پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ق.ظ

۲

بسیاری از تحلیلگران معتقدند ادوارد اسنودن کارمند سابق دستگاه اطلاعاتی آمریکا برای امنیت بیشتر باید به ایران سفر کند.

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از واشنگتن پست، بسیاری از تحلیلگران معتقدند ادوارد اسنودن کارمند سابق دستگاه اطلاعاتی آمریکا برای امنیت بیشتر باید به ایران سفر کند.

در همین راستا مکس فیشر تحلیلگر برجسته روزنامه آمریکایی واشنگتن پست ضمن اشاره به دعوت یک نهاد غیر دولتی ایرانی از ادوارد اسنودن برای سفر به این کشور نوشت: یک گروه غیردولتی ایران از همان ابتدای موافقت روسیه با ورود ادوارد اسنودن به این کشور، از اسنودن دعوت کرد تا به ایران سفر کند.

فیشر در ادامه می گوید: در این دعوت نامه اینترنتی از اسنودن خواسته شده است تا اطلاعاتی درباره جزئیات و فرایند جاسوسی دستگاه اطلاعاتی آمریکا بر ضد ایران به شهروندان ایرانی ارائه شود.

نویسنده این مقاله در ادامه ضمن اشاره به تقاضای پناهندگی وی به کشورهای آمریکای لاتین می افزاید: در این صورت احتمال استرداد اسنودن به کشورهای اروپایی و بعد به آمریکا زیاد خواهد بود، که وی می تواند به منظور جلوگیری از این أمر به کشورهای امن تری مثل ایران پناه ببرد.

قدیری ابیانه:

اگر آمریکا منافقین را اخراج نکند ایران به اسنودن پناهندگی دهد.

۹۲/۰۵/۰۴

نظرات  (۲)

بعید میدونم ایران حاضر بشه دردسر اعطای پنهاندگی به اسنودن رو به جون بخره چون حتما براش هزینه خواهد داشت ...
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۸ روضه رضوان
واقعا.برای چی تبریک گفتن؟آخه ما سلطنت انگلیس رو قبول نداریم چرا باید تبریک بگیم؟؟؟
هرچی مشکل سر این کشور میاد تهش میرسه به روباه پیر انگلیس با اون سلطنت مسخره و پوچش.بیچاره مردمش هرچی بدبختی دارن از دست همین سلطنت است.با پول مردم برای خودشون ثروت و سلطنت به هم زدن.دیگه تبریک گفتن خیلی بی معنیه!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">