پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ب.ظ

۲

کارشناس عالی علوم استراتژیک خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان درحالی دم از مدنیت می زدند که روحیه اشان بیشتر به طالبان در افغانستان نزدیک بود با این تفاوت که شعار و عمل طالبانی یکی بود ولی شعار اصلاح طلبانه و عمل شان منطبق بر طالبانی است.

به گزارش پایگاه خبری "ولی امر"؛ این روزها اصلاح طلبان از فشارها و بداخلاقی رسانه ای اصولگرایان صحبت می کنند در حالیکه روزهای تلخ سال 88 و هتک حرمت روز عاشورا را به باد فراموشی سپرده اند.

 دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی علوم استراتژیک در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری "ولی امر" به بررسی عملکرد اصولگرایان و اصلاح طلبان در شکست نامزد مورد نظرشان می پردازد.

 قدیری ابیانه اظهار داشت: شخصیت ها، احزاب و گروههای اصولگر آقای روحانی را پذیرفته، به نظر مردم و قانون احترام گذاشته و پیروزی آقای روحانی را به وی تبریک گفتند، همچنین برای کمک به وی اعلام آمادگی کردند یعنی آنها به جمهوریت نظام و آرای مردم احترام قائل هستند.

 وی در ادامه افزود: در حالیکه سال 88 مجموعه اصلاح طلبان با عدم تمکین و احترام به قانون اساسی و نظر مردم با برپا کردن بلوا و آشوب نشان دادند برخلاف 8 سال شعار دادن، احترامی برای افکار و آرای عمومی و جمهوریت قائل نبوده و بویی از مردم سالاری و مدنیت نبرده اند.

 کارشناس عالی علوم استراتژیک بیان کرد: اصلاح طلبان در تبلیغات انتخاباتی اخیر تحریم ها را بعنوان نقطه ضعف دولت و شورای امنیت ملی مطرح می کردند حال آنکه اعمال تحریم ها به دلیل امیدی بود که آشوب طلبان سال 88 در دل دشمن ایجاد کردند. اگر آنها در سال 88 برخوردی همچون اصولگرایان در سال 92 می داشتند دشمن هیچ امید و طمعی به نتیجه دادن تحریم ها نداشت.

 قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان درحالی دم از مدنیت می زدند که روحیه اشان بیشتر به طالبان در افغانستان نزدیک بود با این تفاوت که شعار و عمل طالبانی یکی بود ولی شعار اصلاح طلبانه ولی عمل شان منطبق بر طالبانی است.

 سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: نقد نیروهای اصولگرا از عملکرد خودشان، شعارها و عملکرد اصلاح طلبان یا رئیس جمهور منتخب به معنی تضعیف دولت جدید نیست، ضمن اینکه اکثر اصولگرایان مواضع آقای روحانی در اولین کنفرانس بین المللی را که در زمینه سیاست خارجی بوضوح بر پیروی از رهبری و قانون اساسی تاکید نمود اصولگرایانه دانستند درصورتیکه اصلاح طلبان نارضایتی خود را از مصاحبه ایشان ابراز داشتند.

 وی دلیل این کار را هماهنگ نبودن مواضع آقای روحانی با مواضع اصلاح طلبان عنوان کرده و گفت: زیرا مواضع اعلام شده توسط آقای روحانی را با مواضع خویش هماهنگ ندیده و مشاهده کردند که نتوانسته اند آقای روحانی را مصادره به مطلوب کنند.

 قدیری ابیانه اظهار داشت: یکی از بهترین و دقیق ترین ارزیابی، ارزیابی بنی صدر بود که گفته بود "در انتخابات اخیر نظام اسلامی پیروز میدان بود که پرچم اصلاحات را از آقای خاتمی گرفته و آن را به یک محافظه کار داد."

 سفیر سابق ایران در استرالیا اقای روحانی را جزء اصلاح طلبان قلمداد نکرده و گفت: ایشان معتدل مایل به راست محسوب می شوند.

 وی همچنین در پایان احترام به آرا عمومی، اعلام آمادگی به دولت برای کمک به پیشبرد اهداف انقلاب در راستای منویات مقام معظم رهبری و نقد سازنده را از وظایف اصولگرایان در حال حاضر دانست.

۹۲/۰۴/۰۵

نظرات  (۲)

من و پدر ومادرم در انتخابات به رضایی رای دادیم والان از بابت رایی که به ایشان دادم پشیمان نیستم متاسفانه مردم  احساسی عمل می کنند ورای می دهند ایندفعه از لج اصولگرایان به روحانی رای دادند ولی اگر بنا بود بر اساس عقل ومنطق رای بدهیم باید رضایی انتخاب میشد تنها کاندیدایی که رشته تحصیلی وی با ریاست جمهوری مرتبط بود ایشان بودند البته تمامی سه میلیون وهشتصد هزار نفری که به ایشان رای دادند آدمهایی بودند که بر اساس منطق رای دادند 
چرا اصولگرایان شکست در انتخابات را نمی پذیرند و توجیه می کنند که روحانی را اصلاح طلب نمی دانند ؟ اگر ایشان اصلاح طلب نیست پس چرا خاتمی عارف زرا به نفع روحانب کنار کشید واز ایشان حمایت کرد؟ چرا در دوران انتخابات اصولگرایان از روحانی حمایت نکردند؟  در هرصورت تر کیب کابینه اایشان مشخص خواهد کرد که متمایل به کدام سمت هست اگر در کابینه بیشتر از اصولگرایان استفاده کند پس ایشان اصولگرا هستند ولی اگر اکثرا اصلاح باشد پس تحلیل شما درست نیست پس باید منتظر ترکیب کابینه بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">