد با ضربه زدن به خبرنگاران که در صف بودند با دست پاچگی محل را ترک و فرار کرد.

۹۲/۰۳/۲۸

نظرات  (۷)

کینه هم حدی دارد خدا به شما فرصت توبه را بدهد
پاسخ:
اولا این مطلب عینا به نقل از رسانه ها نقل شده و نوشته بنده نیست. فقط آن را نقل کرده ام. در خیلی از سایت ها آمده است. ثانیا آیا برای شما جای سوال نیست که عضو ستاد مشایی چنین شعاری بدهد؟ اگر یکی از اصلاح طلبان چنین شعاری داده بود جای تعجب نداشت. اما عضو تیم مشایی چرا؟ واقعا برای بنده که جای سوال دارد. به نظرم باید در مورد او تحقیقات توسط مراجع ذی صلاح صورت گیرد تا حقایقی آشکار شود.
ضمنا این مطلب چه ربطی به کینه دارد؟! از اینکه دعا کردید خدا فرصت توبه را به بنده بدهد متشکرم. خدا چنین توفیقی را به همگان عطا فرماید. ان شاء الله
منکه نفهمیدم شما طرفداری جلیلی هستید یا روحانی این  پاسخی که در جواب س.ا دادید به مفهم طرفداری از سیاستهای آقای روحانی .و نقض سیاستهای آقای جلیلی در سمت دبیری شورای امنیت ملی هست پس با این حساب شما اشتباه می کردید که در دوران انتخابات از جلیلی حمایت می کردید 
پاسخ:
اینکه اسرائیل موفق به جنگشود چیز یگری است. اواکنون از این نظر دچار مشکل سده است ولی از طرف دیگر دشمن که می توانست ناچار به عقب نشینی  از تحریم ها شود عقب نشینی را به تاخیر می اندازد. البته باز احتمالا فشار را تشدید می کند تا میزان پایبندی را بیازماید. یعنی اگر کوتاه نیاییند فشار بیشتر می شود تا عقب نشینی صورت گرد. اگر دولت خود را محکمدر دفاع از حقوق ایران نشان دهد و تصور عقب نسینی از حقوق ایران را باطل کند آنگاه چاره ای جز عقب نشینی نخواهد داشت.
به نظرم دیدگاه مقاومت کارسازتر است.
دو جریان در غرب در مورد بی فایده بودن فشارهای اقتصادی تاکید می کنند. گروهی که می گویند فشار و تحریم بی فایده است پس باید به جنگ روی آوریم. دوم گروهی که می گویند فشار و تحریم بی فایده است پس باید حقیقت هسته های شدن ایران را بپذیریم وتعامل کنیم. اسرائیل از نوع اول است. اما آیا ایران می تواند جهان را به سمت جنگ با ایران ببرد. مشکلات و یز قدرت بازدارندگی ایران چنین اجازه ای به آنها نمی دهد. آن بخش از پاسخ آقای روحانی که گفت وقت غنی سازی ذشته است برای غربی ها ناامیدکننده است. ضمنا ما نباید همه چیز را فقط سیاه یا سفید ببینیم. طیف وسیعی از رنگها بین این دو وجود دارد.
آقای حمید همین میر حسین شما می دانید چند خانواده را داغدار کرد با لجبازی شروع به اعتراض کرد از تغلب حرف زد بیانیه داد شروع کردند به تحریک مردم که تغلب شده هرمسئولی هم سراغش میرفت اصلا قبول نمی کرد می گفت انتخابات باید باطل بشه اگر انتخابات باطل میشود اون وقت باز یه عده دیگه جنجال می کردند که چرا باطل شده  بازم تظاهرات میشد پس امکان ابطال انتخابات وجود نداشت ولی موسوی متاسفانه میگفت مرغ یه پا داره البته رهبری خیلی بزرگواری کرد که ایشان را دادگاهی نکرد فقط حبس خانگی برای ایشان در نظر گرفته شد اگرم ایشان در اون دوره صبوری می کردند و خیانت نمی کردند و پیام تبریک برای رئیس جمهور منتخب می فرستادند نه تنها چیزی از ایشون کم نمیشد بلکه مورد ستایش و تشکر هم واقع میشد و این دوره هم می توانست در انتخابات شرکت کند و رئیس جمهور شود 

سلام. سایت وبگردی بیست وسی یه مطلب از یه روزنامه اسرائیلی به عنوان" چرا  رژیم اسرائیل از رییس جمهوری روحانی میترسد؟" زده.میخواستم بپرسم تحلیل شما در مورد این موضوع چیه به نظر شما آیا واقعا اسرائیل از رییس جمهوری روحانی میترسه؟! اگه  واقعا اینجوریه یعنی ماهایی که به دکتر جلیلی رای دادیم سر کار بودیم؟!

پاسخ:
اسرائیل از این جهت ناراحت است که می بیند کشورها امیدوار به راه حل مذاکراتی شده اند و این اسرائیل را که خواستار ورود به مرحله جنگ است ناامید می سازد. البته این امیدواری موجب می شود که عقب نشینی از تحریم ها را نیز به تاخیر بیاندازند. پاسخ های آقای روحانی به خبرنگاران در زمینه سیاست خارجی هوشمندانه بود.
اقای قدیری خوب کم آوردی نمیخوای بفهمی محبوبیت میرحسین موسوی از شماها و امثال شما ها 1000 برابر بیشتر است امثال شما ها منفورید بین مردم .
پاسخ:
میر حسین محبوب اسرائیل است. باور ندارید؟
در خبرآنلاین خواندم که اعضای شورای شهر قصد دارند مجسن هاشمی را به عنوان شهردار تهران انتخاب کنند از شنیدن این خبر متعجب شدم چون شهردار باید توسط وزارت اطلاعات ونهادهای امنیتی تائید شود ایشان حتی برای شورای شهر هم تائید نشده  ظاهرا  اعضای شورای شهر که نصفشان اصلاح طلب هست قصد شوخی با ما را دارند و جالب اینکه آقای محسن هاشمی هم عنوان می کند در حال فکر کردن هست 
ولی مسئله یه کم عجیب هست اینجا چند سوال باقی می ماند
1- آیا طرفداران مشائی حامی موسوی هستند؟ ولی موسوی که با دولت مخالف بود و طبیعتا نباید هیچ قرابتی بین مشائی و موسوی داشته باشد وهمین که طرفداران مشائی از این شعار موسوی باید باشه چه سودی می برند؟
2- نکته عجیبی که اینجا وجود دارد آن هست که هیچ کس بدون داشتن کارت خبرنگاری نمی توانست در آنجا حضور یابد ایشان چگونه توانسته وارد بشود آیا با حراست هماهنگ بوده؟
3- شما کاملا مطمئن هستید که ایشان دقیقا همان فردی هستند که کنفرانس شمارا به هم ریخته؟ اگر طرفدار مشائی باشد طبیعی هست که باید کنفرانس شمارا به هم بریزد ولی اینجا چه سودی می برد اینجا که دیگر کسی نیست که بر علیه مشائی حرف بزند؟
پاسخ:
او به هم نریخت. کس دیگریبود که به هم ریخت. ولی او جزو یارانش بود و با خبرنگران درگیر شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">