پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۶ ق.ظ

۳

فراکسیون اصولگرایان یکی از ملاک های دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی اقای روحانی را «عدم فعالیت در فتنه یا جانبداری از آن» اعلام کرده است.

این ملاک به هیچ وجه کفایت نمی کند. سکوت در مقابل توطئه ای که بهقول مقام معظم رهبری نظام راتا لبه پرتگاه برد خود جرم سنگینی است. کسی که در مقابل یک چنین توطئهای سکوت کند قطعا لیاقت مسئولیت های بالا رادر نظام جمهوری اسلامی ایران ندرد. لذا به نظر بنده مجلس نه تنها باید ملاک عدم سکوت در مقابل فتنه را ملاک قرار دهد بلکه باید نامزد وزارت تلاش گسترده و فشرده ای در مقابلهبا توطئه و خیانت فتنه 88 داشته باشد.

۹۲/۰۵/۰۳

نظرات  (۳)

وای!چقدر سخت میگیرین!
من که حاضر نیستم با اینهمه سختگیری وزیر بشم!... حالا هی نیاین بگین تو اسمت وزیریه باید وزیر بشی!!!!!
یعنی شما میگید هر کسی رو که روحانی معرفی کرد، مجلسیا برن بگردن ببینن تو سال 88 علیه فتنه حرف زده یا نزده؟؟
خب اگه یه کسی سواد و اطلاعات و قدرت مدیریت و تعهد و التزام به ولایتو داره، ولی سال 88 هیچ حرفی نزده، گناه کرده؟؟؟
یعنی شما فکر میکنین اگه قرار باشه انتخاب کنن، بین یه نیروی واجد شزایط که سال 88 حرف نزده، و یه کسی که سال 88 مواضع قاطع و روشن اعلام کرده، باید دومی رو انتخاب کنن؟؟؟
اونوقت این چه منطقیه؟؟؟
پاسخ:
منظقش این است که اگر کسی از اسلام و نظام در اوج فتنه دفاع نکند شایستگی مسئولیت های بالا را در نظام ندارد. و اگر خدای نکرده در آنیده نیز خطری اسلام و نظام را تهدید کرد باز سکوت خواهد کرد. ما هب کسانی نیاز داریم که خود را موظف به صیانت از نظام بداند و در مواقع خطر از آن دفاع کند. بله بگردند و اگر دیدند این فرد در موضعی بوده که می توانسته موضع بگیرد و نگرفته باید از رای به او پرهیز کنند و بلکه مانع مسئولیتهای بالا توسط او شوند. چنین کسی نامحرم است و حضرت امام فرمودند جلوی نامحرمان را در ورود به مسئولیت ها بگیرید.
اینکه می گویم در موضعی بوده که می توانسته موضع بگیرد به این دلیل است که در برخی سمت ها افراد از موضع گیری منع قانونی شده اند مثل نظامیان که عذرشان پذیرفته است.
یکی از موارد التزام به ولایت این است که در چنین مواردی سکوت نکند بویژه اینکه مقام معظم رهبری همگان را دعوت به شکستن سکوت کرده بودند.

استفاده از افراد میانه رو خوب است یا نه

این ملاک را چگونه می بینید

پاسخ:
میانه رو یعنی چه؟ مثلا میانه اسلام و کفر؟ میانه بین حجاب و برهنگی؟ میانه بین دفاع از ضد انقلاب، میانه بین میهان دوستی یا بیگانه پرستی، میانه بین خدمت و خیانت؟ تعریفتان از میانه رو چیست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">