پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸ ب.ظ

تصاویری از ازدواج با حیوانات در غرب.

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸ ب.ظ

http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2011/10/index.php_.png

http://www.hamechibazar.ir/wp-content/uploads/3621.jpg

http://20ist.com/wp-content/uploads/2012/04/Monaliza-3.jpg

http://www.iiiwe.com/image/external/600x0/V2hVcFNwVCVcNVcoUXxYewl5A3hUaQMhADcGPgk3AG9WblhuWiMAYlRoDTAMIVlmVDkGMgIxCz5WcwZ_DjFRZVdlVXJTY1QxXDdXdVEjWGIJegNlVGEDNAAnBjoJOABvVmRYJ1pnAHFUYA,,.jpg

http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2011/10/index.php_.png

http://www.iiiwe.com/image/external/600x0/V2hVcFNwVCVcNVcoUXxYewl5A3hUaQMhADcGPgk3AG9WblhuWiMAYlRoDTAMIVlmVDkGMgIxCz5WcwZ_DjFRZVdlVXJTY1QxXDdXdVEjWGIJegNlVGEDNAAnBjoJOABvVmRYJ1pnAHFUYA,,.jpg

http://www.hamechibazar.ir/wp-content/uploads/3621.jpg

http://20ist.com/wp-content/uploads/2012/04/Monaliza-3.jpg

۹۲/۰۳/۳۰

نظرات  (۱۷)

چرا عصبی میشید آقای ابیانه گفتم اگر بپذیریم چون منبع در عرف محققین کاملا معتبر نبود استناد به خود متن قانون جزای آمریکا اگه میکردید مستند تر بود. ثانیا سخن بنده روشن بود گفتم در شرایط عادی هم آیا قانونی وضع شده یا خیر جنگ شرایط اضطرار هست مثلا ببینید در اسلام اگر شرایط اضطرار کاملا صدق کنه شما میتونید برای حفظ اموالتون آدم هم بکشید قطعا حرمت نفس و کشتن انسان که بالاتر از رابطه جنسی هست که شما میگید ولی اسلام این اجازه رو داده همه حرف اینه آیا شهروندان آمریکا ماده قانونی صریحا این اجازه رو بهشون داده که این عمل رو انجام بدن؟« شرایط عادی نه شرایط جنگ» یا این فقط خرده فرهنگ عده ای در اونجاست مثل بد حجابی در ایران
بازم ممنون از پاسخگویی تون
پاسخ:
سلام. بنده عصبانی نشدم. قانون مذکور مختص شرایط جنگی نیست. کلی وضع شده است. کما اینکه ازدواج آن خانم با آن الاغ جرم محسوب نمی شود. در شرایط جنگی هم نبودند. بنده نگفتم مردم همه با حیوان ازدواج می کنند کما اینکه همجنس بازی فراگیر نیست. ولی رایج و قانونی است.
به هر حال امروزه سایتهای غربی پر است از رابطه جنسی حیوان و انسان. حتی بازار زیادی دارد. حتی برخی مراکز به تولید حیواناتی می پردازند که برای اینکار مناسب تشخیص داده می شوند. از توضیح بیشتر معذورم.
مگر در قرآن خطاب به آقایون نیومده که اگر می ترسید که عدالت را نتوانید بین زنانتان رعایت  کنید به همان یک زن رضایت بدهید ؟ چرا این رو ذکر نمی کنید در کتابتون ؟ آقایونی که دنبال همسر چندم میرن می تونن عدالت رو رعایت کنن ؟ زن اول کجا جایگاهی بهتر داره ؟ اتفاقا به تدریج فراموش میشه و نسبت به خواسته های روحی و وجسمی او بی توجهی میشه و این یک واقعیته که نه فقط در خانواده خودم بلکه در چند خانواده دیگه که با همچین موردی روبه رو شدند به عینه دیدم ، خب زنی که مسن شده و زیبایی جوانی اش رو نداره  اگر با بی توجهی روبرو بشه ممکن نیست به فساد بیفته ؟  نه خیر خبری از لجبازی نبود  بلکه پدرم قسمت عمده توجه و ثروتش رو در اختیار زنش که بیست سال از مادر من کوچکتر و بنابراین عزیزتر بود گذاشت !  قصد فاش کردن مسائل خانوادگیم رو نداشتم فقط می خواستم بدونین چیزهایی وجود داره که شاید شما لمس نکرده باشید اما وجود دارند 
این قانونی رو هم که آوردید اگر بپذیریم در شرایط اضطرار حکم قضیه رو بیان میکنه نه شرایط معمولی مثلا در اسلام خوردن گوشت سگ حرامه ولی اگه کسی به درجه ای برسه که خطر هلاکت براش باشه میتونه گوشت سگ رو بخوره به قول فقها ضرورت ها ممنوعیت ها رو از بین میبره« الضرورات تبیح المحذورات»البته قبول دارم که سنای آمریکا دامنه اضطرار رو گسترش داده ولی خواهشا به ماده قانونی بیارید که این عمل رو در شرایط عادی و برای شهروندان مباح بدونه
با تشکر از صبر و پاسخگویی تون
پاسخ:
چرا اگر بپذیرید؟ قانون شده و منبعش را هم ذکر کردم. شرایط اضطرار چیست؟ در اسلام شرایط اضطرار برای حفظ جان است. آمریکا وقتی این قانون را وضع کردند یعنی آزاد است. به هر بهانه ای می خواهد باشد. در قانون نیامده که جایی باید شرایط اضطرار را تایید کند. یعنی تشخیص به میل خودش است. البته نباید حیوان صغیر باشد!!!!!
ازدواج با حیوانات را در محضر ثبت نمی کنند اما همانطور که به راحتی می توان دید هیچ منعی برای آن خانم یا آقا برای ازدواج باالاغ مشاهد ه نمی شود. جشن ازدواج هم برگزار و از رسانه های گروهی نیز دعوت می کنند.
مساله بعدی ازدواج موقته  که در کتاب بهش اشاره کرده بودید ، ازدواج موقت برای مردان و زنان مجرد چیز خوبیه اما اینجا یک مساله وجود داره: وقتی دختری حق نداره بدون اذن پدرش ازدواج کنه چه دائم چه موقت رواج ازدواج موقت در جامعه در واقع کمکی به رفع نیازهای دختران نمی کنه 
شما در کتاب اشاره کردید که یه دختر خانم می تونه با مراجعه به دادگاه اجازه ازدواجی رو که پدر بهش نداده از قاضی بگیره! تصور کنید دختری که برای حق ازدواج (که از حقوق طبیعی هر انسانه) مجبور بشه به دادگاه مراجعه کنه ، قطعا این باعث تیره و تار شدن روابط بین او و خانواده اش می شه و مشکلات بسیار زیادی رو برای او بوجود میاره ، و اصولا این نوعی توهینه اگر به زن بخاطر زن بودن اجازه تصمیم گیری در باره ازدواجش رو ندیدم و ادعا کنیم که یک مرد (پدر یا پدربزرگ که ممکنه از نظر فکری بسیار عقب تر از دختر باشند) صلاح اون رو بهتر از خودش تشخیص میدن ، کمااینکه ادعا  می کنیم که دختران زدوتر به بلوغ فکری می رسند !  ممنون که به سوالات قبلی پاسخ دادید 
پاسخ:
ازدواج موقت نباید جای ازدواج دائم را بگیرد. تعدد زوجات و یا ازدواج موقت به عنوان درمان در شرایط خاص است.
ضمنا در اسلام از زمانی که بلوغ حاصل می شود اجازه ازدواج داده شده است. ضمن اینکه چون زن احساساتی تر از مرد است و این از ویژگیهای زنانه است که بهعنوان یک زنامر مثبتی است. برای اینکه این احساسات در تصمیم به آن مهمی غلبه نکند بویژه در ازدواج اول که زن تجربه ازدواج ندارد، اذن پدر به عنوان دلسوز دختر خواسته شده است تا بر اساس احساسات خام عمل ننماید.
اگر باعث تخریب روحیه و پریشانی همسر اول بشه چطور ؟ باز هم مجازه ؟ ما ادعا می کنیم که نگران زنان مجردی هستیم که خاستگار مجرئ نداردند! چطور نگران زنانی که با سختی های ابتدای زندگی یک مرد دست و پنجه نرم می کنند و با ازدواج دوم مرد دچار مشکلات روحی می شوند  نیستیم ؟ شما تاثیر ازدواج دوم مردها رو از نزدیک دیدید ؟ من دیدم ، در خانواده خودم ، زندگی ما بعد از ازدواج دوم پدرم از هم پاشید ! شما جواب ندادید که آیا حاضرید این اتفاق برای یکی از عزیزان خودتون بیفته ؟
پاسخ:
چون وضعیت غرب را دیده ام که چه بر سرشان آمده است خدمتتان می گویم. زن اول را طلاق می دهند برای ازدواج با زن دوم. یا همزمان معشوقه پنهانی دارند.
اگر با تعدد زوجات تعداد زن و مرد مجرد به تعادل برسد آنگاه عملا تعدد زوجات منتفی می شود چون زنی که بتواند با مجرد ازدواج کند عملا با متاهل ازدواج نمی کند.
اگر زن اول لج بازی نکند و زندگی خود را خراب نکند می تواند بهتر زندگی کند. چون زن اول بودن بهتر از طلاق گرفتن است. اگر قرار باشد از بستگان بنده به فساد کشیده شوند ترجیح می دهم که همسر دوم مردی شوند تا اینکه به گناه بیفتند. در مورد شما آیا لج بازی های مادرتان زندگی را بر هم نزد؟
ما باید این فرهنگ را در کشورمان جا بیاندازیم که همه زنان حق ازدواج و مادر شدن را دارند. در کشورهایی که زنان این امر را پذیرفته اند فساد رو به گسترش نیست.
آقا مستدل و مستد یعنی یک ماده قانونی بیارید که در کشوری این عمل مجاز هست والا ممکنه خرده فرهنگ در هر کشوری وجود داشته باشه مثلا در کشور ما نعوذ بالله یه عده همجنسگرا باشن واین اعلام هم کنن ولی این جرم هست و مباح نیست حالا شما یه ماده قانونی تو یه کشور اروپایی که همچین اجازه ای رو داده بیارید ما هم قانع میشیم
پاسخ:

صفحه 166 کتاب زن در اسلام و غرب تالیف قدیری ابیانه

آزادی رابطه جنسی با حیوانات توسط مجلس سنای آمریکا

مسئولان بلندمرتبه ارتش آمریکا امیدوارند با آزادی رابطه جنسی نظامیان ارتش با حیوانات، آمار تجاوزات درون‌سازمانی ارتش آمریکا رو به کاهش گزارد. مجلس سنا آمریکا با لغو قانون مجازات نظامیان ارتش آمریکا که به برقراری روابط جنسی با حیوانات تمایل دارند، موافقت کرد.

   به گزارش بولتن‌نیوز 3 دی 1390 مجلس سنای آمریکا طرح لغو مجازات برای نظامیان همجنس‌گرا و سربازانی که با حیوانات روابط جنسی انجام می‌دهند، با 93 رای موافق و هفت رأی ممتنع به تصویب رساند. این قانون در حالی در ایالات متحده به‌تازگی به تصویب رسید که تا پیش از این بر اساس ماده 125 آیین دادرسی نظامی ارتکاب لواط با انسان، همچنین برقراری رابطه جنسی با حیوانات را غیر قانونی دانسته بود و هر شخص نظامی که با همجنس خود و یا حیوانات رابطه جنسی برقرار می‌کرد، در صورتی که اتهام وی به اثبات می‌رسید، در دادگاه نظامی محاکمه می‌شد.

    به موجب این قانون:

الف) هر فرد مشمول این فصل از قانون که مرتکب جماع نفسانی غیرطبیعی و خلاف اصول متعارف با فرد دیگری، اعم از همجنس یا جنس مخالف و یا با یک حیوان گردد، محکوم به جرم لواط خواهد بود. نفوذ هرچند اندک برای احراز جرم و نقض این قانون کافی است.

    ب) هر فردی که ارتکاب به جرم لواط از سوی وی محرز گردد، باید طبق حکم دادگاه نظامی مجازات شود.

   چرایی به‌رای‌گذاشتن طرح رابطه با حیوانات را باید در اظهارات رئیس انجمن پژوهش‌های خانواده آمریکا جست. «تونی پرکینز» در این‌باره به سی‌ان‌ان گفت: تلاش برای حذف لواط از قوانین نظامی از سوی سناتورهای لیبرال دموکرات سنای آمریکا آغاز و با حمایت پرزیدنت اوباما همراه شد تا سیاست «نپرس و نگوی» ارتش را از میان بردارند .وی افزود: «این بحث به طور کلی در مورد استفاده در ارتش برای پیش‎برد برنامه‌های اجتماعی رادیکال حکومتی است». پرکینز ادامه داد: «آنها نه‎تنها سیاست نپرس و نگو را به حالت تعلیق درآوردند، بلکه با مشکل دیگری نیز مواجه بودند و آن اینکه، طبق قوانین جزائی ارتش، عمل لواط غیرقانونی است؛ درست همان‎گونه که زنا غیرقانونی محسوب می‌شود. پس آنها می‌بایست ممنوعیت قانونی علیه لواط را نیز از بین می‌بردند.

   پرکینز گفت: «در حال حاضر، طبق آیین‌نامه هماهنگ دادرسی نظامی (UCMJ)  هیچ ابزار قانونی برای مجازات حیوانی‌گری و آزار و اذیت جنسی حیوانات وجود ندارد».

   باب مگینیس، سرهنگ سابق ارتش، به سایت خبری CNSNews.com  گفت: چنانچه سربازی مرتکب عمل لواط با حیوانی شود- اعم از اینکه این حیوان متعلق به دولت باشد یا نباشد، آیا طبق قوانین هماهنگ ارتش این عمل، جرم قابل تعقیبی خواهد بود یا خیر؟ به اعتقاد من این پرسش هنوز پاسخی ندارد.

این سرهنگ ارتش آمریکا افزود: خواننده این سطور پس از اینکه از خندیدن دست بردارد، لازم است این سؤال را مطرح کند که آیا مسئله منافع دولت، منافع ارتش و منافع کشور را به بهترین شکل ممکن تأمین می‌کند یا خیر؟ من که این‎طور فکر نمی‌کنم.

   وی افزود: متأسفانه بپسندیم یا نه، سربازان در گذشته، خواسته یا ناخواسته، مرتکب این نوع رفتارها شده‌اند. تصویب این طرح در حالی است که در بیشتر ایالت‌های آمریکا، همجنس‌گرایان دارای مشروعیت قانونی بوده، حتی در برخی ایالات، همجنس‌گرایان دارای حق قانونی ازدواج با یکدیگر نیز هستند. در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۰ میلادی، با رأی مجلس سنای ایالات متحده آمریکا، حضور همجنس‌گرایان در نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا مجاز شد. قانون «نپرس، نگو» که برای سال‌ها مانع از اعلام گرایش همجنس‌گرایانه برخی سربازان ارتش آمریکا بود، با رأی موافق ۶۵ عضو سنا و به رغم مخالفت ۳۱ سناتور عضو حزب جمهوری‌خواه باطل شد. مسئولان بلندمرتبه ارتش آمریکا امیدوارند با آزادی رابطه جنسی نظامیان ارتش با حیوانات، آمار تجاوزات درون سازمانی ارتش آمریکا رو به کاهش گزارد؛ چراکه به‌تازگی اداره امور کهنه‌سربازان آمریکایی در گزارشی با اشاره به وضعیت سوء استفاده‌های جنسی نظامیان آمریکایی آورده است: از هر سه سرباز زن آمریکایی یک نفر در دوران خدمت در ارتش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است و بیشتر این افراد اجازه شکایت در این خصوص را نداشته‌اند.  طبق این گزارش خطر مورد تجاوز قرارگرفتن سربازان زن آمریکایی حاضر در جنگ عراق بیش از کشته شدن در حوادث تروریستی در این کشور بوده است. با توجه به اینکه نزدیک به دویست هزار زن در ارتش آمریکا خدمت می‌کنند، تاکنون نزدیک به 67000 سرباز زن آمریکایی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

موضوع بعدی مساله چند همسریست ، چه مجوزی برای مردی که همسرش هیچ مشکل جسمی و روحی نداره  ، هست که برای بار دوم سوم و چهارم ازدواج کنه ؟  من خانواده های زیادی رو دیدم که به واسطه ازدواج بعدی همسر از هم پاشیده اند ، یا اگر زن راضی به ادامه زندگی در ایرن شرایط شده  پس از مدتی دچار آسیب های جدی روحی شده(در نزدیکانم چندمورد سراغ دارم) ، علاوه براین مردی که می خواد همسر دوم یا سوم یا چهارم بگیره حتما زنی جوان تر از زن  قبلی اش می گیره و کاملا طبیعیه که توجه و محبتش نسبت به زن مسن تر کمتر میشه ! این با عدالت اسلامی سازگاره ؟ و مگر اسلام نمی خواد خانواده ها آرامش داشته باشن ؟ زنی که مدام اضطراب داره که همسرش سراغ زن دیگری نره چطور می تونه فرزندانش رو به خوبی تربیت کنه ؟ آیا شما راضی میشید که همسر دخترتون همچین کاری بکنه ؟ ممنون که جواب میدید 
پاسخ:
معمولا به چند همسری از دید مرد نگاه می شود. و فراموش می گردد که به چند همسری مرد از نگاه منافع زن نگریسته شود.
تعداد زنان معمولا با توجه به سن بلوغ بیش از مردان است و اگر قرار باشد مردان فقط بتوانند با یک همسر ازدواج کنند تعداد زیادی زن بدون امکان ازدواج می مانند و از نعمت مادر شدن و یا رفع نیازهای خود محروم می مانند.
در غرب که تعدد زوجات وجود ندارد زنان عملا ناچار شده اند به عنوان معشوقه مرد متاهل درآیند بدون اینکه حق و حقوقی داشته باشند.
این زن است که تا بله نگوید عقد منعقد نمی گردد.
آیا تا کنون فکر کرده اید که چرا زنانی حاضر می شوند زن دوم کسی شوند، حال آنکه آنها نیز ترجیح می دهند که تنها همسر شوهرشان باشند.
در حقیقت اسلام به زنها این حق را داده است که اگر امکان ازدواج با مرد مجرد را نداشته باشند با مرد متاهل ازداج کنند. در حقیقت امکان ازدواج مرد با زنی دیگر به معنی ایجاد حق برای زنی است که امکان ازدواج ندارد.
شما به تعدد زوجات از دید مرد می نگرید. یعنی نیاز مرد را می بینید و می گوئید او از طریق همسرش تامین می شود ولی به نیاز زنی که امکان ازدواج با مرد مجرد را نمی یابد توجهی نمی کنید.
یک زن بتواند ازدواج کند واز نعمت مادری نیز برخوردار باشد ودیگری محروم از ازدواج و مادر شدن؟!
خداوند نه مردانه می اندیشد و نه زنانه. خدا خدایی می بیند و بهترین قوانین را برای بشر وضع کرده است.
احتمالا شما دختر و یا خانم جوانی هستید که یا ازدواج کرده و یا در سن ازدواج بوده و خواستگارانی دارید. اما فکر کرده اید که دختر یا خانمی که خواستگار مجرد ندارد نیز از حق ازدواج برخوردار است؟
ضمنا عدم وجود ازدواج مجدد در غرب برای مردان باعث شده تا همسرشان را طلاق دهند و با زن جوانتری ازدواج کنند.
قانون تعدد زوجات در اسلام موجب می شود مرد مجبور نباشد برای ازدواج مجدد همسرش را طلاق دهد.
ضمنا عدالت اسلامی حکم می کند همان وقت و امکانی را که برای یک همسر قرار می دهد برای همسر دیگر هم قرار دهد.
اگر چنین نکند خلاف کرده است. مگر مردان تک همسره می توانند ادعا کنند که تمام حقوقی را که اسلام برای همسرشان قائل شده رعایت می کنند؟
پیشنهاد میکنم خود را جای دختری قرار دهید که آرزوی مادر شدن داشته باشد و خواستگار مجرد ندارد. آیا او از این حق باید محروم باشد؟!!
آیا فکر کرده اید که زنانی که نتواننند نیازهای خود را از طریق ازدواج مجدد رفع کنند ممکن الست به فساد و گناه کشیده شوند و اثار مخرب آن گریبان جامعه و بسیاری از خانواده ها را خواهد گرفت.
سلام ، صحبت از کتاب شما "زن در غرب و در اسلام" شد، کتاب بسیار خوبی ست ، من با هیچ بخشی از کتاب شما مشکل نداشتم الا باقسمت چند همسری و اجاز پدر برای ازدواج  دختر ، در کتاب ذکر کرده بودید که اگر دختری طلاق بگیره برای ازدواج دومش نیاز به اذن پدر نداره چون تجربه کافی داره اما به نظر من این دلیل منطقی نیست چون مثلا اگر دختری در سن کم ازدواج کنه و بعد سه ماه طلاق بگیره چطور تونسته در مدت سه ماه تجربه اش به حدی برسه که قبل ازدواج نرسیده بوده ؟به نظر من این مساله کاملا موضوع باکرگی  است و دختری که طلاق میگیره چون دیگه باکره نیست به اذن پدر نیاز نداره ، چرا اسلام اینقدر روی موضوع بکر بودن و نیودن زن مانور داده ریال این تحقیر آمیزه 
پاسخ:
باکره نبودن در اسلام اگر نتیجه ازدواج مشروع باشد عیب نیست. بلکه نماز هر فرد متاهل اعم از زن و مرد هفتاد برابر نماز مجرد ثواب دارد.
بعد از ازدواج زن دیگر تصور خیالی از ازدواج ندارد.
معمولا به چند همسری از دید مرد نگاه می شود. و فراموش می گردد که به چند همسری مرد از نگاه منافع زن نگریسته شود.
تعداد زنان معمولا با توجه به سن بلوغ بیش از مردان است و اگر قرار باشد مردان فقط بتوانند با یک همسر ازدواج کنند تعداد زیادی زن بدون امکان ازدواج می مانند و از نعمت مادر شدن و یا رفع نیازهای خود محروم می مانند.
در غرب که تعدد زوجات وجود ندارد زنان عملا ناچار شده اند به عنوان معشوقه مرد متاهل درآیند بدون اینکه حق و حقوقی داشته باشند.
این زن است که تا بله نگوید عقد منعقد نمی گردد.
آیا تا کنون فکر کرده اید که چرا زنانی حاضر می شوند زن دوم کسی شوند، حال آنکه آنها نیز ترجیح می دهند که تنها همسر شوهرشان باشند.
در حقیقت اسلام به زنها این حق را داده است که اگر امکان ازدواج با مرد مجرد را نداشته باشند با مرد متاهل ازداج کنند. در حقیقت امکان ازدواج مرد با زنی دیگر به معنی ایجاد حق برای زنی است که امکان ازدواج ندارد.
شما به تعدد زوجات از دید مرد می نگرید. یعنی نیاز مرد را می بینید و می گوئید او از طریق همسرش تامین می شود ولی به نیاز زنی که امکان ازدواج با مرد مجرد را نمی یابد توجهی نمی کنید.
یک زن بتواند ازدواج کند واز نعمت مادری نیز برخوردار باشد ودیگری محروم از ازدواج و مادر شدن؟!
خداوند نه مردانه می اندیشد و نه زنانه. خدا خدایی می بیند و بهترین قوانین را برای بشر وضع کرده است.
احتمالا شما دختر و یا خانم جوانی هستید که یا ازدواج کرده و یا در سن ازدواج بوده و خواستگارانی دارید. اما فکر کرده اید که دختر یا خانمی که خواستگار مجرد ندارد نیز از حق ازدواج برخوردار است؟
ضمنا عدم وجود ازدواج مجدد در غرب برای مردان باعث شده تا همسرشان را طلاق دهند و با زن جوانتری ازدواج کنند.
قانون تعدد زوجات در اسلام موجب می شود مرد مجبور نباشد برای ازدواج مجدد همسرش را طلاق دهد.
الان به صورت تصادفی عکسی دیدم که در لیبی یک داماد که تازه ازدواج کرده تابلویی در دست دارد که نوشته من این همسرم را به مجاهدین سوری هدیه می دهم تا بشار را ساقط کنند ظاهرا علمای وهابی فتوا دادند که باید زنان در اختیار این گروه قرار گیرد تا نیاز جنسی آنها مرافع گردد تا به خوبی با بشار بجنگند من دیگه حالم از این دنیا به هم میخوره آرزو می کنم هر چه زودتر امام زمان ظهور کند 

البته داشگاهها یادم رفت اشاره  کنم خودتون هم که استاد هستید ما اکنون دانشگاههای دولتی و خصوصی که دانشگاه آزاد نام گرفته اند داریم؟ مشکلات کدامیک بیشتر هست دولتی ؟ یا آزاد؟ منکه خودم تو دانشگاه آزاد درس خونده بودم متاسفانه رفتار کارمندان با ما بسیار بد بود چه خاطرات تلخی که من از نحوه برخورد بد کارمندان آنجا با خودمان داریم چه زجرهایی که به ما ندادند چه سو استفاده های مالی که در تاین دانشگاهها صورت نگرفت عده ای این دانشگاه را استثمار کرده بودند بابت یک پایان نامه 4 واحدی که حتی یک جلسه هم کلاس نگذاشتند سال 88  8000000 تومان پول گرفتند تا تونستند فقط پول گرفتند بدون ضابطه دولت هم که اصلا زورش نمیرسید یادم می آید احمدی نژاد یکبار گفت ما خودمون می تونیم دانشگاه بسازیم و نصف هزینه ای که اینها از دانشجو میگیرند را اخذ کنیم وبهترین خدمات را ارائه دهیم موقع ثبت نام در سال 84 مبلغ 50000 تومان هزینه ایاب و ذهاب گرفتند که معلوم نبود که این پول را واسه چی گرفتند در صورتیکه شاید یک دهم این مشکلات در دانشگاههای دولتی وجود نداشته باشد پس می بینید که در خصوصی کارمندان بهتر رفتار نمی کنند اصلا دلیلی ندارد که بهتر رفتار کنند چون همشسون با هم فامیل ودوست وآشنا هستند 

پس اولا مطالعه کنید  وضعیت شرکتها ومراکز علمی خصوصی را از نزدیک ببینید پس میبینید که به این سادگی که شما می گوئید نیست هر چند که من با نظریات گروه سوم که معتقد به  این هستند که بخشی خصوصی وبخشی دولتی بماند موافقم ولی با  حذف کامل دولت مخالفم این کار به ضرر دولت و نظام ومردم هست 

پاسخ:
تمام دانشجویان داشگاه آزاد تحصیل در این دانشگاه را بر عدم تحصیل ترجیح داده اند. هیچیک به زور ثبت نام نشده اند. پس وجودش بهتر از عدموودش است. جلوی سوء استفاده را هرکجاباشد باید گرفت. ضمن اینکه دانشگاه آزاد عمومی است و نه خصوصی

اگر شما تائید صلاحیت میشدید آیا فکر می کنید وقتی می گفتید قصد دارید تمامی کارمندان را قراداد یکساله کنید رای می آوردید؟ بخش اعظمی از مردم کارمند هستند این حرف شما ترس ووحشت شدیدی در بیبن آنها ایجاد می کرد و از ترس شما که مبادا رای بیاورید و اخراج شوید به اصلاح طلبان رای میدادند دلیل رای آوردن اصلاح طلبان ترس مردم از اصولگرایان هست چرا مردم به روحانی رای دادند از ترس اینکه مبادا جلیلی رئیس جمهور شود وتندرویهای ایشان منجر به تشدید تحریم وجنگ شود حال که شما طرفدار خصوصی سازی هستید که اشکالی هم ندارد اما من به سو استفاده هایی اشاره می کنم که در همین شرکتها وکارخانجات خصوصی اتفاق می افتد

1- زمانیکه بیکار بودم ودر جستجوی کار بودم یادم می آید وقتی آگهی نامه هارا مشاهده می کردم اکثر به دنبال جذب دختران بودند که هدفشان استثمار زنان بود که از این نیرو با حقوق خیلی کم استفاده کنند بعد مجبور می کردند که آرایش کنند تا مشتری جذب کنند وهمین طور اگر روزنامه ها را مطالعه کنید چه سو استفاده های جنسی که در همین شرکتها و کارخانجات نمیشدو صورت میگیرد

2- در همین آموزش وپرورش که مدارس غیر انتفاعی صورت گرفت اگر نگاهی به این مدارس کنید اکثراخانه های اجاره ای با دو سه تا اتاق بود که تبدیل به مدرسه شده سو استفاده های مالی د این مدارس به اوج خود رسیده همین  نیروهای قراردای یکساله در همین مدارس غیر انتفاعی مشغول به کار هستند و مدیران این مدارس تا می توانند به بهانه های مختلف از اولیا پول می گیرند در صورتیکه در مدارس عادی که ما مشغول هستیم  کیفیت آموزشی خیلی بهتر از مدارس خصوصی غیر انتفاعی هست واکثر قبول شدگان در کنکور از همین مدارس عادی هستند

3- عنوان کردید که این شرکتها در مزایده به بالاترین قیمت به فروش رسیده وسودش در قالب سهام عدالت بین مردم تقسیم میشود

این مثل این می ماند که ما درخت میوه را بفروشیم واین درخت را با میوه هایش از دست بدهیم بیفتد دست افرادی که مشغول سو استفاده از دختران  باشد 

4- بنابراین ما نمی توانیم از خصوصی سازی به عنوان بهشت موعود نام ببریم همین خود شما از تبیلغ انواع کرم انتقاد کردید این یکی از عواقب خصوصی سازی هست

5- البته من این را بگم که اکنون در این مورد سه دیدگاه وجود دارد گروهی که  طرفدار کامل خصوصی سازی هستند گروهی که با خصوصی سازی کاملا مخالفند  وگروهی که  میانه رو هستند و معتقدند هم دولتی وهم خصوصی هرد وباید باشد بخشی از شرکتها دولتی وبخشی خصوصی بماند حذف کامل یکی از این دو صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد وارد می آورد  به نظرم دیدگاه گروه سوم عاقلانه تر هست 

پاسخ:
بنده نیز با دیدگاه سوم موافقم. من نگاه نمی کنم مردم چه می پسندند آن را مطرح کنم. بلکه میبینم چه به نفع مردم است آن را مطرح میکنم.
Human–animal marriage is not recognized in law by any country
به لینک زیر رجوع شود
http://en.wikipedia.org/wiki/Human%E2%80%93animal_marriage
لطفا مستدل و مستند حرف بزنید اگر منبعی دارید ذکر کنید ممنون میشم قرن 21 هست با چن تا عکس که چیزی ثابت نمیشه اگر متن قانونی دارید با ذکر لینک و منبعش ذکر کنید
پاسخ:
اخیرا در سنای آم ریکا قانونا رابطه با حیوانات مجاز شد. منبع عکس های پیوست هم در کتاب اینجانب تحت عنوان «کتاب زن دراسلام وغرب» آمده است.
ضمنا اگر در اینترنت عبارت «ازدواج با حیوانات» را جستجو کنید برخی از این تصاویر می آید یا  marriage with animals  را در صفحان تصویر یا متن وب جستجو کنید.  منبع را خواهید دید.
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۸ حسین از کاشان
با دیدن این عکسا یاد این مصرع افتادم که :من ملک بودم و فردوس برین جایم بود..." انسانیت کجاست؟
از فوتبال صحبت شد اینم بگم مردم برزیل به دلیل برگزاری جام جهانی وهزینه های سنگینی که  برای کشورشان ایجاد کرده  به پا خواسته و دست به قیام زده اند آنان که اکثرا در جام جهانی اول شده اند به این نتجه رسیده اند که این اول شدنها به چه بهای سنگینی به دست می آمد وموجب میشد پولی که صرف عمران وآبادی و بهبود وضعیت رفاهی و اشتغالزایی مردم شود اختصاص به عده ای محدود میشد که اکنون  با این پولهای میلیاردی بهترین امکانات رفاهی رابرای خود ساخته و وبهتر از پادشاهان زندگی می کنند به همین دلیل حتی به توصیه پله مبنی بر پایان دادن به اعتراضات گوش نداده وحتی او را به باد انتقاد گرفتند من همیشه این مطلب را میگفتم ود رکلاس به دانش آموزان عنوان می کردم که فوتبال هیچ نفعی برای شما نداردتعصبات بیجا نداشته باشید اینها پول شماست که باید برای شما هزینه میشد بهتر هست به درستان برسید و فوتبال را ول کنید 
آقای قدیری می دانید دلیل مشکلات در ادارات دولتی چیست؟ نبود نظارت قوی هست شما به یک بانکی می روید وکارتان را انجام نمی دهد می گویید می روم شکایت می کنم میگند برو به هر کی دلت میخواد بگو می روید شکایت هیچ نتیجه ای نمی بینید حالا چرا اینطوری شده چون هیچ نظارت و بازرسی وجود ندارد پس ما هم قبول می کنیم که در ادارات دولتی مشکلات وجود دارد و کارمندان وظیفه خود را درست انجام نمی دهند ولی این دلیل نمیشود که اموال مردم را به بهانه خصوصی سازی بین دوستانمان تقسیم کنیم  شما می گوئید چون کارمندان خیانت می کننند باید دولتی کنیم منم می گوئم دولتی بماند اما می توانیم کاری انجام دهیم که تمامی این مشکلات ازبین برود می توانین در کنار حقوق ثابت به کارمندان پور سانت بدهیم وبگوئیم این حقوق ثابت بعد اگر تلاش کردید و محصولاتمان بهتر شد و بهتر فروش کردیم به شما پور سانت می دهیم پاداش می دهیم اگر کارمندی تخلف کرد چون اینجا نظارت فوق العاده قوی شده به شدت برخورد می کنیم ومجازاتهایی در نظر می گیریم بار اول جریمه میشود بار دوم سخت تر بارسوم تعلیق از کار به مدت معین می بینید می توانیم با نظارتهای فوق العاده قوی و ارائه راهکارهای مناسب و قوی تمامی مشکلات رفع شود نه اینکه بهانه بدیم به دست بعضی ها که بگوئیم حالا که نمی تونیم کارمندها را کنترل کنیم بیاییم خصوصی کنیم کارخانه باید دولتی بماند تا سودش بین مردم تقسیم شود اگر خصوصی شود که دیگر سودی برای مردم ندارد سودش فقط صاحب اون کارخانه خصوصی می برد اونهم کسی که من احتمال می دهم از دوستان وآشنایان بوده وبا رفاقت تونسته صاحب کارخانه شود اینکه گفتید کارمندان وبال مردم میشوند کارمندان وبال مدم بشوند بهتر هست یا اینکه ما کلا این ثروت را ازدست مردم بگیریم در حالت اول هر چند کارمندی خیانت می کند ولی باز برای مردم سود دارد ولی وقتی خصوصی شود هرچه قدر کارمندان خوب باشند دیگر سودی برای مردم ندارد در ضمن من رشوه بگیر نیستم ود مدرسه ای که کار می کنم حتی یک نفر از اولیا از بنده ناراضی نیستند من گفتم بعضی خودشان را حزب اللهی می نامند ولی سو استفاده می کنند در هرصورت بنده به طور کامل با خصوصی سازی مخالفم و این را خیانت به مردم می دانم 
پاسخ:

گفتید «نبود نظارت قوی» یک مشکل است. قبول دارمو مگر آن که ناظر است کیست؟ او هم یک زمانی کارمند از زیر کار در رو بوده و حالا شده ناظر یا مدیر. مهم است نظارت دقیق و افراد سالم مسئول آن باشند.

ضعف های فرهنگ مدیریت را در کتاب «کلیدهای پیشرفت» ذکر کرده ام. مطالعه فرمایید. اما مشکل ما فقط ضعف فرهنگ مدیران نیست، بلکه ضعف فرهنگ عمومی از جمله کارمندان نیز هست. ضعف سیستم اداری هم هست که استخدام مادام العمر دارد و نمی شود کارمند و یا مدیر کم کار را اخراج کرد. می شود مدیریت را از او گرفت ولی کارمند باقی می ماند.

متاسفانه مدیر خوب کسی تلقی می شود که هوای کارمندان را داشته باشد و نه ارباب رجوع را. این ها بر می گردد به فرهنگ کار.

ضمنا کارکنان دولتی با گفتن «برو به هر کی دلت میخواد بگو» می خواهند طرف را از شکایت منصرف کنند.

گفته اید که «اموال مردم را به بهانه خصوصی سازی بین دوستانمان تقسیم کنیم». باز هم تهمت. البته نمی گویم سوء استفاده نیست. هر جا که پای اموال بیاید سوء استفاده کننده نیز خواهد بود.

فساد شاخ و دم ندارد. هر کس که به هر بهانه ای از کارش می دزدد ومردم را معطل می کند او بالقوه یک دزد میلیاردی است.

اگر مثل خاوری نکرده چون دستش نرسیده.

ما  رئیس جمهور و نماینده مجلس و اعضای شورای شهر را برای همین انتخاب می کنیم که جلوی سوء استفاده را بگیرند ولی وقتی خیلی ها به نامزدی رای می دهند که بعد بتوانند از رانت رای به او سوء استفاده کنند. اینجاست که نمک که باید گندزدایی کند خود می گندد.

اشکال از نظام نیست. اشکال از رای ما است.

 

گفتید «اگر کارمندی تخلف کرد به شدت برخورد کنیم ومجازاتهایی در نظر بگیریم. بار اول جریمه میشود بار دوم سخت تر بارسوم تعلیق از کار به مدت معین می بینید.»

باز هم اخراج از کار را ندیدید. البته باید کم کاری را هم اضافه کرد. گیرم یکی نمی تواند به سرعت کار کند. توانش را ندارد. جایش را بدهیم به آدم پر سرعت تر و پر کارتر.

گفتید «کارخانه باید دولتی بماند تا سودش بین مردم تقسیم شود اگر خصوصی شود که دیگر سودی برای مردم ندارد سودش فقط صاحب اون کارخانه خصوصی می برد».

متاسفانه باید گفت کارخانجات ئولتی معمولا زیان ده هستند. به هماندلایل فوق .

ضمنا کارخانه را که مفت به بخش خصوصی نمی دهند. آن را به بالاترین قیمت در مزایده می فروشند و پولش رامی دهند به خزانه تا صرف اداره کشور بهنفع مردم شود.

گفتید که « کارمندان وبال مردم بشوند بهتر هست یا اینکه ما کلا این ثروت را ازدست مردم بگیریم». کارخانه خصوصی شود پول فروشش می اید به جیب مردم. سهام عدالت از همین فروش ها حاصل شده است.

گفتید «در حالت اول هر چند کارمندی خیانت می کند ولی باز برای مردم سود دارد ولی وقتی خصوصی شود هرچه قدر کارمندان خوب باشند دیگر سودی برای مردم ندارد».

تز جدیدی است که ارائه می دهید. خیانت کارمندان برای مردم سود دارد!!!!!

ببینید آقای قدیری اینا از همون اول گفتند ما هیچ اعتقادی به دین نداریم و این اعمال زشت رو انجام خواهیم داد ما هم قبول می کنیم که دیگه اینها روحشون از انسانیت فاصله گرفته ودر حقیقت با حیوان هیچ تفاوتی ندارند ولی سوال من از شما اینه البته اگر سانسور نکنید اینا قبول کردند که اعتقادی به دین ندارند ومشغول فساد هستند اما ما چی گفتیم طرفدار دین هستیم ولی هر گناهی رو تونستیم انجام دادیم  ما ومخصوصا شما که ادای حزب اللهی بودن در میارید میگید مسلملن هستید پشت دین پنهان شدید ولی هر عملی زشت رو انجام می دهید دروغ  میگیم رشوه می گیریم  فساد می کنیم بعد می گیم مسلمانیم شما هم که طرفدار اشرافی گری وسرمایه داری واخراج تمامی کارمندان هستید میگید به مربوط نیست که اخراج بشه وزن وبچه ش به من هیچ ربطی نداره خصوصی کنیم  بعدش دیگه به ما مربوط نیست آیا اسلام شما اینو میگه؟ 
پاسخ:
برادر عزیز. من نمی گم اخراج کنیم. من می گم اگر کسی از بیت المال پول می گیره کار نمی کنه دلیلی نداره وبال گردن مردم باشه. کا می کنه بمونه. اما روز ی 22 دقیقه کار کنه و حقوق 8 ساعت را بخواهد نمی شود. زن و بچه دارد پس خوب کار کند.
ضمنا شما ضمنا ادبیاتتان را بهتر کنید وگرنهاز درج مطالبتان امتناع می کنم. یعنی چی ادای حزب اللهی ها را در می آوری و هر عملی را انجام میدید. چه کسی گفته بنده طرفدار اشرافی گری و سرمایه داری هستم؟ اگر شما رشوه گرفته باشید نباید به همه نسبت بدهید. اگر شما فساد کنید نباید به همه نسبت بدهید. می دانید چرا با خصوصی شدن مخالفید. برای انکه صاحب کار به آدمی که کار نکنه حقوق یامفت نمی دهد و لی وقتی دولتی بود کا رنمی کنند و مزد می گیرند. بی جهت نیست که کارخانجات دولتی ما زیانده هستند. چون یک عده فکر می کنند که پول دولت علف خرس است. در حالی که این پول متعلق به همه ملت است. از کیسه ملت است. این پول باید در مقابل کار داده شود. نه اینکه 22 دقیقه کار کند و با ارباب رجوع مثل برده رفتار کند و کارهایشان را معطل نماید.
در مورد رعایت ادب باز هم تاکید می کنم.
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۳ میرشاد - آبدانان
شما پیروزی ملی پوشان رو تبریک نگفتی ، اونوقت این مطالب بی ربط رو میذاری؟
پاسخ:
مگر هر کس سایت دارد باید به هر مناسبتی تبریک بگوید. البته که همه خوشحالیم از پیروزی ایران.
ضمنا این تصاویر به چه چیزی ربط ندارد؟! مگر قرار بود به فوتبال ربط داشته باشد؟! شما ظاهرا دنبال سایت ورزشی بودید و اشتباها وارد سایت بنده شدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">